Узагальнення знань по темі «Досліджуємо тіла, речовини та явища»
(«Пізнаємо природу» 5-6 класи (інтегрований курс) за модельною навчальною програмою ( авт.. Біда Д.Д., Гільберд Т.Г., Колісник Я.І.)
1.Виберіть одну вірну відповідь
1.1.Тіла, створені природою, називаються :
А) природними;
Б) штучними;
В) рукотворними
1.2.З перелічених речовин виберіть просту речовину:
А) вода;
Б) кисень;
В) вуглекислий газ
2.Виберіть з переліку декілька прихильних відповідей
2.1. Виберіть з переліку штучні тіла:
А) дерево
Б) велосипед
В) мікроскоп
Г) гелева ручка
Д) горобець
2.2. Виберіть із переліку тіла неправильної форми:
А) Дерев’яний брусок
Б) картоплина
В) горіх
Г) лінійка
Д) яблуко
Е) цеглина
3.Установіть відповідність
3.1. Температура повітря термометр
Об’єм рідини лінійка
Маса тіла мірний циліндр
Довжина тіла терези
3.2. Танення льоду світлове
Звук автомобіля магнітне
Вмикання лампочки теплове
Рух велосипедиста звукове
Повернення м’яча до землі механічне
4. Заповніть таблицю, записавши приклади явищ
теплові |
звукові |
світлові |
хімічні |
магнітні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Підкресліть однією рискою природні джерела світла, хвилястою лінією – штучні джерела світла.
Свічка, сонце, комаха, риба, місяць, гасова лампа, багаття, зірки, блискавка,
6.Запропонуйте способи розділення сумішей.
7.Опишіть агрегатні стани речовин.
8.Що таке енергія?
9. Від чого залежить швидкість протікання дифузії? Спробуйте поясни-
ти чому.
10. Назвіть основні характеристики механічного руху та їхні одиниці ви-
мірювання.