Презентація до уроку позакласного читання за підручником А.І. Мовчун, Л.І.Харсіка "Найкраще"для 4 класу. Для ознайомлення дітей з поняттям
п' єса, аналізу змісту твору та ознайомлення з новими словами.
Словникова робота. Лорнет- окуляри в оправі з ручкою
Номер слайду 7
Словникова робота. Ельф – доброзичливий дух природи
Номер слайду 8
Працюємо разом! Якою була Джоан?Як до неї поставилася мачуха?Як про це пише автор?З ким потоваришувала принцеса?Що допомогло перемогти труднощі?Чому казку так названо?
Номер слайду 9
Вибіркове читання. Куди зайшов Принц?Хто його там зустрів?Чию розмову підслухали Джоан і Ніколь?Як їм удалося перехитрити фей?Які чарівні предмети опинились в руках принцес?Що допомогло дівчатам подолати труднощі?
Номер слайду 10
Знайдіть порівняння в текстіТільки Джоан і Ніколь, дві сестри, раді життю …Принц таємничо встав, як …Бо голова в неї, …Джоан горнолика – поруч з Ніколь …
Підсумкова бесіда -Хто автор п’єси-казки «Горіхові принцеси»?- Яка головна думка цього твору?- Які прислів’я про моральну поведінку ви запам’ятали?- Хто на вашу думку сьогодні свою роль зіграв найкраще?
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Намалювати малюнок до казки Читати і переказувати казку Доктора Сьюза “Великодушний лось Тідвік”