Узагальнення знань з теми «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)
Містить два варіанти, різно рівневих завданнь для учнів 6 класу.
Складено за підручником:
Автор: Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш та ін.
Видавництво: Київ, Генеза, 2014 рік
Узагальнення знань з теми: «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)
Варіант І
І рівень
ЗАВДАННЯ 1 – 6 МАЄ ПО ОДНІ ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ кожне завдання 0,5 б
1. Продовжіть речення «Флора – це історична складена сукупність ….»
А) фітоценозів Б) видів рослин В) рослинних угрупувань Г) біоценозів
2. Укажіть, як називають квітку, яка містить і тичинки і маточки:
А) стерильною Б) двостатевою В) дводомною Г) одностатевою
3. Укажіть частину квітки, в якій розташований насінний зачаток:
А) зав’язь маточки Б) стовпчик маточки В) квітколоже Г) пиляк тичинки
4. Укажіть рослину для якої характерне суцвіття китиця:
А) цибуля Б) груша В) горобина Г) конвалія
5. Укажіть продукт статевого процесу, що утворюється внаслідок запліднення у квіткових рослин: А) насінний зачаток Б) нуцелус В) зигота Г) зародковий мішок
6. Укажіть орган рослини, що з’являється першим при проростанні рослини:
А) зародкове стебельце Б) сім’ядоля В) зародковий корінець Г) зародкова брунечка
ІІ рівень
ЗАВДАННЯ 7 – 9 ДАЙТЕ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ кожне завдання 1 б
7. Що таке суцвіття?
8. Що таке ендосперм?
9. Що таке плід?
ІІІ рівень
ЗАВДАННЯ 10 - 11 кожне завдання 1,5 б
10. Установіть відповідність між назвами сухих плодів та рослинами, яким вони притаманні:
Тип плоду |
Рослина |
||
1 |
стручок |
А |
соняшник |
2 |
коробочка |
Б |
горох |
3 |
сім’янка |
В |
липа |
4 |
горішок |
Г |
дурман |
|
|
Д |
редька |
11. Установіть правильну послідовність систематичних одиниць починаючи від відділу:
А) Горох посівний Б) Покритонасінні В) Бобові Г) Дводольні
IV рівень 3 бали
12. Вкажіть складові насінини
Узагальнення знань з теми: «Рослини» (Репродуктивні органи рослин)
Варіант ІІ
І рівень
ЗАВДАННЯ 1 – 6 МАЄ ПО ОДНІ ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ кожне завдання 0,5 б
1. Продовжіть речення «Розділ ботаніки що вивчає рослиність, називається ….»
А) флористика Б) фітоценологія В) палеоботаніка Г) мікологія
2. Укажіть ознаку не характерну для рослин: А) обмін речовин
Б) наявність клітинної оболонки В) клітинна будова Г) рефлекси
3. Укажіть рослину для якої характерне суцвіття складний колос:
А) просо Б) жито В) подорожник Г) овес
4. Оберіть самозапильну рослину: А) пшениця Б) соняшник В) огірок Г) кукурудза
5. Оберіть правильну назву сім’ядоль:
А) ендосперм Б) зародок В) справжні листки Г) зародкові листки
6. Оберіть рослину для якої характерний плід ягода:
А) вишня Б) помідор В) суниця Г) малина
ІІ рівень
ЗАВДАННЯ 7 – 9 ДАЙТЕ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ кожне завдання 1 б
7. Що таке ріст рослин ?
8. Що таке проросток ?
9. Що таке запилення ?
ІІІ рівень
ЗАВДАННЯ 10 - 11 кожне завдання 1,5 б
10. Установіть відповідність між назвами простих і складних суцвіть та рослинами, яким вони притаманні:
Суцвіття |
Рослина |
||
1 |
колос |
А |
соняшник |
2 |
складний колос |
Б |
кріп |
3 |
зонтик |
В |
цибуля |
4 |
складний зонтик |
Г |
подорожник |
|
|
Д |
пшениця |
11. Установіть правильну послідовність етапів підготовки насінини до проростання:
А) активізуються ферменти Б) запасні поживні речовини переходять у розчинний стан
В) посилюється дихання Г) вбирається велика кількість води
IV рівень 3 бали
12. Вкажіть складові квітки