Вчитель початкових класів "Портфоліо"

Про матеріал
Портфоліо вчителя початкових класів Коростського ліцею,Рівненської області Басистої Наталії Михайлівни.Матеріал для вчителів початкових класів за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наталії БАСИСТОЇВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ,ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇДОСВІДУ РОБОТИКОРОСТСЬКОГО ЛІЦЕЮПОРТФОЛІО

Номер слайду 2

Басиста Наталія Михайлівна. Дата народження -29.10.1995р. Освіта - педагогічна. Спеціальність за дипломом –вчитель початкових класів,вчитель географії,біологіїПедагогічний стаж -5 років. Кваліфікаційна категорія -спеціаліст. Посада –вчитель індивідуального навчання,вчитель географії

Номер слайду 3

Моє педагогічне кредо"Донести до серця кожної дитини знання, досвід і практичні вміння"

Номер слайду 4

Моє життєве кредо "До кожної дитини ключ знайти,У праці результат хороший мати,Упевнено й творчо до мети іти: З любов'ю серце дітям віддавати"

Номер слайду 5

Принципи моєї роботи:розвивати, навчати та виховувати одночасно;бачити в учневі унікальну особистість;розвивати здібності учнів;навчати так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя;створювати позитивний мікроклімат в учнівському колективі;формувати активну, свідому особистість та громадянина своєї країни.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Науково-методична проблема:"Розвиток пізнавальної активності учнів в НУШ"

Номер слайду 8

Актуальність проблеми:сприяє позитивній мотивації учнів до навчання;сприяє розвитку творчого мислення;підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів;розкриває потенційні можливості та здібності дітей;передбачає урізноманітнення навчальної діяльності;створює комфортні умови навчання.

Номер слайду 9

Актуальність проблеми: Проблема розвитку пізнавальної активності учнів, як показують дослідження, перебувала в центрі уваги психологів і педагогів з давніх часів. Стрімко змінюється життя, так само швидко змінюються погляди і уявлення дітей, з’являються нові об’єктивні причини втрати у них інтересу до шкільного навчання. Саме тому необхідно збагачувати навчальний процес цікавим змістом, новими формами і прийомами роботи. Стимуляція пізнавальних інтересів школярів надходить із змісту навчального матеріалу, який несе учням нову невідому ще раніше інформацію, що викликає почуття подиву перед тим, який багатий світ і як мало він ще відкритий йому, учневі.

Номер слайду 10

МЕТОДИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ: Інтерактивні - активна взаємодія всіх учнів, в ході якої кожний школяр осмислює свою діяльність, відчуває свою успішність. Проблемні- учень усвідомлює проблему і знаходить шляхи її розв'язання. Пошукові - розв'язання пізнавальних завдань. Продуктивні - вивчений матеріал застосовується на практиці.

Номер слайду 11

"Вчитись легко, коли вчитись цікаво"

Номер слайду 12

"Вчитись легко, коли вчитись цікаво"

Номер слайду 13

"Вчитись легко, коли вчитись цікаво"

Номер слайду 14

«Вчитись легко, коли вчитись цікаво»

Номер слайду 15

Вулкани. Моделювання виверження вулканів з ліцеїстами 6х класів

Номер слайду 16

Педагогічні технології, які використовую у роботі:Інтерактивні технології.Інформаційно-комунікаційні технології.Ігрові технології навчання. Технології розвитку критичного мислення.

Номер слайду 17

З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую інтерактивні методи навчання та/або творчі проблемні завдання. Це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають на стадії формування. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ НА УРОКАХ

Номер слайду 18

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ: Робота в парах та групах;Вправа "Вірю-не вірю";Вправа "Мікрофон";"Ромашка Блума";"Мозковий штурм";"Капелюшки Боно";"Асоціативний кущ" тощо.

Номер слайду 19

Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням: грунтовно аналізувати навчальну інформацію;творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;моделювати і розв'язувати пізнавальні та життєві ситуації;навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;вчитися працювати у групі, уникати конфліктів, знаходити спільне рішення.

Номер слайду 20

Професійна діяльність. Методична робота. Навчальнаробота. Позакласнаробота. Методичні розробки уроків;Методичні розробки заходів; Самоосвіта. Ранкові зустрічі;Уроки;Інноваційні технології;Інклюзивне навчання.Індивідуальні бесіди;Робота з батьками.

Номер слайду 21

Правила педагогічної майстерності: Ніколи не зупинятися на досягнутому!Ділитися з дітьми своїм досвідом. Займатися самоосвітою. Намагатися бути прикладом для дітей у всьому.

Номер слайду 22

ЯСКРАВІ МИТІ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ! “День іменинника”

Номер слайду 23

ЯСКРАВІ МИТІ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ!

Номер слайду 24

Мої плани на майбутнє: Вдосконалювати свій фаховий рівень. Підвищувати педагогічну майстерність. Вдосконалювати навички, уміння, необхідні для провадження дистанційного навчння. Брати участь у професійних конкурсах.

Номер слайду 25

Сертифікати підвищення кваліфікації

Номер слайду 26

Сертифікати підвищення кваліфікації

Номер слайду 27

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!"Учитель - професія від Бога! Всі інші професії - від учителя!"

pptx
Додано
27 березня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку