«Веселе тренування»
(конспект заняття з логіко-математичного розвитку з використанням блоків Дьєнеша в старшій групі)
Вихователь
Концибовська Г.І.
Бершадський ЗДО(ясла-садок) «Малятко»
«Веселе тренування»
(конспект заняття з логіко-математичного розвитку з використанням блоків Дьєнеша в старшій групі)
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати геометричні фігури за кольором,формою та величиною. Вправляти у класифікації та серіації геометричних фігур,та їх сукупностей за кількісними та якісними ознаками(колір та форма). Формувати вміння видозмінювати геометричні фігури шляхом додавання різних деталей,створювати лінійну схему,за словесною вказівкою. Формувати вміння складати приклади на додавання та віднімання у межах десяти. Розвивати увагу, пам’ять,логічне,творче мислення. Виховувати самостійність під час виконання завдань.
Матеріал: картки з завданнями, логічні загадки, блоки Дьєнеша,відео фізкультхвилинки, малюнки з фігурами, цифри.
Хід заняття:
Дидактична гра «Засели будиночки».
Дидактична гра «Бігова доріжка»
Увага! Наступні фігури будуть змінювати свої властивості.
Д/Г «Назви фігуру»
Молодці! Побудували красиву бігову доріжку.Нас чекає наступне завдання.
Яке завдання за рахунком(третє).
А зараз ми з вами ще потренуємо свій мозок.
Марно часу не втрачай
І загадки відгадай.
Будьте уважні, загадки не звичайні!
Молодці!
А зараз ми з вами трішки відпочинемо.
Фізкультхвилинка
Що ж, відпочили? Тоді ж продовжимо тренування нашого мозку далі.
Яке це завдання за рахунком? (четверте)
Дидактична гра «Розминка для зору».
- Скільки в кожному рядку геометричних фігур?(по 4)
Давайте розглянемо яка фігура зайва в кожному рядку і викреслимо її фломастером.
- (ім’я)Візьми свою роботу і розкажи,чому ти в першому рядку викреслила трикутник.
Тренування нашого зору пройшло успішно. Рушаємо далі.
5. Яка цифра на завданні?(5)
- Яке це завдання за рахунком? (п'яте)
Очі бачать,мозок думає. Наступне тренування.
Дидактична гра «Цифровий тренінг»
-Знайдіть і порахуйте маленькі квадрати?(3)
-Порахуйте,скільки всього великих квадратів(3+3=6)
2) Cкільки у вас жовтих геометричних фігур?(8)
-А скільки з цих фігур немає кутів?(2)
-Наше завдання підрахувати і назвати скільки всього є жовтих фігур з кутами?(8-2=6)
3) Наступне наше завдання з червоними фігурами.
- Підрахуйте і назвіть скільки у вас є великих червоних фігур?(4)
- Підрахуйте і назвіть скільки маленьких червоних фігур?(4)
- Що ви скажете про кількість великих і маленьких червоних геометричних фігур?
- Скільки всього червоних фігур(4+4=8)
6) Яка цифра на завданні?(6)
- Яке це завдання за рахунком?(шосте)
-А зараз погляньте на екран. З блоків Дьенеша можна викласти багато різних фігур з яих може вийти навіть картина. Перед вами аркуш паперу,викладіть фігуру яка вам найбільше сподобалась.
1