Веб квест «Види, зміст, структура та методика проведення занять з ознайомлення дітей з природою»

Про матеріал
Мета квесту:  мотивувати студентів використовувати нетрадиційні ігрові методики навчання та виховання дітей дошкільного віку;  вдосконалення морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в колективах;  формування позитивного емоційного настрою всіх учасників. Учасники: студенти Тривалість квесту: 1,5 години. Місце проведення: групова кімната Обладнання :  маршрутні листи для учасників Підготовка до квесту:  розробка завдань;  роз’яснення учасникам правил квесту.
Перегляд файлу

 

Веб квест

 «Види, зміст, структура та методика проведення занять з ознайомлення  дітей з природою»

 

Мета квесту:

  • мотивувати студентів використовувати нетрадиційні ігрові методики навчання та виховання дітей дошкільного віку;
  • вдосконалення морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в колективах;
  • формування позитивного емоційного настрою всіх учасників.

Учасники: студенти

Тривалість квесту: 1,5 години.

Місце проведення: групова кімната

Обладнання :

  • маршрутні листи для учасників

Підготовка до квесту:

  • розробка завдань;
  •   роз’яснення учасникам правил квесту.

Шановні колеги!

Сьогодні ми з Вами не будемо на занятті, які ми всі проводимо постійно, практично щоденно. Я переконана, що на кожне заняття завжди щось шукаємо для мотивації, адже сучасних дітей зацікавити вчитися не просто, усі ми використовуємо різноманітні форми і методи навчання для підвищення якості навчання учнів та, знову ж таки, мотивації їх до навчання. Але сучасні діти – це вже інше покоління цифрових технологій, їх уже називають поколінням Z, а ми з Вами ще Y і досить часто одні і ті ж речі ми сприймаємо по-різному. Хоча ми відрізняємось, але є і спільні риси – це природньо любов до відпочинку та ігор. Саме тому, пропоную трішки погратись, виконуючи завдання квесту.

 

Увага! Нагадаю вам

Правила квесту:

  1.  Учаснику квесту  видається маршрутний лист, згідно якого вони проходять станції.
  2.  Після виконання завдань  роблять відмітку у маршрутному листі.
  3.  Учасники повинні дотримуватись правил квесту.
  4. За кожне виконане завдання команда отримує бали.
  5. Після проходження останньої станції здає маршрутний лист.

 

 

 

                                                Зразок маршрутного листа

 

 

№ станції

Назва станції

Бали

1

1(1 бал)

 

2

2 (2 бали)

 

3

3(2 бали)

 

 

 

 

  1. Станція «1» - Форми організації діяльності дітей в процесі пізнання ними світу  природи.

 

Зробити огляд теоретичного матеріалу  та зробити свій порадник для батьків – 1 бал

http://orlyatko-dnz.in.ua/index.php/publichna-informatsiya/2-uncategorised/127-zanyattya-yak-osnovna-forma-organizatsiji-navchalnoji-diyalnosti

 

  1. Станція «2» - Необхідність використання різноманітних форм організації роботи щодо ознайомлення дітей з природою.

 

Підготувати матеріал для проектування заняття про осінь: загадки, приказки, екологічні казки, логічні завдання, картинки тощо у вигляді презентації -2 бали

 

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-oznajomlenna-z-prirodnim-dovkillam-tema-osinni-avisa-v-prirodi-molodsa-grupa-vikoristanna-metodu-modeluvanna-242749.html

 

https://dnz101.jimdofree.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82/

 

  1. Станція «3»  – Види і типи занять.

 

Розробіть фрагмент заняття для старшої групи із застосуванням дидактичної гри  про осінь – 2 бали

 

http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10273/1/N_Gavrish_integrovani_zaniatia_metodika_provedenia.pdf

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 березня 2021
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку