Завдання 1. Вітальна листівка У середовищі програмування Lazarus розробіть проект Вітальна листівка за зразком, у якому у відповідні текстові поля на екранній формі користувач вносить ім’я адресата привітання, подію та ім’я автора привітання.
Рекомендації до виконання завдання:
1. У середовищі програмування Lazarus створіть новий проект. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти та надайте значень їх властивостям, щоб після запуску проекту на виконання можна було отримати привітання, наприклад на зразком:
2. Для об'єктів Edit1, Edit2 та Edit3 встановіть властивість Text - пустою.
3. Створіть процедуру опрацювання події: натиснуто кнопку Сформувати. Опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті:
4. Запустіть проект на виконання. Перевірте, чи всі дії, пов'язані з об'єктами управління екранної форми, відповідають умові завдання. Якщо є помилки - виправте їх.
Завдання 2. Дата народження
Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому в текстові поля, розміщені у верхній частині форми,
користувач вводить день, місяць і рік свого народження та після натиснення кнопки Пуск
у відповідному текстовому написі формується дата народження.
Для об'єктів Edit1, Edit2, Edit3 та Edit4 встановіть властивість Text - пустою.
Завдання 1. Вітальна листівка У середовищі програмування Lazarus розробіть проект Вітальна листівка за зразком, у якому у відповідні текстові поля на екранній формі користувач вносить ім’я адресата привітання, подію та ім’я автора привітання.
Рекомендації до виконання завдання:
1. У середовищі програмування Lazarus створіть новий проект. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти та надайте значень їх властивостям, щоб після запуску проекту на виконання можна було отримати привітання, наприклад на зразком:
2. Для об'єктів Edit1, Edit2 та Edit3 встановіть властивість Text - пустою.
3. Створіть процедуру опрацювання події: натиснуто кнопку Сформувати. Опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті:
4. Запустіть проект на виконання. Перевірте, чи всі дії, пов'язані з об'єктами управління екранної форми, відповідають умові завдання. Якщо є помилки - виправте їх.
Завдання 2. Дата народження
Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому в текстові поля, розміщені у верхній частині форми, користувач вводить день, місяць і рік свого народження та після натиснення кнопки Пуск у відповідному текстовому написі формується дата народження.
Для об'єктів Edit1, Edit2, Edit3 та Edit4 встановіть властивість Text - пустою.