Веб-квест «Безпечний віртуальний світ»
Мета:
Хід заходу.
11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) .Цього року він проходить під гаслом «Разом для найкращого Інтернету», що надає унікальну можливість для проведення заходів з безпеки онлайн разом зі всім світом: як у закладі освіти, бібліотеці, громадській організації, так й в органах влади, бізнесових організаціях. Щороку до Дня безпечного Інтернету в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій. В Україні до Дня безпечного Інтернету офіційно долучились понад 1400 бібліотек, громадських організацій та закладів освіти, в тому числі і наш навчальний заклад. Відповідно до плану виховної роботи закладу питанню безпечного користування Інтернетом було присвячено тиждень кіберзнань.
Саме тому сьогодні ми з вами спробуємо використати ваші ґаджети з користю та закріпити наші знання по темі "Основи інформаційної безпеки". Сподіваюся, що учні, які візьмуть участь у даному веб-квесті, отримають нові знання та проведуть час весело і корисно. Удачі всім учасникам квесту!
2.Організаційний момент.
Учасникам веб-квесту потрібно виконати 6 завдань різного змісту, зробити скріншоти та надіслати результати на поштову адресу, вказану в блозі. Після проходження квесту проводимо підбиття підсумків, визначаємо переможців та оприлюднюємо результати веб-квесту на офіційному веб-сайті школи та у групі в соціальній мережі Фейсбук.
Завдання веб-квесту «Безпечний віртуальний світ» знаходяться в інтернеті за посиланням:
https://safeinternetblogspot.blogspot.com/
3.Хід гри:
Завдання 1.
Зберіть пазл, зробіть скріншот та надішліть результат виконання завдання на електронну адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.
Завдання 2.
Виконайте вправи, зробіть скріншот та надішліть результат виконання завдання на електронну адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.
Вправи знаходяться в Інтернеті за посиланням:
https://learningapps.org/display?v=p5a9o6wht20
https://learningapps.org/display?v=p9bjss2j520
Завдання 3.
Виконайте завдання тесту, зробіть скріншот результату та надішліть його на адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.
Тест знаходиться в Інтернеті за посиланням:
https://onlinetestpad.com/ua/test/57899-bezpeka-v-%D1%96nternet%D1%96
Завдання 4.
Розшифруйте фразу, що схована під QR-кодом та надішліть її результат виконання завдання на електронну адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.
Завдання 5.
Розшифруйте зміст фрази, яку містить "хмаринка". Відповідь надішліть на адресу
вчителя.
Завдання 6.
Ознайомтесь із видами кібербулінгу, виконайте завдання вправи, зробіть скріншот результату та надішліть його на адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.
Посилання на теоретичні відомості щодо видів кібербулінгу:
https://www.thinglink.com/scene/1283715459224436738
Вправа розташована в Інтернеті за посиланням:
https://learningapps.org/display?v=p9exo4da320
Критерії оцінювання:
1 завдання - від 0 до 10 балів.
2 завдання:
вправа - від 0 до 10 балів
пазл - від 0 до 12 балів.
3 завдання - від 0 до 12 балів.
4 завдання - 6 балів.
5 завдання -10 балів.
6 завдання - 8 балів.
Отже, максимальна кількість балів за веб-квест - 68.
4.Виставлення оцінок:
Початковий рівень (1-3) - 0-17 балів
Середній рівень (4-6) – 18-34 бали
Достатній рівень (7-9) – 35-51 бал
Високий рівень (10-12) – 52-68 балів
5. Підведення підсумків веб-квесту.
Оголошення результатів учасників квесту, аналіз допущених помилок.