Веб квест
«Види, зміст, структура та методика проведення занять з ознайомлення дітей з природою»
Мета квесту:
Учасники: студенти
Тривалість квесту: 1,5 години.
Місце проведення: групова кімната
Обладнання :
Підготовка до квесту:
Шановні колеги!
Сьогодні ми з Вами не будемо на занятті, які ми всі проводимо постійно, практично щоденно. Я переконана, що на кожне заняття завжди щось шукаємо для мотивації, адже сучасних дітей зацікавити вчитися не просто, усі ми використовуємо різноманітні форми і методи навчання для підвищення якості навчання учнів та, знову ж таки, мотивації їх до навчання. Але сучасні діти – це вже інше покоління цифрових технологій, їх уже називають поколінням Z, а ми з Вами ще Y і досить часто одні і ті ж речі ми сприймаємо по-різному. Хоча ми відрізняємось, але є і спільні риси – це природньо любов до відпочинку та ігор. Саме тому, пропоную трішки погратись, виконуючи завдання квесту.
Увага! Нагадаю вам
Правила квесту:
Зразок маршрутного листа
№ станції |
Назва станції |
Бали |
1 |
1(1 бал) |
|
2 |
2 (2 бали) |
|
3 |
3(2 бали) |
|
Зробити огляд теоретичного матеріалу та зробити свій порадник для батьків – 1 бал
http://orlyatko-dnz.in.ua/index.php/publichna-informatsiya/2-uncategorised/127-zanyattya-yak-osnovna-forma-organizatsiji-navchalnoji-diyalnosti
Підготувати матеріал для проектування заняття про осінь: загадки, приказки, екологічні казки, логічні завдання, картинки тощо у вигляді презентації -2 бали
https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-oznajomlenna-z-prirodnim-dovkillam-tema-osinni-avisa-v-prirodi-molodsa-grupa-vikoristanna-metodu-modeluvanna-242749.html
Розробіть фрагмент заняття для старшої групи із застосуванням дидактичної гри про осінь – 2 бали
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10273/1/N_Gavrish_integrovani_zaniatia_metodika_provedenia.pdf