Узагальнення знань з теми «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)

Про матеріал

Узагальнення знань з теми «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)

Містить два варіанти, різно рівневих завданнь для учнів 6 класу.

Складено за підручником:

Автор: Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш та ін.

Видавництво: Київ, Генеза, 2014 рік

Перегляд файлу

Узагальнення знань з теми: «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)

Варіант І

І рівень

ЗАВДАННЯ 1 – 6 МАЄ ПО ОДНІ ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ кожне завдання 0,5 б

1. Продовжіть речення «Флора – це історична складена сукупність ….»

А) фітоценозів        Б) видів рослин       В) рослинних угрупувань         Г) біоценозів

2. Укажіть, як називають квітку, яка містить і тичинки і маточки:

А) стерильною     Б) двостатевою      В) дводомною         Г) одностатевою

3. Укажіть частину квітки, в якій розташований насінний зачаток:

А) зав’язь маточки       Б) стовпчик маточки      В) квітколоже        Г) пиляк тичинки

4. Укажіть рослину для якої характерне суцвіття китиця:

А) цибуля        Б) груша        В) горобина         Г) конвалія

5. Укажіть продукт статевого процесу, що утворюється внаслідок запліднення у квіткових рослин:               А) насінний зачаток     Б) нуцелус     В) зигота         Г) зародковий мішок

6. Укажіть орган рослини, що з’являється першим при проростанні рослини:

А) зародкове стебельце      Б) сім’ядоля   В) зародковий корінець       Г) зародкова брунечка

ІІ рівень

ЗАВДАННЯ 7 – 9 ДАЙТЕ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ кожне завдання 1 б

7. Що таке суцвіття?

8. Що таке ендосперм?

9. Що таке плід?

ІІІ рівень

ЗАВДАННЯ 10 - 11 кожне завдання 1,5 б

10. Установіть відповідність між назвами сухих плодів та рослинами, яким вони притаманні:

Тип плоду

Рослина

1

стручок

А

соняшник

2

коробочка

Б

горох

3

сім’янка

В

липа

4

горішок

Г

дурман

 

 

Д

редька

11. Установіть правильну послідовність систематичних одиниць починаючи від відділу:

 А)  Горох посівний     Б)  Покритонасінні      В)  Бобові        Г)  Дводольні

IV рівень 3 бали

12. Вкажіть складові насінини


Узагальнення знань з теми: «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)

Варіант ІІ

І рівень

ЗАВДАННЯ 1 – 6 МАЄ ПО ОДНІ ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ кожне завдання 0,5 б

1. Продовжіть речення «Розділ ботаніки що вивчає рослиність, називається ….»

А) флористика           Б) фітоценологія            В) палеоботаніка            Г) мікологія

2. Укажіть ознаку не характерну для рослин: А) обмін речовин

Б) наявність клітинної оболонки            В) клітинна будова            Г) рефлекси

3. Укажіть рослину для якої характерне суцвіття складний колос:

А) просо            Б) жито        В) подорожник         Г) овес

4. Оберіть самозапильну рослину:   А) пшениця  Б) соняшник     В) огірок       Г) кукурудза

5. Оберіть правильну назву сім’ядоль:

А) ендосперм       Б) зародок      В) справжні листки         Г) зародкові листки

6. Оберіть рослину для якої характерний плід ягода:

А) вишня        Б) помідор       В) суниця         Г) малина

ІІ рівень

ЗАВДАННЯ 7 – 9 ДАЙТЕ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ кожне завдання 1 б

7. Що таке ріст рослин ?

8. Що таке проросток ?

9. Що таке запилення ?

ІІІ рівень

ЗАВДАННЯ 10 - 11 кожне завдання 1,5 б

10. Установіть відповідність між назвами простих і складних суцвіть та рослинами, яким вони притаманні:

Суцвіття

Рослина

1

колос

А

соняшник

2

складний колос

Б

кріп

3

зонтик

В

цибуля

4

складний зонтик

Г

подорожник

 

 

Д

пшениця

11. Установіть правильну послідовність етапів підготовки насінини до проростання:

 А)  активізуються ферменти     Б)  запасні поживні речовини переходять у розчинний стан

 В)  посилюється дихання          Г)  вбирається велика кількість води

IV рівень 3 бали

Будова квітки (з подвійною та простою оцвітиною)12. Вкажіть складові квітки

 

docx
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
2377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку