Веб – квест ВІНОК ШАНИ КОБЗАРЕВІ

Про матеріал
ВІНОК ШАНИ КОБЗАРЕВІ Веб – квест. Мета: Узагальнити та систематизувати знання про життєвий і творчий шлях Т.Г.Шевченка; вдосконалювати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; розвивати навички роботи з комп’ютером, вміння створювати електронні презентації.
Перегляд файлу

Вінок шани Кобзареві

Веб – квест для 9 класів

 

Мета: Узагальнити та систематизувати знання про життєвий і творчий шлях Т.Г.Шевченка; вдосконалювати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; розвивати навички роботи з комп’ютером, вміння створювати електронні презентації.

Завдання: Дослідити біографію й творчий доробок Т.Г.Шевченка

Форма заходу: Веб–квест

Обладнання: Комп’ютери, мультимедійна дошка, книжково – ілюстаційна виставка «Шляхом народної шани»

Технології: ІКТ, «освітній веб-квест», робота в малих групах, рольова гра;  самостійна пошукова діяльність;створення сенкана.

 

Хід проведення

Слайд 1.

1. Вступне слово бібліотекаря

Для багатьох поколінь українців Шевченко значить так багато, що, здається, ми вже все про нього знаємо, його твори для нас близькі і зрозумілі, і він завжди з нами. Та насправді це не так, Т.Г.Шевченко, як  явище велике і вічне - невичерпний. Великий Кобзар був, є і  буде продовжуватися, оскільки він і є велична історія України.

Сьогодні ми згадаємо все, що знаємо про славетного сина українського народу, а якщо пощастить, відкриємо для себе невідомі сторінки його долі. Для цього ми скористаємося незвичною поки що для нас формою роботи – веб-квестом.

Що таке квест, вам вже відомо, але сьогодні ми пройдемо всі завдання цієї гри, не виходячи з класу. Ми будемо мандрувати просторами всесвітньої мережі Інтернет.

Як ви знаєте, квест передбачає виконання низки завдань

2. Об’єднання в групи (за допомогою вправи «Режисер»)

Викликається 5 «режисерів», які набирають по черзі членів «знімальної групи» - продюсера, сценариста, оператора, монтажера тощо, поки весь клас не буде  об’єднано в групи. 

3. Жеребкування

- Зараз кожна зі знімальних груп шляхом жеребкування отримає робочу назву свого майбутнього фільму. Назву можна змінювати, зберігаючи загальний зміст.

Режисери вибирають конверт із завданням і коментарем щодо його виконання – коротким описом змісту «фільму»

 

 (Слайд 2)

 

4. Визначення джерел інформації

 

- Джерелами інформації для створення вашого «фільму» (презентації PowerPoint) можуть слугувати матеріали книжково – ілюстративної виставки «Шляхом народної шани», яку ви  бачите перед собою, а також (і переважно) вказані у анотованому вебліографічному показчику «Вебліографічна Шевченкіана» й знайдені самостійно інтернет – ресурси (на слайді й роздрукований примірник на кожну групу).

Слайд 3

http://taras-shevchenko.in.ua/

На сайті зібрана корисна  інформаціїя про його творчість: вірші та прозу, картини. Ознайомитесь з біографією та творчим шляхом, прочитаєте статті про поета, дізнаєтесь про цікаві і маловідомі факти з його життя, побачите рідкісні фото та зображення великого Кобзаря. Унікальний свого роду розділ сайту - музика та пісні на вірші Шевченка. Також є можливість переглянути художні та документальні фільми.

www.kobzar.info

Це корисний інтернет – ресурс, де через призму Шевченківського віщого слова та на прикладі сторінок з його життя показа но найвищу суть українського народу, у якій зібрано все - наша культура, мова, історія, звичаї та традиції; наша етика та естетика; національна  філософія та духовність.

www.t-shevchenko.name

Даний проект від сучасних шевченкознавців допоможе дати вичерпну інформацію про Тараса Шевченка: тексти творів, листи, фото галереї, тощо. Сайт постійно оновлюється.

www.shevchcycl.kiev.ua

Eлектронна версія "Шевченківської енциклопедії” у чотирьох томах, яка нині готується Інститутом літератури НАНУ за участю шевченкознавців України, діаспори та країн близького і дальнього зарубіжжя.

www.shevchenkomuseum.com.ua

Національний музей Тараса Шевченка зберігає, вивчає та популяризує поетичну та мистецьку спадщину Генія українського народу. Кожен, хто завітає до музею, побачить прижиттєві видання «Кобзаря», картини, малюнки та офорти, особисті речі Тараса Шевченка;  архівні матеріали та рідкісні фотографії, картини українських та російських художників ХІХ – ХХ століть, старовинні меблі.

www.batjkivshhyna-tarasa.com.ua

Територіальний і духовний центр України  – Черкащина – поєднав села Моринці, Шевченкове, Будище, Вільшану у Національний заповідник "Батьківщина Тараса Шевченка”. У цих середньонаддніпрянських селах із славною історією та могутнім духовним потенціалом пройшли дитячі роки Кобзаря українського народу – Тараса Григоровича Шевченка.


4. Виконання центрального завдання – створення «фільмів» - 20 -30 хв.

Розподіл функцій в команді, розробка структури презентації, добір і аналіз інформації, оформлення.

 

5. Презентація створених «фільмів» (до 3 хв.)

6. Виступ груп з презентаційними звітами. Оцінюються інформативність, достовірність, креативність, заголовок, який собою являє назву якогось твору про Шерлока Холмса.
7. Рефлексія. Створення сенкана  «Шевченко»

Слайд
8. Взаємоцінювання роботи груп за наданими критеріями (за 5 – бальною шкалою). Визначення команди - переможця

Слайд «Критерії взаємо оцінювання»

 

Релевантність  зібраної інформації

Логічність, послідовність

Оригінальність

Естетичність

Біографія Шевченка

 

 

 

 

Літературна спадщина Кобзаря

 

 

 

 

Шевченко – художник

 

 

 

 

Шевченко і кінематограф

 

 

 

 

Вшанування пам'яті Шевченка

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

 

  1. Гриневич М. С. Медiаосвiтнi квести.../М. С. Гриневич// Вища освіта України: Тем. вип. «Педагогіка вищої школи: методологія,  теорія,  технології».–  К.: Гнозис, 2009. – № 3. – С. 153–155.
  2. Кононец Н.  Технологія веб­квесту в контексті ресурсно­ орієнтованого навчання студентів / Н.Кононец // Витоки педагогічної майстерності. - 2010. – Вип. 10. – С.138-143
  3. Полат Е. С Новые педагогические и информационные технологии в системе обра­зо­вания / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров. – М.: Академия , 2000. – 254 с.

 

  1. Багузіна О. І. Веб-квест технологія як дидактичний засіб формування іншомовної комунікативної компетентності [Електронний ресурс] / О. І. Багузіна. – Режим доступу: http://www.dissercat.com/content/veb-kvest-tekhnologiya-kak-didakticheskoe-sredstvo-formirovaniya-inoyazychnoi-kommunikativno#ixzz2jBexRWt1
  2. Романцова Ю. В. Веб-квест как способ активизации учебной деятельности учащихся / Ю.В.Романцова [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://festival.1september.ru/articles/513088/
  3. Сисоєва С. Педагогічні технології визначення, структура, проблеми впровадження [Електронний ресурс] / С. Сисоєва. – Режим доступу: http://www.archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/npo/2002_4/Sysoyeva.pdf
  4. Шмідт В.В. Технологія веб – квеста при навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей [Електронний ресурс] /  В. В. Шмідт // Режим доступу : http://winner.se-ua.net/page26/1/10/

 

doc
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
29 грудня 2021
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку