9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Веб-квест "Безпечний віртуальний світ"

Про матеріал
Мета:  систематизація знань учнів з питань кібербезпеки;  формування навичок безпечної роботи в Інтернеті;  підвищення рівня знань учнів щодо найбільш поширених інтернет-загроз сьогодення;  розвиток пізнавальної діяльності;  підвищення навчального інтересу до вивчення інформатики.
Перегляд файлу

Веб-квест «Безпечний віртуальний світ»

 

Мета:

  • систематизація знань учнів з питань кібербезпеки;
  • формування навичок безпечної роботи в Інтернеті;
  • підвищення рівня знань учнів щодо найбільш поширених інтернет-загроз сьогодення;
  • розвиток пізнавальної діяльності;
  • підвищення навчального інтересу до вивчення інформатики.

 

 

Хід заходу.

 

  1. Вступ.

     11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) .Цього року він проходить під гаслом «Разом для найкращого Інтернету», що надає унікальну можливість для проведення заходів з безпеки онлайн разом зі всім світом: як у закладі освіти, бібліотеці, громадській організації, так й в органах влади, бізнесових організаціях. Щороку до Дня безпечного Інтернету в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій. В Україні до Дня безпечного Інтернету офіційно долучились понад 1400 бібліотек,  громадських організацій та закладів освіти, в тому числі і наш навчальний заклад. Відповідно до плану виховної роботи закладу питанню безпечного користування Інтернетом було присвячено тиждень кіберзнань.

Саме тому сьогодні ми з вами спробуємо використати ваші ґаджети з користю та закріпити наші знання по темі "Основи інформаційної безпеки". Сподіваюся, що учні, які візьмуть участь у даному веб-квесті, отримають нові знання та проведуть час весело і корисно. Удачі всім учасникам квесту!

 

2.Організаційний момент.

  • Ознайомлення учнів із правилами квесту:
  • Інструктаж щодо знаходження завдань даного веб-квесту в Інтернеті.

 

Учасникам веб-квесту потрібно виконати 6 завдань різного змісту, зробити скріншоти та надіслати результати на поштову адресу, вказану в блозі. Після проходження квесту проводимо підбиття підсумків, визначаємо переможців та оприлюднюємо результати веб-квесту на офіційному веб-сайті школи та у групі в соціальній мережі Фейсбук.

Завдання веб-квесту «Безпечний віртуальний світ» знаходяться в інтернеті за посиланням:

https://safeinternetblogspot.blogspot.com/

 

3.Хід гри:

Завдання 1.

Зберіть пазл, зробіть скріншот та надішліть результат виконання завдання на електронну адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.

 

 

 

Завдання 2.

Виконайте вправи, зробіть скріншот та надішліть результат виконання завдання на електронну адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.

Вправи знаходяться в Інтернеті за посиланням:

https://learningapps.org/display?v=p5a9o6wht20

https://learningapps.org/display?v=p9bjss2j520

 

 

Завдання 3.

Виконайте завдання тесту, зробіть скріншот результату та надішліть його на адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.

Тест знаходиться в Інтернеті за посиланням:

https://onlinetestpad.com/ua/test/57899-bezpeka-v-%D1%96nternet%D1%96

 

https://1.bp.blogspot.com/-_bc3LSxFSA8/XkAhP8dfjrI/AAAAAAAAAKQ/PdHfIn3siSgCZ_xkUPr38sKH1JMcbH4GACNcBGAsYHQ/s320/My_Gallery.png

Завдання 4.

Розшифруйте фразу, що схована під QR-кодом та надішліть її  результат виконання завдання на електронну адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.

 

 

 

 

 

Завдання 5.

                                                                                                                                                       Розшифруйте зміст фрази, яку містить "хмаринка". Відповідь надішліть на адресу 

вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 6.

Ознайомтесь із видами кібербулінгу, виконайте завдання вправи, зробіть скріншот результату та надішліть його на адресу, вказану в блозі із зазначенням номера завдання та свого прізвища та ім’я.

 

 Посилання на теоретичні відомості щодо видів кібербулінгу:

https://www.thinglink.com/scene/1283715459224436738

Вправа розташована в Інтернеті за посиланням:

https://learningapps.org/display?v=p9exo4da320

 

 

Критерії оцінювання:

1 завдання - від 0 до 10 балів.
2 завдання:
вправа - від 0 до 10 балів
пазл - від 0 до 12 балів.
3 завдання - від 0 до 12 балів.
4 завдання - 6 балів.
5 завдання -10 балів.
6 завдання - 8 балів.
Отже, максимальна кількість балів за веб-квест - 68.

 

4.Виставлення оцінок:

Початковий рівень (1-3) - 0-17 балів

Середній рівень (4-6) – 18-34 бали

Достатній рівень (7-9) – 35-51 бал

Високий рівень (10-12) – 52-68 балів

 

5. Підведення підсумків веб-квесту.

Оголошення результатів учасників квесту, аналіз допущених помилок.

 

 

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку