Узагальнюючий урок № 1
Вступ. Тіла, речовини та явища навколо нас
Позначте одну правильну відповідь (у завданнях 1-5) (1 бал)
1. Укажіть, яка наука вивчає тіла живої природи.
А фізика
Б хімія
В біологія
Г астрономія
2. Зазначте, яким приладом НЕ можна виміряти довжину пенала.
А метром
Б лінійкою
В рулеткою
Г мірним циліндром
3. Зазначте вченого, завдяки працям якого стало відомо про походження і поширення організмів на нашій планеті.
А Парацельс
Б Володимир Вернадський
В Джозеф Прістлі
Г ЧарлзДарвін
4. Укажіть варіант відповіді, в якому обидві речовини за кімнатної температури перебувають у твердому агрегатному стані.
А цукор, срібло
Б вода, кисень
В алюміній, вода
Г водень, залізо
5. Світіння електричної лампочки і блискавка — це:
А речовини
Б суміші
В явища
Г агрегатні стани
6. Позначте дві спільні фізичні властивості цукру та кухонної солі. (2 бали)
А розчинні у воді
Б без запаху
В мають запах
Г солоний смак
Д солодкий смак
З’єднайте лініями логічні пари
7. Установіть відповідність між назвами і символами хімічних елементів. (2 бали)
А Оксиген 1 N
Б Гідроген 2 С
В Карбон З О
4 Н
8. У чому полягає відмінність між твердими, рідкими і газуватими речовинами? Наведіть приклади речовин кожного переліченого стану. (3 бали)