Веб-квест Електричний струм

Про матеріал

Веб-квест «Електричний струм» допомагає вчителеві з'ясувати рівень оволодіння темою учнями, чи закріпити вивчену тему. А учням виявити не засвоєний матеріал та ліквідувати це за допомогою мережі інтернет.

Веб-квест має два рівні складності для учнів з рівнем знань нижче середнього, та вище.

Перед кожним учнем (групою учнів) стоїть чотири завдання (рівні):

-Теоретичний (перевірка понять, формул, тощо);

-практичний (розв'язування задач);

-дослідницький (виконання практичного завдання ( розв'язування задачі));

-творчий (виконання творчого завдання).

Не виконавши завдання попереднього рівня учень не може перейти до наступного.

Результати учнів відразу опрацьовуються за допомогою Google Form, що полегшує роботу вчителю. Знаючи прізвища учнів можна легко налаштувати автоматичне оцінювання учнів.

Веб квест можна проводити як на уроках так і у вигляді домашнього завдання, індивідуальної роботи.

Перегляд файлу

Тема уроку: Електричний струм. Узагальнення та систематизація знань з теми.

Мета:

дидактична: узагальнити й систематизувати знання учнів про електричний струм; закріпити знання теоретичних понять даної теми;

розвивальна: розвивати уміння застосовувати набуті знання у стандартних та нестандартних умовах, уміння працювати в групах; сприяти активізації творчого мислення учнів, пробуджувати в них пізнавальний інтерес; стимулювати розвиток ініціативи, кмітливості;

виховна: виховувати прагнення поглиблювати свої знання; виховувати самостійність, охайність, відповідальність.

Очікувані результати:

Учні:

  •     знають природу електричного струму в металах, електролітах, газах, напівпровідниках, вакуумі, закон Ома для повного кола, технічне застосування напівпровідникових приладів;
  •     розуміють сутність провідності металів, напівпровідників, розчинів та розплавів електролітів, залежності опору провідників та напівпровідників від температури;
  •     здатні розв’язувати фізичні задачі в стандартних і не стандартних умовах.

Обладнання: компютери, прилади для виконання практичних робіт.

Тип уроку: урок перевірки та коригування знань, умінь і навичок.

Методи: кросворд, логічні пари, метод «лідерства і взаємодопомоги».

План уроку

І. Організаційний етап (1 хв)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності (2 хв)

ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку(1 хв)

ІV. Актуалізація опорних знань (15 хв)

V. Розв’язування розрахункових вправ (20 хв)

VІ. Фізкультхвилинка (5 хв)

VІІ. Розв’язування дослідницьких вправ. (15 хв)

VIII. Рефлексія. Виконання творчого завдання (15 хв)

IX. Підсумок. Домашнє завдання (5 хв)

 

Хід уроку

          Девіз уроку:      Чим більше в мене роботи,  тим більше я навчаюся                   

(М. Фарадей)     

 

І. Організаційний етап

Привітання з учнями, організація робочого місця. Інтсруктаж з ОП.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вступне слово вчителя.

Чим більше в мене роботи,  тим більше я навчаюся.– говорив Фарадей – видатний англійський вчений. На кожному уроці ви ознайомлюєтесь з новими поняттями, новими фізичними величинами, приладами для їх вимірювання, способи ввімкнення їх в електричне коло.   Отримання нових знань базується на знаннях, отриманих на попередніх уроках. Ви багато працюєте, але чим більше знань ви отримуєте, тим ви становитесь сильнішими, компетентнішими .

    Нехай девізом кожного з нас будуть слова «Жодної хвилини без руху вперед!». Пам’ятайте! Дорогу долає той, хто йде.

Великий Арістотель стверджував: «Ніщо так сильно не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність». Тож починаймо працювати!

ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Постановка завдань уроку, розкриття загальної мети та плану проведення уроку, основних форм роботи учнів на уроці.

ІV. Актуалізація опорних знань

Учням пропонується заповнити кросворд на сервісі learningapps.org з подальшою перевіркою за допомогою сервісу Google Форми.

V. Розв’язування розрахункових вправ

Задачі першого рівня

  1. Через поперечний переріз провідника  проходить заряд 12 Кл за 2 хв. Визначте силу струму в провіднику.
  2. В ході електролізу розчину азотнокислого срібла виділилося 1,98 г срібла. Скільки часу тривав  електроліз, якщо сила струму в колі 2 А?

Задачі другого рівня

  1. Визначте яку кількість теплоти виділяє за 5 хв константановий провідник з поперечним перерізом 2 мм^2 і довжиною 4 м, якщо по ньому проходить струм 5 А.
  2. Скільки коштує рафінування 1 т міді, якщо напруга в електролітичній ванні згідно технічним нормам 0,4 В? Тариф за електроенергію для підприємства складає 148,5 коп./кВтгод.  Відповідь подати в гривнях.

В задач перевіряються лише відповіді за допомогою сервісу Google Форми.

VІ. Фізкультхвилинка (прогулянка школою) Учні отримали завдання здогадатися де в будівлі школи знаходиться пакунок приладів и подольшою інструкцією.

 

VІІ. Розв’язування дослідницьких вправ.

1 завдання

Ви отримали набір приладів за допомогою якого складіть електричне коло, що складається з послідовно з’єднаної електричної лампочки, резистора, джерела струму та ключа для вмикання кола.

За допомогою вольтметра та амперметра визначте опір електричної лампочки. Результат округліть до цілих.

2 завдання

Ви отримали набір приладів за допомогою якого складіть електричне коло, що складається з послідовно з’єднаних резистора та двах паралельно з’єднаних електричних ламп, джерела струму та ключа для вмикання кола.

За допомогою вольтметра визначте опір цієї ділянки кола. Результат округліть до цілих.

 

VIII. Виконання творчого завдання

 1 завдання

На цьому етапі учні створюють за допомогою програми MS PowerPoint  презентацію для своїх однокласників.  Презентація  повинна містити 5-7 слайдів з обраної теми. 

2 завдання

На цьому етапі учні створюють за допомогою програми MS Word тест для своїх однокласників.  Тест повинен містити 15 питань з обраної теми. Кожне питання  повинно містити 4 варіанти відповідей серед яких тільки одна правильна.

 

IX. Рефлексія. Підсумок. 

Вправа «Похвали свого товариша…»

Оголошення результатів. Підведення підсумків.

Домашнє завдання

1.Підготуватися до контрольної роботи.

Література

  1. Божинова Ф.Я. 9 клас: Комплексний зошит для контролю знань.- Х.: Видавництво «Ранок», 2010.- 64 с.
  2. Блудов М.И. Беседы по физике М.: Просвещение, 1972.
  3. Іванова Ж.В. Фізика. 9 клас: Розробки уроків.-Х.: Видавництво «Ранок»,  2009.- 256 с.
  4. Кононіченко С.П., Роєва Т.Г. Фізика. 9 клас. Практика і підсумки.- Х.: ТОВ «Нова тема», 2009.- 104 с.
  5. Шут, М.І.,Мартинюк, М.Т., Благодаренко, Л.Ю. фізика: 9 кл.: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./-К.; Ірпінь: Перун, 2009.-224 с.:іл.

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку