« Веселі старти»
Мета:
Створити атмосферу свята в грі-змаганні; розвивати уміння стійко долати труднощі; сприяти розвитку спритності,витривалості; зміцнювати здоров’я; виховувати любов до фізкультури та спорту, почуття дружби, взаємодопомоги та колективізму.
Обладнання: спортивний інвентар для ігор та естафет; музичний супровід для музичних пауз; плакати та малюнки на спортивну тематику; квіти та грамоти для переможців.
Хід свята
Спортзал святково прибраний.
Організатор змагань
Вам, малята, мій привіт і наступне слово.
Спорт любіть з дитячих літ
І ростіть здорові.
Ну – мо, дружно, дітвора,
Всі гукнемо: « Фізкульт – ура!» …
Молодці, малята,
А зараз будемо змагатись!
Організатором сьогоднішніх змагань є вчитель початкових класів … .А визначати переможців сьогодні буде журі у складі:
-Директор школи … - голова журі.
-Вчитель фізкультури … .
-Представник ради школи … .
Організатор змагань
У змаганнях сьогодні беруть участь учні 2 класів: об’єднана команда дівчат і об’єднана команда хлопців.
Команди, надаю вам слово.
Вітання команд:
-Наша команда … .
-Наш девіз … .
-Команді дівчат ( хлопців ) фізкульт – ура!
1 команда
А ми прийшли сюди сьогодні,
Щоби всіх вас розважати –
І свої могутні сили
Всім вам показати.
2 команда
Ви команда дуже сильна,
Ми – команда ще сильніша.
Проти вас ми будемо грати,
Й постараємося обіграти.
Організатор змагань
Вам, малята, мій привіт і наступне слово.
Спорт любіть з дитячих літ
І ростіть здорові.
Ну – мо, дружно, дітвора,
Всі гукнемо: « Фізкульт – ура!» …
Молодці, малята,
А зараз будемо змагатись!
Нехай дзвенить веселий сміх,
Лунає пісня всюди,
Хто пробіжить спритніше за всіх,
Хто спритнішим буде?
Гра « Посади картоплю»
В обручі розкласти та зібрати картоплю
Виграє та команда, гравці якої будуть уважнішими.
За цим слідкує журі.
Естафета «Не заплутайся»
Дві команди шикуються на лінії старту в колону по одному. На відстані 10- 15 м навпроти кожної команди малюється інша лінія. За сигналом гравець 16 № 1 прискорюється до другої лінії старту і повертається назад, бере гравця № 2 і прискорюється з ним. Гравець № 1 залишається за іншою стартовою лінією, а гравець № 2 повертається до своєї команди, бере гравця № 3 і з ним прискорюється. І так далі. Естафета вважається закінченою, коли усі гравці переправляться за іншу лінію старту. Звернути увагу: при бігу гравці повинні триматися за руки.
Вправи зі скакалкою
Дуже я люблю скакалку.
Хочу спритним бути змалку!
За стрибком – іще, стрибок.
На носок, на носок!
І на лівій, і на правій –
Ось яка чудова вправа!
Музична пауза, підсумок .
Діти-дітвора! В мене новина!
Бо знаю я гру
Цікаву, нову,
А яку - не скажу,
Як зберетесь – покажу!
-Ігри з великим м’ячем «Передай м’яч!» :
-Гра «Барон Мюнхгаузен» - м’яч тримають між ногами на рівні колін. Яка команда виявиться спритнішою?
Музична пауза, підсумок результатів.
Естафета «Обведи»
Дві команди шикуються в колони по одному. На відстані ( 5-10-15 ) метрів розташовуються кеглі ( м’ячі ). Направляючим видаються футбольні м’ячі. За сигналом направляючі виконують ведення м’яча і обводять кеглі. Повертаються до своєї колони і легким пасом віддають естафету наступному учаснику, а направляючі стають в кінець колони. Наступні гравці повторюють дії направляючих. Естафета вважається закінченою, коли направляючі знову .
займають перші положення в колоні. Звернути увагу: якщо учасник збиває кеглю, то спочатку він ставить її на місце, і лише тоді продовжує естафету.
Музична пауза. Доки судді підводять підсумок - усі танцюють
За руки візьміться, діти, -
Нам треба міцно всім дружити.
Піідводиться підсумок змагань. Нагородження команд.