Вчимося доброти різновікова група

Про матеріал
конспект заняття для різновікової групи у дитячому садочку "Вчимося доброти"
Перегляд файлу

Тема. “Вчимося доброти”.

Мета: формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності. Стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник. Виховувати потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами; доброзичливі, дружні стосунки. Викликати позитивні емоції, вчити взаємодіяти один з одним,  говорити одне одному приємні слова – компліменти.

Обладнання: мультимедійна презентація, квіткова галявина, сердечка, дерево добра,сонечко, дитячі долоньки-промінчики.

 

 Хід заняття:

Вихователь:-Кожен новий день треба починати гарним настроєм. А щоб настрій був хорошим, веселим, давайте станемо в коло, візьмемося за руки, закриємо очі, і передамо один одному, ту іскорку тепла і любові, що живе в нашому серці. Відчуйте, як по нашим рукам, з долоньки в долоньку, переходить доброта.Нехай вона супроводжує вас все заняття. Посміхнемося і побажаємо один одному доброго ранку і радісного настрою. Сідайте діти, будь ласка, за столик. Сьогодні на занятті піде розмова про доброту. Дивовижне, чарівне слово!

Створення позитивного настрою

– Якщо ви хочете бути добрими і розумними, погладьте себе по голівці.                                                           – Якщо ви хочете допомагати один одному, протягніть руку товаришу.                                                               – Якщо ви хочете бути дружними, візьміть один одного за руки.                                                                          – Якщо ви хочете бути працелюбними, підніміть руки в гору.                                                                            – Якщо ви хочете бути веселими і здоровими, підніміть руки вгору.                                                                                       – Якщо ви хочете дізнатися щось нове і цікаве, поплескайте в долоні.

Лунає спокійна музика

Вихователь. Заплющте очі, уявіть, що над нами літає Фея добра. Вона вчить нас бачити прекрасне у кожному з нас: риси обличчя, характеру, одяг, волосся і дарує нам подарунок: своє ніжне, добре серце. Відкрийте оченята.

— Що це у мене? (Серце)

— Яке воно? (Червоне, велике, красиве)

Дидактична гра «Скажи комплімент»

(Діти, передаючи одне одному серце, кажуть добрі, лагідні слова — компліменти)

Бесіда « Що означає бути добрим? »

Вихователь: Малята, як ви вважаєте, якою людиною краще бути: доброю чи злою? (Доброю). А добру та хорошу людину ми впізнаємо за її привітними очима, за лагідним поглядом, за щирим, чемним та доброзичливим ставленням до інших. Добра людина завжди допомагає тому, хто потребує її допомоги, жаліє менших та слабших, любить природу, рослин і тварин. Вона не пройде осторонь чужої біди та сліз, а відгукнеться на них, знайшовши теплі слова втіхи. Чи згодні ви з цим? (Стверджувальна відповідь). Розкажіть, що, які ознаки погляду, які вчинки можуть свідчити нам про те, що людина - добра (Малята за допомогою дорослого виконують завдання). Скажіть, малята, хто з вас вважає себе добрим та чуйним? Чому ви так думаєте? (Заслуховують відповіді та пояснення двох - трьох малюків). Розкажіть, у кого ви вчитеся доброти, привітного ставлення до інших, милосердя? (Малята називають своїх батьків, родичів, вихователів)

Дидактична гра «В якому вчинку живе добро».

Діти визначають вчинок і піднімають картку з хмаринкою або сонечком.

– Якщо я називаю поганий вчинок, ви піднімаєте картку з хмаринкою, якщо добрий – з сонечком.

– Допомагати другові в біді

– Когось образити

– Захистити слабкого

– Когось обдурити

– Ділитись тим, що маєш

– Не слухатися старших

– Вихвалятися перед кимось

– Радіти з чужої біди

– Співчувати, якщо з кимось сталося нещастя

– Дражнитись

– Ображатись через дрібниці

– Пробачати і просити пробачення, якщо когось образив

– Поважати інших

– Ви справились із цим завданням. Ще одна пелюстка з’явилась на квітці

Дидактична гра «Вчити правильно».

1.Ви прийшли до дитсадка. Яке перше слово повинні сказати? (Доброго ранку).

2.Вам допомогли роздягтися, повісити одяг. Що треба сказати? (Дякую).

3.Ви прийшли до роздягальні і випадково когось штовхнули. Що треба сказати? (Пробач, будь-ласка).

4.Щоб вам із задоволенням допомогла людина, треба не забувати чарівне слово. Яке? (Будь-ласка).

5.Людина зробила добре діло і їй потрібно їй віддячитись. Які слова ви скажете? (Дякую. Щиро дякую).

6.Які слова ви не забуваєте говорити мамі і тату, коли йдете спати? (На добраніч).

Гра «Добре – погано»

Вихователь читає речення, а діти називають це добре чи погано:                                          - Хлопчик вдарив котика? (погано).                                                                              - Дівчинка заспокоїла свою подружку? (добре).                                                                     - Посварились друзі? (погано).                                                                                                   - Артем допоміг своїй сестричці? (добре).                                                                                 - Данило відібрав іграшку? (погано).                                                                                       - Даша поділилась цукеркою? (добре).                                                                            

Вихователь:- Якщо сонце велике - воно на небі. А є маленьке сонце - воно світить в кожному з нас. Це наша доброта. Добра людина той, хто любить дітей і допомагає їм. Добра людина любить природу і береже її. А любов і бажання допомогти - зігрівають нас самих, як сонце. Доброта - це прагнення людини зробити щасливішим інших людей. Зрозуміти і виконати бажання іншого - одне задоволення, чесне слово.

docx
Додав(-ла)
кривовяза інна
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку