Весела подорож у країну «Грайландію»

Про матеріал

В дитячому віці гра - це норма і дитина повинна завжди гратись , навіть тоді, коли виконує серйозну справу, писав А.С.Макаренко. Весела подорож у країну "Грайландію" допоможе вчителям 1 класу та вихователям групи продовженого дня «граючись -навчати ,граючись - розвивати, граючись - виховувати».

Перегляд файлу

http://kuncevo.ucoz.ru/uchitel/na_uroke.jpg

 

 

 

 

 

Весела подорож у країну «Грайландію»

Хід заняття

І. Вступна частина.

 Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

 

  • Діти сьогодні на наше заняття завітали гості, привітайтесь з ними

( кивком голови ).

   А зараз пильно погляньте мені в очі. Взяли від мене уважність, пильність, організованість, працьовитість. Повернулись один до одного, посміхнулись, налаштувались на роботу. Тихесенько сіли.

  • http://buratino33.rusedu.net/gallery/1566/Buratino2.jpgДіти сьогодні наш давній знайомий Буратіно вирушає у країну Грайландію. Він пропонує нам подорожувати разом з ним. Згодні?
  • Як ви думаєте що ми будемо робити в цій країні?
  •  Що ви очікуєте від подорожі ?
  • Щоб потрапити в цю країну нам потрібно знати правила, за яким живуть жителі цього міста.

Складання правил

http://www.pravdorub.kr.ua/wp-content/uploads/2012/05/pismo.jpg                                     

 

 

 

 

  • http://borisovna.rusedu.net/gallery/4998/ucheniki_za_partoi.jpgПрацювати всім!

 

 

 

 

 

  • Поводитись тихо.

                                http://us.cdn4.123rf.com/168nwm/tigatelu/tigatelu1306/tigatelu130600007/20219366-%D0%A1%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B5%D1%82-%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA.jpg    

  • Вміти слухати.

 

                                 слухати

  • Сказати хочеш - не кричи, а тільки руку підніми!

                                     http://hiromant.biz/HandL1.gif

  • Бути веселим і позитивним.

                                   смайлик

  • Взаємодопомога.

 

                                        http://www.otnoshenialux.ru/images/cms/data/privichka2.jpg

(Якщо діти запропонують ще якісь правила, то можна їх дописати  на дошці.)

Отже, давайте ще раз повторимо ці правила. (Вчитель показує малюнок, а діти називають правило) .

 

ІІ. Основна частина.

http://www.nvk-blagovest.edu.kh.ua/files2/images/animashki/%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.gif?size=11Перша наша зупинка «Математична».

 

 

 

 

 

 

Гра «Квітуча галявина».

Мета: закріплювати обчислювальні навички; розвивати пам’ять, увагу; виховувати самостійність, дисциплінованість.

  • Яка зараз пора року? ( Весна ).
  • А місяць? (Квітень ).

    Я пропоную вам заплющити очі і уявити, що ви знаходитесь на весняній галявині, а вам  усміхається привітно сонечко. А тепер розплющте   очі . Мабуть саме такою ви уявляли собі галявину?

  • Подобається вам галявина?
  • А чого не вистачає на цій галявині? (Квітів )
  • C:\Users\admin\Pictures\Picasa\Exports\Desktop\Scan-004.jpgДопоможемо, щоб квіти розцвіли? Для цього вам потрібно розв’язати приклади. ( На паперових квітах написані приклади. Якщо приклад розв’язаний правильно , квітку прикріплюють на галявину).
  • Хто ж допоможе першим прикрасити галявину?

 Діти, ми з вами справжні чарівники, погляньте, як красиво розцвіла наша галявина?

 

 

 

 

 

 

 

 

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/3480/1320508217.jpg

 

 

 

  • А ми подорожуємо далі .

Наступна наша зупинка «Читацька».

Гра «Відгадай слово»

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з вивченими буквами; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати  інтерес до читання, бажання допомогти.

 

   Я впевнена, що всі ви любите допомагати людям, своїм друзям. Ось зараз потрібна ваша допомога. Маленьке мишенятко так злякалося, рятуючись від котика-розбишаки, що не почуло,що сказала йому мати. Допоможемо йому?

  • http://dayfun.ru/wp-content/uploads/2012/12/Jerry.jpgДля цього вам потрібно прочитати кожен рядочок, знайти слово і вписати його у сітку кросворду. Якщо ви правильно виконаєте завдання, то у виділеному стовпці  прочитаєте слово матері. Завдання будете виконувати в парах. Ну, що ж, поспішайте на допомогу!

http://masteriua.ru/EMBROIDE/osnova/stroch/images/20301.gif

 

 

 

 

1.

тіч

нут

рам

хар

наг

мед

2.

гур

мек

виз

бид

дощ

заб

3.

фес

моч

кет

див

зем

лак

4.

без

віс

хищ

бяз

сом

гер

5.

цир

дел

лим

мюз

жим

дід

6.

кин

ник

гит

реч

лев

пул

7.

гус

тан

рін

вис

фут

цап

8.

пар

гоз

зик

ми

льон

рун

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

 

 

( Перевірка )

  • http://mkl.ua/published/publicdata/MKL/attachments/SC/articles/%D0%B2%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%8B%20%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BD%D1%8B%D1%85%20%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B7%D0%B0%D1%85.jpgДалі ми наближаємося до зупинки «Питальна».

Гра “Так чи ні?”

Мета: формувати вміння учнів давати відповіді на питання, розвивати мовлення, зацікавленість, збагачувати словниковий запас.

 

Зіграти хочеться мені

Із вами, друзі, в «Та чи ні?»

Вам питання задаю,

Готуйте ж відповідь свою.

Відповідайте мені враз,

Єдиним словом «ні» чи «так».

  • Скажіть, співає сом пісні?

Не гайте з відповіддю…?(Ні)

  • Чи вміє пливати гусак?

Ну, що це ви скажете? (Так)

  • Чи може стати у вогні

Вода холодним льодом? (Ні)

  • Скажіть мені, червоний мак

В січневу пору квітне? (Ні)

  • А крокодили на сосні

Свої будують гнізда? (Ні)

  • Чи може вище гір літак

У вишину злетіти? (Так)

  • Узори пишні на вікні

Мороз малює взимку? (Так)

  • Чи правда, що рак,

Коли повзе, то задки? (Так)

  • Якщо не їсти три дні,

Верблюд  ходити зможе? (Так)

  • Коли розсердиться їжак,

Слона він зможе вбити? (Ні)

  • Ріка біжить у долині,

Чи є у неї ноги? (Ні)

  • А чи буває сон у сні?

Чекаю відповіді. (Так)

  • Чи правда це, що вовк у смак

Наївся груш і яблук? (Ні)

  • А під кінець скажіть мені,

Цікава гра «Так» чи «Ні»? (Так)

http://school106.dnepredu.com/uploads/editor/2622/98106/ssh_106/tanci_200.jpg    Подорожуємо далі. Всі ви мабуть  трішки стомилися. Тому наступна наша зупинка « Танцювальна».

Гра «Веселе коло»

Пропоную всім вам трішки відпочити.

Пісня «ЯКЩО ВЕСЕЛО ЖИВЕТЬСЯ»

 

 

Учасники утворюють коло. Вправу розпочинає вчитель.

 

Якщо весело живеться, роби  так  - плеск у долоні (співає вчитель),

Якщо весело живеться, роби  так  - плеск у долоні (співає вчитель ),

Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом),

Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва),

Якщо весело живеться, роби  так  - плеск у долоні (рух виконують всі разом).

 

http://img3.proshkolu.ru/content/media/pic/std/1000000/318000/317860-a7ca7a0767dace21.gifДалі вправу по черзі продовжують учасники, співаючи ті ж самі слова, але пропонуючи вже новий рух.

 

   Далі ми наближаємося до зупинки «Роздумів».

 Мета: формувати вміння учнів послідовно і логічно висловлювати думки; розвивати зв’язне мовлення, грамотність учнів; виховувати почуття власної гідності.

   У класі в нас 24 учні. І кожен зовсім різний, зі своїми поглядами. А на цій зупинці ми будемо вчитися ділитися своїми думками з іншими. Пограємо в гру «Моя думка така…». Я вам буду зачитувати початок речення, а ви повинні його продовжити. А щоб вашу відповідь почули всі діти, в цьому допоможе чарівний мікрофон.

   Уявіть, що ви виступаєте по телебаченню, на вас, дивиться дуже багато людей. Тому слухайте уважно, відповідайте чітко, зрозуміло, правильно. Хто хоче висловити свою думку, піднімає руку.

http://trosha.net/published/publicdata/IGROMANIIGRA/attachments/SC/products_pictures/Educational-toys-recording-microphone-1-3-years-old-baby-music-2339-infant.jpg_250x250.jpgВправа «Незакінченого речення» 

  1. Я люблю ходити до школи тому, що…
  2. Мені найбільше подобаються уроки…
  3. Головне в житті…
  4. Якби я був чарівником…
  5. Друг – це той…
  6. Мама буде щаслива, коли…
  7. Я радію…
  8. Бути гарною людиною, це…

    Мені дуже приємно,що хоча  ви ще зовсім маленькі, але  висловлюєте свої думки, міркуєте, намагаєтеся робити висновки.

    В нас залишилася ще одна зупинка « Підсумкова».

http://i1.i.ua/prikol/pic/3/6/251963.jpgГра “Сонечко”

Мета: закріплювати вміння учнів висловлювати свої побажання, розвивати мовлення, грамотність, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати дружні відносини, товариськість.

    Діти , мені дуже приємно, що ви сьогодні такі активні, старанні. Адже, коли ми працюємо всі разом – нам стає весело, цікаво. Тільки  тоді, коли ми разом, коли ми вболіваємо один за одного, тоді кожному затишно і легко в класі. Я знаю, що ви вмієте говорити гарні слова, красиво, щиро усміхатися, вмієте будь-якій людині зробити приємне, піднести невеличкий сюрприз. Я знаю, що ви всі любите малювати.

  • У вас на партах листочки. Вам потрібно з кружечка намалювати сонечко. «Ви ще маленькі, але сонце у вас може жити дуже велике!»

Сонце -  це символ добра, життя. Сонечко – це яскрава усмішка радісного дня.

  • Діти, що б ви хотіли побажати один одному?
  • А зараз слова-побажання впишіть на кожному промінчику вашого сонечка. (Під спокійну музику діти виконують завдання)
  • Подаруйте своє сонечко бажань сусідові по парті. Вдома почепіть над своїм ліжком, щоб воно кожного дня вас зігрівало, а ваші побажання обов’язково здійсняться .

ІІІ. Заключна частина.

  • Ось і завершилась наша подорож у країну  Грайландію. Чи справдились ваші очікування? На якій зупинці вам було найцікавіше? Чому?
  • Встаньте ті, кому було сумно.
  • Встаньте ті, кому було цікаво.
  • Встаньте ті, кому було весело.
  • Діти, я вам дякую за вашу активну участь у подорожі по країні Грайландії.

 

 

Ось і скінчилась наша гра.

Все, прощатись нам пора.

Будемо завтра зустрічатись,

В нові ігри будемо гратись.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
1519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку