Узагальнюю знання про іменник

Про матеріал
Розробка уроку з української мови для 4 класу. Підручник Українська мова та читання. Частина 1 (М.Вашуленко)
Перегляд файлу

 Узагальнюю знання  про іменник.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Іменник»; вдосконалювати вміння знаходити  іменники синоніми і антоніми, визначати рід і число іменників, змінювати іменники за числами, визначати відмінок іменника в реченні, вживати правильні відмінкові закінчення; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне та писемне мовлення, пам’ять, увагу, здатність співпрацювати з іншими учнями, виконувати розумові операції й практичні дії;

Обладнання:  мультимедійний комплект, підручник Українська мова та читання частина 1 (М.Вашуленко), цеглинки Лего, картки із загадками, інтерактивна вправа https://learningapps.org/display?v=pw2z9qam322

 

Хід уроку

Організація класу

Створення позитивного настрою.

Мотивація навчальної діяльності

-На уроках мови я вчуся…

Актуалізація опорних знань

*Словниковий диктант

Книга, день, промінь, пісня, молоко, країни, сонце, поля.

-До якої мови належать ці слова? (Іменник)

-Що ми знаємо про іменник?

Повідомлення теми уроку.

-Сьогодні ми будемо  будемо «досліджувати» іменники, визначати рід, число, відмінки, пригадувати вивчені орфограми.

Робота над матеріалом уроку

* Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/watch?v=pw2z9qam322

 

*Робота в групах

-Об’єднайтеся у  4 групи за кольором цеглинок Лего

-Давайте повернемося до нашого словникового диктанту.

І група виписує іменники жіночого роду

ІІ група- іменники чоловічого роду

ІІІ група- іменники середнього роду

ІV група- іменники, що вжиті у множині

Завдання групам:

Змінити іменники за відмінками, визначити закінчення, пояснити вивчені орфограми, скласти речення зі словами.

*Презентація та перевірка робіт

 

*Робота в парах (синій колір цеглинки та зелений, жовтий та червоний)

- Прочитайте та відгадайте загадку. Визначте рід, число відгадки. Поставте слово відгадку у формі М.в. множини із прийменником по.

1. Скатертина біла все навкруги накрила.

2. Біла латка, чорна латка по березі скаче.

3. Узимку чорний, навесні і влітку зелений, а восени жовтий.

4. Ростуть у лузі сестрички, золотенькі очі, а білі вії.

5. Воно безкрає, синє і кораблі красиві по водній гладі йдуть.

6. Влітку має снігову шапку.

7. Взимку спить, а влітку шумить.

8. Дихає, росте, гарно цвіте.

-Яку орфограму ми повторили? (Закінчення іменників у М.в. множини із прийменником по.)

*Самостійна робота

Складання ментальної карти «Іменник»

Підсумок

-Давайте пригадаємо:

- Що ми знаємо про іменник??

-Що нового дізналися сьогодні на уроці?

Рефлексія

-Продовжіть речення:

-Я знаю, що …

-Я зможу…

Самооцінювання

-Проаналізуйте свою роботу на уроці. Подумайте, чи все вам було зрозуміло, чи всі завдання ви  змогли зробити? Оберіть цеглинку відповідного кольору, складемо «Вежу успіху»

*Обговорення запитань.

Домашнє завдання

Індивідуальне завдання на картках

docx
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку