– Програма патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України, затверджена спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України,Міністерства внутрішніх справ України від 21.10.2013 № 1453/716/997;– «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніхнавчальних закладів», затверджені наказом Міністерства освіти і науки Українивід 31.10.2011 № 1243;– Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схвалена Указом Президента України від 25.06. 2013 № 344;Нормативно-правові засади національно-патріотичного виховання
– Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»;– Концепція допризовної підготовки та військово-патріотичного виховання молоді, схвалена Указом Президента України від 25.10. 2002 № 948 (зі змінами);– Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України від 27.10. 2009 № 3754/981/538/49 (зі змінами). Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10. 2014 р № 1232«Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»
Актуальність теми національно-патріотичного виховання учнів Сьогодні Україна переживає найбільше випробування в своїй боротьбі за незалежність та територіальну цілісність. Тому, зараз, як ніколи, важливе та актуальне питання формування громадянина – патріота України, захисника Вітчизни.
МЕТА:успадкування духовних надбань українського народу; вивчення вікових традицій та героїчних сторінок історії українського народу та його Збройних сил; виховання моральної відповідальності за все, що робиться на рідній землі, палке прагнення боротися за розквіт, велич і могутність Батьківщини, готовності її захищати; утвердження принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, милосердя, патріотизму та інших доброчинностей.
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей; - виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь; - сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу; - формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації; - формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини; ЗАВДАННЯ:
Система виховної роботи. Педагогічний колектив. Учнівський колектив Сім’я Громадськість. ОСОБИСТІСТЬЦіннісні орієнтириціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;ціннісне ставлення до природи; ціннісне ставлення до мистецтва;ціннісне ставлення до себе;ціннісне ставлення до праці;Діяльність:організаторська;трудова;спортивно-оздоровча;пізнавальна; суспільно-корисна;художньо-естетична. Учнівське самоврядування. Гуртки, секції дитячі об’єднання. Рада по профілактиці правопорушень. Батьки. Класні керівники. Педагог-організатор. Психолог. Принципи: єдність національного і загальнолюдського; демократизація виховання; гуманізм; безперервність і наступність; індивідуалізація. Позашкільні установи. Система виховної роботи. Педагогічний колектив. Учнівський колектив Сім’я Громадськість. ОСОБИСТІСТЬЦіннісні орієнтириціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;ціннісне ставлення до природи; ціннісне ставлення до мистецтва;ціннісне ставлення до себе;ціннісне ставлення до праці;Діяльність:організаторська;трудова;спортивно-оздоровча;пізнавальна; суспільно-корисна;художньо-естетична. Учнівське самоврядування. Гуртки, секції дитячі об’єднання. Рада по профілактиці правопорушень. Батьки. Класні керівники. Педагог-організатор. Психолог. Принципи: єдність національного і загальнолюдського; демократизація виховання; гуманізм; безперервність і наступність; індивідуалізація
Гурткова робота. Основна мета роботи гуртків полягає у самореалізації дитини, її вихованні на традиціях, звичаях, фольклорних та культурних джерелах рідного краю. Танцювальний;Вокальний;Умілі руки;Паперові фантазії;Фітодизайн;Пізнай себе;Сходинки до вершини “Я”;Юні натуралісти;Виготовлення сувенірів;Волейбол;Літературна творчість;“Джура”“Школа безпеки”
Робота дитячих об'єднаньакція «Милосердя»; історико-краєзнавчій акції «Память»;акції «Ветерани не повинні бути самотніми»;історико-географічна експедиція «Історія міст і сіл України»;Всеукраїнська туристсько-краєзнавча експедиція «Пізнай свою країну» та ін..“КРАЄЗНАВСТВО”“МИЛОСЕРДЯ”“РОМАШКА”“ДОЗВІЛЛЯ”“ВЕРНІСАЖ”