В картинній галереї.

Про матеріал
Конспект уроку з німецької мови для 11 класу (10-й рік навчання) Басай Н.П. «Німецька мова. Добрий день» для 11 класу (10-й рік навчання, рівень стандарту, академічний рівень).-К.: Освіта, 2011 р. – 352 с.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

Вчитель: Столярова Ю.О.

 

Тема уроку: Мистецтво

Підтема уроку: В картинній галереї. Розвиток навичок читання.

Мета: ознайомлення з новими  лексичними одиницями та усне тренування у вживанні цього лексичного матеріалу на рівні речення; удосконалення навичок читання уголос та перекладу; розвивати вміння стисло переказувати запропонований текст; розвивати вміння вести групову бесіду; удосконалення навичок усного мовлення; розширювати філологічний кругозір учнів; навчити спостерігати за фонетичними, лексичними та граматичними явищами іноземної мови; розвивати готовність до іншомовного спілкування; розвивати вміння логічно викладати свою думку та мовного самоконтролю; прищеплювати любов до праці; виховувати ввічливість, чуйність у стосунках з товаришами

Обладнання:  підручник, зошит, словник, ілюстративний матеріал

Література: Басай Н.П. «Німецька мова. Добрий день» для 11 класу (10-й рік навчання, рівень стандарту, академічний рівень).-К.: Освіта, 2011 р. – 352 с.

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Ich freue mich sehr, euch  heute wieder zu sehen! Ich hoffe darauf, dass ihr alle gesund und munter seid. Also, beginnen wir zu arbeiten!

Die Stunde beginnt. Wer fehlt heute?

 

II. Повідомлення  теми і мети уроку

Heute beginnen wir das Thema: „Die Kunst“ zu lernen. Wir werden über ihre Rolle im Leben jedes Menschen heute sprechen und neue Lexik lernen. Aber beginnen wir unsere Arbeit mit der Mundgymnastik.

III. Мовна розминка

Hört zu und sprecht nach!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.Перевірка домашнього завдання

  1. Перевірка ЛО
  2. Перевірка домашнього завдання

 

V. Подання нового матеріалу

 

  1. Введення нової лексики

Deutsch

Ukrainisch

1

Die Pinakothek

 

2

Die Sammlung

 

3

Sich widmen

 

4

Die Kunstepoche

 

5

Weltweit

 

6

präsentieren

 

7

Die Vorträge

 

8

stattfinden

 

9

engagieren

 

10

Die Kunstwerke

 

11

Verteilt sein (war)

 

12

verpflichtet

 

13

Zugänglich machen

 

14

errichten

 

15

Die Grundsteinlegung

 

16

Die Einweihung

 

17

Das architektonische Vorbild

 

 

  1. Закріплення нових ЛО

* Bildet die Sätze mit neuen Wörter

* Übung  1 , стр 104

* Übersetze die Sätze

 

  1. Розвиток навичок читання

Vornehmlich

Die Hochparterre

Hauptsächlich

Die Wiedereröffnung

In unmittelbarer Nähe

 

Lest und übersetzt den Text „Die alte Pinakothek“ auf Seite 104

 

Beantworte die Fragen. Wähle die richtige Antwort rechts.

Lest den Text noch einmal und sag: Sind diese Behauptungen richtig?

Schreib aus dem Text alle Jahreszahlen aus und gib die wichtigsten Informationen dazu.

Erzählt über die Alte Pinakothek

 

5. Розвиток навичок усного мовлення

а) Lest den Dialog zu zweit.

— Sag mal, Nina, was hast du denn

am Sonntag gemacht?

— Ich war in unserem Kunstmuseum.

Ich muss doch einen Vortrag

über die Landschaftsmalerei

vorbereiten.

— Hast du dort etwas Interessantes

für deinen Vortrag gefunden?

— Ja, in unserem Museum gibt es

einen Saal, wo nur die Landschaftsbilder

ausgestellt sind. Ich

habe dort einige Landschaftsbilder

von T. Schewtschenko gefunden.

— Ich wusste nicht, dass Schewtschenko auch Maler war. Ich dachte,

dass er nur Gedichte schrieb.

— Gedichte sind nur ein Teil seines Schaffens. Er beschäftigte sich auch

mit der Malerei.

— …

b) Ergänzt den Dialog durch 2—3 Repliken.

c) Macht ähnliche Dialoge. Gebraucht die angegebenen Informationen.

d) Beischreibt bitte folgendes Bild.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Підведення підсумків та отримання домашнього завдання

Was habt ihr Heute gemacht?

Was war interessanter?

Домашнє завдання: вивчити нову лексику та впр 4 стр 107

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку