Вебквест з теми «План і карта». Природознавство 4 клас

Про матеріал
Вебквест з теми «План і карта» розроблений з метою закріпити та перевірити знання за розділом «План і карта»; розвивати вміння порівнювати та робити висновки; вдосконалювати цифрові навички учнів під час роботи з сучасними комунікаційними технологіями, виховувати інтерес до навчання.
Перегляд файлу

Вебквест з теми «План і карта». Природознавство 4 клас

Мета: закріпити та перевірити знання за розділом «План і карта»; розвивати вміння порівнювати та робити висновки; вдосконалювати цифрові навички учнів під час роботи з сучасними комунікаційними технологіями, виховувати інтерес до навчання.

Хід вебквесту

I. Організаційний момент

Вебквест «План і карта» знаходиться за посиланням

https://vchitelquest.wixsite.com/website

II. Хід квесту

Вступ

– Привіт! Ми – веселі туристи Маша та Паша! Запрошуємо тебе в пізнавальну подорож! Ми з тобою здійснимо захопливу мандрівку. Відвідаємо багато цікавих місць! Але нам так прикро! Ми розгубили всі знаки на карті! Допоможи їх зібрати й дістатись омріяного місця! Помандрували!

Рис. 1. Вступ до квесту

          Завдання 1. Тест.

– Починаємо подорож! Для цього нам потрібно використати один цікавий прилад, який допоможе нам вільно орієнтуватись на місцевості. Як він називається? (Компас, астролябія, годинник)

Рис. 2. Завдання 1

Завдання 2.

– А ось і частина наших знаків! З’єднай їх всі і помандруємо далі.

Виконати завдання з використанням ресурсу «Learning Аpps» за посиланням:

 https://learningapps.org/14806269

Рис. 3. Завдання 2

            Завдання 3. Тест.

– Ми просуваємось далі! Як гарно навкруги! Для подальшого шляху нам потрібно визначити сторони горизонту. Яка сторона позначається літерою N?(Північ, південь, захід)

Рис. 4. Завдання 3

Завдання 4.Тест.

– Як круто! Ми прямуємо далі. Але наш компас  не працює! Мабуть, це магнітна аномалія! Як нам визначити сторону горизонту? Давайте спробуємо це зробити, розглянувши крону дерева! З якої сторони вона густіша? (З північної, з південної)

Рис. 5. Завдання 4

         Завдання 5. Тест.

– Довкола так гарно! Але ми вже трохи стомились. Скільки нам ще йти? Давайте визначимо відстань. Що нам потрібно використати, щоб перевірити відстань на місцевості? (Уяву, розум, масштаб)

Рис. 6. Завдання 5

Завдання 6.

– Супер! Наша планета чудова! Які материки та океани ти знаєш? Виконай завдання. Тут нам допоможе ресурс «Learning Аpps» за посиланням:

https://learningapps.org/8489344

                  

Рис. 7. Завдання 6

           Завдання 7. Тест.

– Дивовижно! Ти справжній мандрівник! Ми майже прийшли! Відпочинь! Переглянь мультик! Чи знаєш ти, як називається модель Землі? (Куля, карта, глобус)

Переглянь відео про глобус за посиланням та виконай завдання:

https://www.youtube.com/watch?v=PcMzf1h54ck

Рис. 8. Завдання 7

            Завдання 8. Тест.

         – Вау! Ти зібрав усі знаки. Ми майже на фініші! Залишився останній крок. У нас є цікавий електронний прилад! Він допоможе нам швидше дістатись! Як називається цей гаджет? (Навігатор, телефон, гра).

Рис. 9. Завдання 8

III. Підсумок

– Дякую! Ти нам допоміг! Ми дісталися омріяного місця!

 

Рис. 10. Завдання 9

 

 

 

docx
Додано
21 грудня 2020
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку