У творчій діяльності з використанням нетрадиційної техніки малювання за допомогою малярного скотчу, у дітей розвивається орієнтовно - дослідницька діяльність, фантазія, пам'ять, естетичний смак, пізнавальні здібності, самостійність.
«Снігопад»Майстер-клас з малювання за допомогою малярного скотча
Номер слайду 2
У творчій діяльності з використанням нетрадиційної техніки малювання за допомогою малярного скотчу, у дітей розвивається орієнтовно - дослідницька діяльність, фантазія, пам'ять, естетичний смак, пізнавальні здібності, самостійність.
Номер слайду 3
Дитина використовує колір, як засіб передачі настрою, експериментує. А також:-виробляється посидючість у дітей;-заспокоюються і дисциплінуються;-розвивається дрібна моторика рук;-тренується зір;-розвивається координація руху;-відкривається творчий потенціал;-розвивається фантазія і мислення;-вміння поєднувати кольори і форми;-навички бачити прекрасне в повсякденному;-можливість мислити нестандартно.
Номер слайду 4
Ми — сніжинки, ми — пушинки, Ми спускаємось з хмаринки, Ми білесенькі, малі, Летимо аж до землі. Ми кружляємо у танці, Сніг іде сьогодні вранці, Бо прийшла до нас сама Снігова пора — зима.
Номер слайду 5
Матеріал та обладнання: -аркуш білого картону на кожну дитину, -гуашева фарба синього та білого кольору, -малярний скотч, -поролонові губки,- вушні палички або пензлик.
Номер слайду 6
ізоляційну стрічку або скотч наклєюваємо на папір. Поверх аркушу наносимо фарбу
Номер слайду 7
Після того, як фарба висохне, треба зняти скотч. Домальовуємо сніжинки за допомогою пензлика або вушної палички .