Веб-квест до вивчення роману М.Сервантеса "Дон Кіхот"

Про матеріал
Технологія „Веб-квест” допомагає ефективно розвивати цілий ряд компетентностей учнів, використовуючи інформаційні ресурси Інтернету та інтегруючи їх у навчальний процес. Пропоную веб-квест до вивчення роману М.Сервантеса "Дон Кіхот"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Веб-квест із зарубіжної літературидля учнів8 фіз.-мат. класу«Цей дивак ДОН КІХОТ»

Номер слайду 2

Хоч  на  землі  вже  мало  вітряків,Зате  на  ній  багато  донкіхотів!

Номер слайду 3

Доброго дня, шановні восьмикласники ! запрошую вас взяти участь у захопливій грі (веб-квесті)На тему:«Цей дивак ДОН КІХОТ»

Номер слайду 4

Шановні восьмикласники !Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією щодо проходження веб-квесту

Номер слайду 5

Вам належить обрати для себе одну з ролей і, користуючись інструкцією та посиланнями, підготувати завдання, яке вам найбільш сподобалось, у формі малюнків, таблиці, документів Google та іншогоІнструкція:уважно прочитайте мету веб-квесту;ознайомтеся з ролями, що вам пропонуються;оберіть на сторінці «Ролі» ту діяльність, яка вас зацікавила;вивчіть список ресурсів;складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі та дослідіть інформаційні ресурси;пройдіть випробування, які перевірять ваше вміння досягати мети;поділіться набутими знаннями з іншими учасниками гри;оформіть звіт про виконану роботу (презентацію, ментальну карту, скрапбукінг, буктрейлер тощо);ознайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту;підготуйтеся до захисту веб-квесту.

Номер слайду 6

Мета веб-квесту: - удосконалювати навички аналізу художнього тексту на прикладі роману “Дон Кіхот” Мігеля Сервантеса, вміння давати власну оцінку прочитаному, аналізувати тематику, проблематику, образну систему твору, робити висновки;- вчитися користуватися пошуковими системами мережі Інтернет, знаходити необхідну інформацію, створювати презентації, буктрейлери, скрапбукінги, ментальні карти, вікі-газету, колаж, кардмейкінг; - спонукати учнів до самоосвіти; розвивати критичне мислення восьмикласників, акторські здібності; сприяти формуванню активної життєвої позиції; - формувати світогляд школярів, розуміння життєвих цінностей.

Номер слайду 7

Шановні восьмикласники!Оберіть собі роль, ознайомтесь із завданнями та починайте їх виконувати. Бажаю успіхів!1. Маркетолог2. Історик3. Біограф4. Дизайнер5. Мовознавець6. Психолог7. Літературознавець8. Журналіст 9. Дослідник. РОЛІ

Номер слайду 8

Сторінка «Реклама книги» Роль1. Маркетолог. Шановні восьмикласники! Радо вітаю вас на цій сторінці. Ваше завдання: - опрацювати зміст роману “Дон Кіхот”; - користуючись Інтернет-джерелами, вивчити відгуки видатних діячів культури і мистецтва про М. Сервантеса і його книгу; - дослідити, чи актуальні проблемні питання, які висвітлені в творі, в сьогоденному житті; - зацікавити однолітків романом “Дон Кіхот”. Результат вашої роботи - буктрейлер. Корисні посилання:http://faqukr.ru/marketing/94436-marketolog-profesija-chim-zajmaetsja-marketolog.html https://www.youtube.com/watch?v=Bh. Arq. Um. B2 Fs https://www.slideshare.net/tatyanautkina3/powerpoint-29311440 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD_%D0%9 A%D1%96%D1%85%D0%BE%D1%82

Номер слайду 9

Сторінка “Крок в минуле”Роль 2.Історик. Вітаю вас , майбутні історики! Ви обрали для себе відповідальну місію. Завдання:познайомитися з біографією М. Сервантеса;дослідити, що стало поштовхом для написання роману;дізнатися, хто такі лицарі і , що таке “ кодекс честі ”Результат вашої роботи - презентація. Корисні посилання:https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 C%D1%96%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D1%8 C_%D0%B4%D0%B5_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%81 https://studwood.ru/558566/istoriya/litsarskiy_kodeks_chesti http://dovidka.biz.ua/migel-de-servantes-tsikavi-fakti

Номер слайду 10

Сторінка “Життєвий шлях Дон Кіхота”Роль 3. Біограф Шановні восьмикласники! Радо вітаю вас на цій сторінці. Ви обрали для себе роль «біографів»? Це серйозна й відповідальна місія. Завдання: - дослідіть основні віхи життя Дон Кіхота; - доберіть цитати з твору, які найбільш яскраво розкривають головні сторінки його біографії; - за допомогою інтернет-ресурсів знайдіть картинки, фотоілюстрації, фото із спектаклів, художніх фільмів. Результат вашої роботи - Wікі-газета Корисні посилання: http://librebook.me/the_ingenious_gentleman_don_quixote_of_la_mancha http://legeartis.at.ua/publ/literaturnaja_zhivopis/servantes_quot_don_kikhot_quot/don_kikhot_v_zhivopisi_onore_dome/16-1-0-14 https://ru.pinterest.com/explore/%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%B1%D1%83%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B3/

Номер слайду 11

Сторінка « Лицар, що боровся з вітряками »Роль 4. Дизайнер Доброго дня! Якщо ви завітали на цю сторінку, то ви цікавитесь живописом, образотворчим мистецтвом, рукоділлям, дизайном, тобто ви творча людина, маєте багату уяву. Ваше завдання: - ознайомитись з аналізом образів Дон Кіхота і Санчо Панси в працях літературознавців, письменників, критиків; - дібрати цікавий ілюстративний матеріал на тему «Лицарство» Результат вашої роботи – кардмейкінг або скрапбукінг Корисні посилання:http://www.zrobysama.com.ua/?page_id=12642 http://moyaosvita.com.ua/literatura/don-kixot-analiz-romanu-servantesa/

Номер слайду 12

Сторінка «Кожен із нас – син своїх вчинків»Роль5. Мовознавець Вітаю вас, юні мовознавці! Ви присвятили свій час складній науці, тож не марнуйте його – і швидше до роботи! Оберіть для себе цікаве завдання і виконуйте ! Бажаю успіхів!  Завдання: повторіть художні засоби виразності; проведіть міні-дослідження на тему «Поетична виразність мови дивного лицаря» Результат вашої роботи – Документ Microsoft Office Word .  Корисні посилання: http://moyaosvita.com.ua/literatura/zasobi-xudozhnoї-viraznosti/ https://uk.wikipedia.org/wiki/Художні_засоби https://eksmo.ru/entertaining/15-tsitat-iz-don-kikhota-migelya-de-servantesa- ID3582364/

Номер слайду 13

Сторінка «Жертовність Дон Кіхота»Роль 6. Психолог. Привіт! Ви обрали роль психолога. Актуально. Представники цієї професії сьогодні дуже популярні, бо важливі в сучасному житті. Саме ви зможете пояснити мотивацію дій і вчинків персонажів роману «Дон Кіхот». Ваше завдання: - скласти психологічний портрет персонажів твору; - знайти цитати, які їх яскраво характеризують; - за допомогою інтернет-ресурсів знайти фото, які допоможуть уявити героїв; - дібрати синоніми до слова «жертовність». Результат вашої роботи - колаж та фішбоун. Корисні посилання:http://posekretu.com.ua/99607-shho-take-zhertovnist.htmlhttp://www.ebk.net.ua/Book/synopsis/psyhologiya/part1/004.htmhttps://mycollages.ru/ http://newsmolalilia.blogspot.com/p/blog-page_96.html https://staff-online.ru/fishboun-metod-glubokogo-analiza-shagnuvshiy-iz-pedagogiki-v-drugiye-sfery/

Номер слайду 14

Сторінка «Інтелектуальна (ментальна) карта пам’яті» Роль 7. Літературознавець. Якщо ви завітали на цю сторінку, то любите літературу, а отже, любите читати, аналізувати, характеризувати образи, складати схеми, таблиці, карти. Завдання. За допомогою ментальної карти зобразити роман “Дон Кіхот” М. Сервантеса, а саме: - виділити головних героїв; - показати вплив одних персонажів на інших; - розкрити риси характеру головних дійових осіб; - показати за допомогою стрілок вчинки головних героїв; - зробити висновки щодо образів Дон Кіхота і Санчо Панси  Результат роботи – ментальна карта. Корисні посилання:http://irinaclass12.dp.ua/2016/10/14/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8 C%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0

Номер слайду 15

Сторінка журналіста. Роль 8. Журналіст. Доброго дня, майбутні журналісти! На цій сторінці бувають ті, хто любить магію слова, вміє перемішати його із сенсацією і отримує успіх, славу. Вам необхідно знайти в мережі Інтернет матеріали про роль і значення роману «Дон Кіхот» М. Сервантеса в світовій літературі, а також зробити власні висновки про прочитаний твір. Результат роботи - публікація «Мої роздуми над образом Дон Кіхота»  Корисні посилання : https://studfiles.net/preview/5601367/page:8/

Номер слайду 16

Сторінка «Вплив роману М. Сервантеса на твори світового мистецтва»Роль 9. Дослідник. Доброго дня!Цю сторінку відвідують ті, хто прагне постійного пошуку: досліджує, вивчає,систематизує, узагальнює. Завдання : Вам необхідно знайти в літературно-критичних статтях, довідниках, енциклопедіях, інтернет-ресурсах відомості про вплив роману М. Сервантеса на світове мистецтво і літературу зокрема. Результат роботи - презентація та папка з аудіозаписами музичних творів, створених за мотивами роману. Корисні посилання: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD_%D0%9 A%D1%96%D1%85%D0%BE%D1%82 http://www.musictheatre.kiev.ua/ua/performance/34

Номер слайду 17

Дистанційні консультаціїНа цій сторінці ви зможете ознайомитися з наступною інформацією : 1. Що таке веб-квест http://kvest-posibnyk.blogspot.com/p/blog-page.html2. Як створити презентацію https://www.youtube.com/watch?v=j. DBKLbdn. NNw3. Колаж https://fotoram.io/collage/ru4. Wікі-газету http://www.nachalka.com/node/8025. Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=Bh. Arq. Um. B2 Fs6. Скрапбукінг https://www.youtube.com/watch?v=HA5x. OD82 A2s7. Кардмейкінг https://www.youtube.com/watch?v=3t. X5la. JV8x8 Критерії оцінювання веб-квесту http://web-kwest.at.ua/index/kriteriji_ocinjuvannja/0-8

pptx
Додано
3 червня 2019
Переглядів
2489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку