Поняття комп’ютерної публікації.

Про матеріал
сформувати поняття комп’ютерної публікації, види публікацій та їх шаблони, структуру публікації, основні складові комп’ютерної публікацій;
Перегляд файлу

Тема.Поняття комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Основні складові публікацій.

Мета:

навчальна: сформувати поняття комп’ютерної публікації, види публікацій та їх шаблони, структуру публікації, основні складові комп’ютерної публікацій;

розвиваюча:розвивати алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність;

виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери з підключенням до Інтернету, мультимедійний проектор,  електронні матеріали (файли-заготовки) до підручника «Інформатика, 9 клас» Морзе Н.В. та ін. Завантажити можна за посиланням: http://inf9-m.blogspot.com/

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

 (Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас» / Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 http://www.orioncentr.com.ua,
http://inf9-m.blogspot.com/ )

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай:

  1. Як створити, відкрити, зберегти та надрукувати документи, створені в середовищі текстового процесора?
  2. Як редагувати і форматувати текст у середовищі текстового процесора?
  3. Як налаштувати параметри сторінки текстового документа?

III. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації(використовується   проектор та матеріал підручника)

Які види публікацій розрізняють?

За допомогою сервісу створення ребусів http://rebus1.com вчителем підготовлені ребуси з основними поняттями. Учні розгадують зашифровані слова та записують їх визначення з підручнику п. 20.1 стор. 142.

QR-код на вправуhttps://clip2net.com/clip/m0/c18fc-clip-31kb.jpg?nocache=1

Публікація – це оприлюднення деяких відомостей.

QR-код на вправу https://clip2net.com/clip/m0/4f712-clip-24kb.jpg?nocache=1

Брошура – неперіодичне текстове книжкове видання обсягом понад 4, але не більш як 48 сторінок, з’єднаних між собою.

QR-код на вправу https://clip2net.com/clip/m0/83599-clip-23kb.jpg?nocache=1

Буклет – переважно багатокольорова аркушева роздруківка, складена в два або кілька згинів.

QR-код на вправу

Інформаційний бюлетень – видання, яке випускається з метою інформування з певних питань цільової групи людей, спеціалістів або інших користувачів.

QR-код на вправу

Реферат – письмова доповідь або виступ з певної теми, у яких узагальнюються відомості з одного чи кількох джерел.

 

Електронними публікаціями називають розповсюдження відомостей за допомогою електронних носіїв, таких як диски чи флеш-накопичувачі, або за допомогою Інтернету.

Які засоби використовують для створення публікацій? п. 20.2 стор. 143

Програми опрацювання зображень використовують для створення та опрацювання ілюстрованого матеріалу. Прикладами програм для виконання зазначених функцій є AdobePhotoshop, CorelPhoto-Paint, FractalDesignPainter, MicrografxPicturePublisher.

Для розробки самостійних графічних продуктів, таких як фірмові знаки, логотипи, візитівки, оголошення, афіші, запрошення, листівки, застосовують програми поліграфічного дизайну. Наприклад, AdobeIllustrator, CorelDRAW, MacromediaFreeHand, MicrografxDesigner.

Програми власне настільної видавничої системи призначені для розробки видань: газет, книг, журналів, брошур, багатосторінкових документів за допомогою комп’ютера. Прикладами таких програм є AdobePageMaker, QuarkXpress, CorelVentura, Microsoft Publisher.

Як підготувати вдалу публікацію?
п. 20.3 стор. 143

Загальні критерії вдалої публікації:

  • назва публікації інтригує, зацікавлює, провокує;
  • тексти написані грамотно, стиль мовлення зрозумілий і легко читається;
  • назви статей оригінальні, цікаві;
  • малюнки якісні та привабливі; додані підписи коментують малюнки або містять посилання на їх автора чи джерело отримання;
  • основний матеріал подано з дотриманням закону про авторське право;
  • усі елементи публікації поєднано однією ідеєю, що відображена в її назві;
  • публікація містить елементи, що привертають увагу читачів відповідної вікової групи;
  • вказано анонс, зміст і контакти авторів публікації;
  • стильове оформлення відповідає тематиці публікації та особливостям аудиторії читачів.
  1.         Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах. Завдання на с.153 підручника

Вправа 1. Завдання на с. 148 підручника

  1.             Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. У чому полягає відмінність між друкованою та електронною публікацією?
  2. Які засоби необхідні для підготовки друкованого видання?
  3. Які є програмні засоби створення комп’ютерних публікацій?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

Використовуючи сервіс https://learningapps.org/, виконати інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/display?v=pdowsh71j18

за цим QR-кодом можна перейти до вправи на мобільному телефоні.

Домашнє завдання. Опрацювати п.20.1-20.3, письмово відповісти на питання 8 ст.153

 

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку