17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

В скарбничку музичного керівника. ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ.Музичне заняття для дітей середньої групи "Кожна тварина співає по-своєму"

Про матеріал
Дистанційні технології створюють великі можливості для подальшого впровадження в освіті. Спілкування відбувається через електронну пошту або соціальні мережі, зокрема Viber групи. Дітям надаємо індивідуальні консультації, рекомендації, для них проводимо заняття з використанням відео, інтернет-ресурсів.
Перегляд файлу

Дистанційне заняття з дітьми середнього віку

«Кожна тварина співає по-своєму»

Мини-Плакат вырубной "Солнышко." (ФМ-9561), арт.00-00006639М.К. Все навколо зеленіє,
Річка ллється і шумить.
Тихо, тихо вітер віє
І з травою гомонить.

Як тут всидіти у хаті,
Коли все живе, цвіте,
Скрізь дзвенять пташки крилаті,
Сяє сонце золоте…

Любі діти, така на дворі гарна погода! Тому я пропоную вам відправитись зі мною у подорож .

Руханка «Якщо весело живеться»

https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU

 

М.К. Наша стежка пролягає по лужочку. Як ви гадаєте, кого ми можемо зустріти?

Розспівка

https://www.youtube.com/watch?v=Vm40aixdB5k 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b92eb33183164be9827e8202d5172902&n=13Станемо, як котики, маленькі: няв, няв.

Станемо, як коники, гарненькі: іго-го.

Станем, як веселі цуценята: гав, гав.

І зарохкаєм, як поросята: хро-хро.

 

Як овечки на лужочку: бе-бе-бе-бе.

І як кізоньки в садочку: ме-ме-ме-ме.

Як корівоньки веселі: му-му-му-му.

Дружно ми разом живемо в хліву.

 

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=1d7a7a9504cc333cada778828a44b9eb&n=13  М.К.    Підійшли ми до лісочка, аж назустріч нам – хто? Відгадайте!    

На сметані замісили,.
На вікні охолодили,
Круглий бік, скок - скок -
Покотився … (Колобок)

М.К. Він довго котився по лісочку і кого ж зустрічав на своєму шляху?

https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/750997/8c4e0880-b09f-4133-9692-1b353ec0a8b7/s1200?webp=falsehttps://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=f87d6cdeb187255e4ae6ff6d1ca4072e&n=13Музично-дидактична гра «Кого зустрів колобок»

https://www.youtube.com/watch?v=DPWm7PNML9Y&list=PLjzPdY48AqyMTllFIHOJAbBuW_H5PKC7l&index=53

М.К. Обхитрив Колобок Лисичку, втік від неї. А Лисичка пішла далі, наспівуючи свою пісеньку.

Пісня «Я лисичка, я сестричка»

                                                            https://www.pinterest.com/pin/750271619160442955/

 

https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/2129179/e44c5036-d8df-47b1-a430-6937ccb9d840/s1200М.К. Котиться колобок далі, а назустріч йому виповз жук , співаючи свою пісеньку. Як ви гадаєте, яка пісенька у жука? (Жу-жу-жу).

 

                         Співи. Пісня «По дорозі жук-жук»

https://www.youtube.com/watch?v=7kzMIDF2b6s

 

М.К. І знов покотився наш колобок. А назустріч йому відгадайте, хто?

Гордо виглядає з будки,
Стереже постійно дім.
"Гав-гав-гав!
                                                 Порядок буде!" - 
                                                 Каже людям він усім!
                                                                                   (Песик)

 

Співи «Цуценя»

https://www.youtube.com/watch?v=7kzMIDF2b6s

 

М.К. І розбіглися колобок і цуценя по різним доріжкам. А нам настав час повертатися додому і милуватися гарною природою і комахами, які живуть на кущиках і квітах.

Гра «Жук»

https://www.youtube.com/watch?v=qjUZ8jCRig0

https://pickimage.ru/wp-content/uploads/images/detskie/flower/cveti2.jpg

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 квітня
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку