Узагальнення знань з теми "Різноманітність рослин"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Різноманітність рослин" для визначення рівня навчальних досягнень учнів.
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин»                      ІІ варіант

І рівень ( 0,5 )

1. Визначте представника бурих водоростей:

А) улотрикс;   Б)  ламінарія;   В) спірогіра;   Г) хлорела.

2. Визначте структури, за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до ґрунту і поглинає з нього воду:

А) головний корінь;  Б) додаткові корені;  В) ризоїди;      Г) бічні корені.

3. Укажіть групу рослин, до якої належить мандрина та ялина.

А) хвощі;  Б) папороті;  В) мохи;  Г) голонасінні.

4. Зазначте чинник за участі якого переважно відбувається запилення голонасінних.

А) вітер;   Б) вода;  В) комахи;  Г) птахи.

5.Укажіть представника рослин, який належить до чагарників:

 А) сосна;   Б) клен;  В) шипшина;   Г) ромашка.

6.Укажіть однодольну рослину:

А) омела;  Б) повитиця;  В) росичка;   Г) орхідея.

ІІ рівень( 1)

7.Укажіть групу водоростей, з яких добувають агар-агар.

 8.Бріологія – це...

9.Як називається корисна копалина, яка утворилася здебільшого за рахунок відмерлих решток папоротей?

ІІІ рівень ( 1,5)

10. Назвіть ознаки однодольних рослин.

11. Встановіть відповідність:  

  1. Однодольні          А. Зародок має 2 сім’ядолі

  2. Дводольні            Б. Наявність талому

  3. Хвойні                 В. Переважно трави

                                    Г. Характерні смоляні ходи.

 

ІV рівень( 3)

12. Яке значення Бобових у природі і житті людини?

 

    Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин»                     І - варіант

І рівень ( 0,5 )

1. Укажіть групу рослин, представники якої утворюють квітки.

А) покритонасінні;   Б)  папороті;   В) хвощі;   Г) голонасінні.

2. Визначте чим водорості відрізняються від вищих рослин.

А) їхня клітина має клітинну оболонку;  Б) не утворюють справжніх тканин та органів;

В) мешкають у воді;      Г) їхні клітини мають хлоропласти.

3. Укажіть групу рослин, до якої належить сосна та ялина.

А) мохи;  Б) папороті;  В) хвощі;  Г) голонасінні.

4. Укажіть рослину, яку вважають небезпечним бур’яном.

А) зозулин льон;   Б) щитник чоловічий;  В) папороть орляк;  Г) хвощ польовий.

5.Визначте екологічний чинник, без наявності якого неможливе запліднення рослин, що розмножуються спорами.

А) світло;   Б) вода;  В) висока температура;   Г) вітер.

6.Укажіть групу водоростей, донні зарості яких іноді називають «лісами моря».

А) зелені;  Б) бурі;  В) червоні;   Г) діатомові.

ІІ рівень( 1)

7. Як називається екологічна група рослин, здатних запасати воду у своїх листках або стеблі.

8. До якого відділу рослин відноситься ялина?

9. Як називається корисна копалина, яка утворилася здебільшого за рахунок відмерлих решток мохів?

ІІІ рівень ( 1,5)

10. Назвіть ознаки дводольних рослин.

11. Встановіть відповідність:  

  1. Однодольні          А. Зародок має 2 сім’ядолі

  2. Дводольні            Б. Наявність талому

  3. Хвойні                 В. Переважно трави

                                    Г. Характерні смоляні ходи.

 ІV рівень( 3)

12. Яке значення Злакових у природі і житті людини?