Принципи моєї роботи:розвивати, навчати та виховувати одночасно;бачити в учневі унікальну особистість;розвивати здібності учнів;навчати так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя;створювати позитивний мікроклімат в учнівському колективі;формувати активну, свідому особистість та громадянина своєї країни.
Актуальність проблеми:сприяє позитивній мотивації учнів до навчання;сприяє розвитку творчого мислення;підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів;розкриває потенційні можливості та здібності дітей;передбачає урізноманітнення навчальної діяльності;створює комфортні умови навчання.
Актуальність проблеми: Проблема розвитку пізнавальної активності учнів, як показують дослідження, перебувала в центрі уваги психологів і педагогів з давніх часів. Стрімко змінюється життя, так само швидко змінюються погляди і уявлення дітей, з’являються нові об’єктивні причини втрати у них інтересу до шкільного навчання. Саме тому необхідно збагачувати навчальний процес цікавим змістом, новими формами і прийомами роботи. Стимуляція пізнавальних інтересів школярів надходить із змісту навчального матеріалу, який несе учням нову невідому ще раніше інформацію, що викликає почуття подиву перед тим, який багатий світ і як мало він ще відкритий йому, учневі.
МЕТОДИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ: Інтерактивні - активна взаємодія всіх учнів, в ході якої кожний школяр осмислює свою діяльність, відчуває свою успішність. Проблемні- учень усвідомлює проблему і знаходить шляхи її розв'язання. Пошукові - розв'язання пізнавальних завдань. Продуктивні - вивчений матеріал застосовується на практиці.
З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую інтерактивні методи навчання та/або творчі проблемні завдання. Це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають на стадії формування. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ НА УРОКАХ
Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням: грунтовно аналізувати навчальну інформацію;творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;моделювати і розв'язувати пізнавальні та життєві ситуації;навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;вчитися працювати у групі, уникати конфліктів, знаходити спільне рішення.