Вчимося робити обчислення

Про матеріал
Вивчити головні можливості Escel:обчислення.Розвиток творчого мислення в поєднанні з іншими предметами, показати практичне застосування формул у математиці;
Перегляд файлу

 

Урок – рольова гра

 

 

 

 

 Підготувала вчитель інформатики та математики

Кондратюк Н.А.

 

kspread.png

new_3.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок у 6 класі  на тему:»Вчимося робити обчислення в

 

 

Мета 

Навчальна: вивчити головні можливості Escel:обчислення;

Розвивальна: розвиток творчого мислення в поєднанні з іншими

предметами, показати практичне застосування формул у математиці;

Виховна: виховувати любов до математики через інформатику,логічне

мислення,вміння проводити аналіз вже накопичених учнями знань і ро

бити на основі цього аналізу висновки та узагальнення.

 

Тип уроку: урок-рольова гра.

Обладнання: підручник,зошит,комп’ютер, програма

 

 

Електронний посібник «Інфомандри- 6»

 

Хід уроку

 

І. Організація класу.

 Подивіться на мене щирими очима . Подивіться в очі один одному. Посміхніться. Подаруйте розумний, доброзичливий погляд.

 

ІІ. Почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки (кілька правил техніки безпеки в кабінеті інформатики . Інструктаж).

 

ІІІ. Мотивація вивчення теми.

 Ви напевно зрозуміли які цікаві речі можна робити в даній програмі, сьогодні ми їх вдосконалимо і будемо застосовувати на практиці для обчислення виразів повторивши теорію.

 

ІV. Гра «Закінчи речення»

  1. Програма яка дає змогу виконувати обчислення з даними, поданими у вигляді таблиці – це……………(ЕТ або табличний процесор)
  2. Клітинка розташована на перетині рядка і ………….(стовпця)
  3. документ, створений в Excel називається……………..(роб. Книгою).
  4. Кожна книга складається з……………(аркушів)
  5. А2,В3. такий запис називається…………..(адресою клітинки).
  6. Адреса активної клітинки відображається у ………………(рядку формул).
  7. Клітинка може містити текст,числа і …………….(формулу)

 

 

Сподіваюсь вам сподобалась програма Excel . Тож козаки і козачки час

братися до вивчення її головних можливостей, а саме до обчислень.

Потрібно запам’ятати ,коли ми щось пишемо на папері, то пишемо навпаки:спочатку математичний вираз, а потім знак =.

Знаки основних математичних операцій:

+ додавання

-  віднімання

*  множення

/  ділення

^  піднесення до степеня.

 

V. Робота з підручником.

 

 Запустити Excel. Вправа 27(ст.45) підручник

 

VІ. Рольова гра в групах (2чол)

Вправа 28   потім 29 (ст..46,47) підручник

 

Зверніть увагу:що це не змагання ,а творче суперництво!

 

VІІ. Фізкультхвилинка (вправи для очей,для м’язів)

 

Рахували ви на славу.

Вам хвала і користь справі.

 

VІІІ. Практична робота 10 (ст. 48) підручника.

Збережіть у папку практичні роботи 6 класу.

 

ІХ. Підсумки уроку.

Який настрій після уроку?

 

Чого нового навчилися на уроці?

 

Х. Виконайте тест на оцінювання . (електронний практикум, папка3).

Пам’ятайте завжди ,любі діти.

У житті всім потрібні знання

А ще завжди слід добро творити

Щохвилини та щодня.

doc
Додано
25 квітня 2019
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку