5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Узагальнення знань з географії 6 клас "Біосфера"

Про матеріал

Біосфера. Природні комплекси.

І Варіант

І рівень

1. Людина як одна з частин природи завжди взаємодіє із наступними компонентами природи:

а) гідросферою; б) літосферою;в) атмосферою;г) усіма компонентами природи.

2. Найбільша густота населення:

а) у горах;б) у пустелях;в) на узбережжях океанів; г) на рівнинах;

3. Житлові будинки не потребують опалення в... кліматі:

а) помірному;б) арктичному;в) тропічному;

4. Вплив господарської діяльності людей на природу має ... наслідки:

а) позитивні;б) негативні; в) негативні й позитивні наслідки.

5. Географічна оболонка є природним комплексом:

А) дуже великим; б) найбільшим на Землі; в) місцевим.

6. Головною властивістю грунту є:

А) водопроникність; б) пухкість; в) родючість.

...

Перегляд файлу

Біосфера. Природні комплекси.

І Варіант

І рівень

1. Людина як одна з частин природи завжди взаємодіє із наступними компонентами природи:

а) гідросферою; б) літосферою;   в) атмосферою;  г) усіма компонентами природи.

2. Найбільша густота населення:

а) у горах;   б) у пустелях;   в) на узбережжях океанів;  г) на рівнинах;

3. Житлові будинки не потребують опалення в... кліматі:

а) помірному;  б) арктичному;  в) тропічному;

4. Вплив господарської діяльності людей на природу має ... наслідки:

а) позитивні;  б) негативні; в) негативні й позитивні наслідки.

5. Географічна оболонка є природним комплексом:

     А) дуже великим; б) найбільшим на Землі; в) місцевим.

 6. Головною властивістю грунту є:

     А) водопроникність; б) пухкість; в) родючість.

ІІ рівень

Дайте визначення понять.

7. Природний комплекс –      8. Грунт –    9. Біосфера –

ІІІ рівень

10. Розкажіть, яким чином людина впливає на природу?

11. Негативний вплив діяльності людей на природу своєї місцевості

12. Що може зробити твоя школа, аби зберегти природу своєї місцевості?

 

Біосфера. Природні комплекси.

ІІ Варіант

І рівень

  1.       Біосфера – це

           А) водна оболонка; б) повітряна оболонка ; в) оболонка життя.

2.  Верхній пухкий родючий шар землі називається:

           А) грунт; б) гірські породи; в) мінерали.

3.   У якій природній зоні Землі ростуть хвойні дерева та живуть ведмідь,олень,рись:

          А) степ; б) тайга ; в) тундра.

4.   Проблеми,що виникають у зв’язку із втручанням людини у природні процеси,називаються:

          А) економічними; б) екологічними; в) політичними.

5. Нижня межа біосфери в гідросфері досягає глибини…

а ) 11022м;        б) 8850м;         в) близько 15км;          г) 3000км.

6. Речовина, яка в основному визначає родючість ґрунтів - це:

а) кисень;          б) вода;       в) гумус;         г) пісок

ІІ рівень.

     Дати визначення понять.

7.   Географічна оболонка -     8.   Червона книга –   9.    Природний компонент –

ІІІ рівень

10. Що таке природні ресурси?

11. Чим відновлювані ресурси відмінні від невідновлюваних?

12. Що в силу зробити кожній людині задля збереження географічної оболонки?

 

Біосфера. Природні комплекси.

І Варіант

І рівень

1. Людина як одна з частин природи завжди взаємодіє із наступними компонентами природи:

а) гідросферою; б) літосферою;   в) атмосферою;  г) усіма компонентами природи.

2. Найбільша густота населення:

а) у горах;   б) у пустелях;   в) на узбережжях океанів;  г) на рівнинах;

3. Житлові будинки не потребують опалення в... кліматі:

а) помірному;  б) арктичному;  в) тропічному;

4. Вплив господарської діяльності людей на природу має ... наслідки:

а) позитивні;  б) негативні; в) негативні й позитивні наслідки.

5. Географічна оболонка є природним комплексом:

     А) дуже великим; б) найбільшим на Землі; в) місцевим.

 6. Головною властивістю грунту є:

     А) водопроникність; б) пухкість; в) родючість.

ІІ рівень

Дайте визначення понять.

7. Природний комплекс –      8. Грунт –    9. Біосфера –

ІІІ рівень

10. Розкажіть, яким чином людина впливає на природу?

11. Негативний вплив діяльності людей на природу своєї місцевості

12. Що може зробити твоя школа, аби зберегти природу своєї місцевості?

 

Біосфера. Природні комплекси.

ІІ Варіант

І рівень

  1.       Біосфера – це

           А) водна оболонка; б) повітряна оболонка ; в) оболонка життя.

2.  Верхній пухкий родючий шар землі називається:

           А) грунт; б) гірські породи; в) мінерали.

3.   У якій природній зоні Землі ростуть хвойні дерева та живуть ведмідь,олень,рись:

          А) степ; б) тайга ; в) тундра.

4.   Проблеми,що виникають у зв’язку із втручанням людини у природні процеси,називаються:

          А) економічними; б) екологічними; в) політичними.

5. Нижня межа біосфери в гідросфері досягає глибини…

а ) 11022м;        б) 8850м;         в) близько 15км;          г) 3000км.

6. Речовина, яка в основному визначає родючість ґрунтів - це:

а) кисень;          б) вода;       в) гумус;         г) пісок

ІІ рівень.

     Дати визначення понять.

7.   Географічна оболонка -     8.   Червона книга –   9.    Природний компонент –

ІІІ рівень

10. Що таке природні ресурси?

11. Чим відновлювані ресурси відмінні від невідновлюваних?

12. Що в силу зробити кожній людині задля збереження географічної оболонки?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макєєва Альона Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 травня 2018
Переглядів
7637
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку