Ціль уроку : закріпити раніше вивчений матеріал у процесі гри, активізувати застосування учнями отриманих знань на практиці, формувати вміння працювати у мовній взаємодії з партнером у парах, розвивати слухову короткочасну пам'ять, слуховий самоконтроль, увагу, уяву, виховувати повагу до країни – носія англійської мови.
«My school. Now I can ...»
Form 2
Teacher –
Datsiuk I.M.
Tема – My school.
Підтема – Now I can…
Мета – закріпити раніше вивчений матеріал у процесі гри, активізувати застосування учнями отриманих знань на практиці, формувати вміння працювати у мовній взаємодії з партнером у парах, розвивати слухову короткочасну пам’ять, слуховий самоконтроль, увагу, уяву, виховувати повагу до країни – носія англійської мови.
Мовний матеріал – мовні конструкції – English 2 by O.Karpiuk, Unit 3, lessons 1-9.
Обладнання – CD-програвач, м’яч, роздатковий матеріал, мультимедійний додаток «English with Smiley – 2», комп’ютер, мультфільм «Peppa Pig».
Procedure
Start the lesson with the sing «Hello!»
Warm-up
(game with the ball)
Phonetic’s warm-up
Read and match. (words with pictures)
Find the letter …(pupils must find the letters, which the teacher asks)
Letters and sounds (multimedia Unit 3)
Song and rhymes chant 1 (multimedia Unit 3) Listen and choose the words.
“Searching game» The teacher takes something from her bag and asks the pupils -
- What is it? – The pupils answer – It is a …, Then somebody does the same.
Song and rhymes Rhyme 1 (multimedia Unit 3)
Words Game 1 (multimedia Unit 3)
Rest-time (CD-1 №22)
Speaking
Grammar (multimedia Unit 3)
Game «Do you know your classroom?»
Let’s remember numerals. (work with cards)
Сandles-rhyme. (the teacher gives cards with candles to the pupils and asks -
Count-game.
The teacher takes a toy –pig.
What is it? (It is a pig)
Do you remember – what is its name? (Its name is Peppa)
Let’s see a cartoon about Peppa and be attention! How many animals are in this cartoon!
After …
How many animals are in this cartoon!
Summary