" Весна. Перші квіти."

Про матеріал

Заняття з логоритміки для дітей з ТПМ 1-4кл. Музична логоритміка як одна з форм своєрідної терапії на основі використання зв`язку музики, слова й руху в комплексі методів навчання є стійким засобом впливу, що сприяє легкому навчанню, соціалізації, а також виправленню мовленнєвих порушень у дітей.

Перегляд файлу

Тема :    Весна. Перші квіти.

Мета:  Навчати отримувати  задоволення від власних музичних дій; зміцненювати кістково-м'язового апарат дітей; розвивати дихання, моторні функції, мовлення , слух, чуття темпу та ритму; формувати правильну поставу, ходу, граційність рухів; виховувати особистісні якості; корегувати мовленнєві порушення .

Обладнення: синтезатор, музичний центр, діатонічні дзвіночки,проектор, ілюстрації за темою, стільці.

Хід заняття

 

(тр.01)

І. 1.Крокування (Маршування,перешикування,).

 

         

3.Привітання ( Під супровід учителя)  

 

Гріє землю сонечко,ніжно примовляє:

-         Прокидайтесь ,квіточки! День весну стрічає!

Просинайся,річечко,посміхнись,струмочку!

Затанцюй нам гопака,дощику-дзвіночку!

Розливайся радісно по землі,проміння,

Покривай сади й луги,весняне цвітіння!

 

 

ІІ. Музично-ритмічні рухи та вправи.

 

 

1. .Вправа на регулювання м’язового тонусу; самомасаж «Бджола»

 

 

Жук літає : «Жу-жу-жу! Усіх сьогодні розбуджу!

 

Прокидайтеся від сну—зустрічать ідем весну!

 

Провести пальцями обох рук по лобі,від середини до скронь-7разів

Провести пальцями пощоках,згори донизу- 7разів

 

(тр.02)

2.Вправа на  узгодження слів із рухами та музикою.

Музична руханка  «Ми  плещемо в долоньки» (Відеосупровід на екрані)

 

3.Дихальна вправа «Аромат квітів»

Учитель - Як  чудово—настала весна! Малята,вдихнімо це свіже повітря!

 

Діти носом роблять спокійний вдих,затримують дихання і поволі видихають промовляючи : «Ах!Чим пахне весна? Квітами!» .

 

4. Пальчикова гімнастика   « Сяє сонечко привітне»

-Сяє сонечко привітне-

Квітка з пуп’янки розквітне.

Разом квітку зростимо

І ми друзям віддамо.

 

(тр.03)

5.Слухання музики  (Відеогра «Відгадай який інструмент?»)

 

 

ІІІ. Основна частина

           (тр.04)

 (Звучить весняна мелодія )

Учитель – Діти, чуєте цю мелодію? Це звуки весни.

( Входить Весна та розкладає на підлогу   паперові квіти )

Весна – А ось і я. Весна – красна.

 Куди ступаю я – сонце сяє,

 Усе навколо оживає.

 А ще пробуджую від сну,

 Я нашу землю чарівну.

Учитель – Ой Весна, Весна, днем красна,

            Що ти нам, Весно, принесла?

Весна  Принесла я вам літечко,

      Щоб раділо житечко,

      Ще й чарівніі квіточки,

      Щоб світились діточки.

 

Учитель – Дітки,  подивіться скільки гарних квіток принесла нам весна.   А чи знаєте як вони  називаються? Візьміть кожний по одній та розгадаємо назву весняних квітів.

  1. Логоритмічні вправи:

лісок-олісок-олісок

під снігом виріс ……. (пролісок);

 

-цис-цис-цис

в саду розцвів………(нарцис);

 

-алка-алка-алка

світить вічками……. (фіалка);

 

-абка-абка-абка

немов сонечко…...( кульбабка);

 

-пан-пан-пан

мов пан стоїть…….(тюльпан);

 

-рава-рава-рава

квітне в лісі ………..(сон -трава);

 

-ритка-ритка-ритка

Ясніє………………..( маргаритка).

 

(тр.05,06,07)

2. Розспівування  (вокальні поспівки)

 (тр.08)

3.Робота над піснею «Посмішка»

 

На моїй долонці сонечко червоне,

Комашка маленька ла-ла-ла-ла.

Відпущу комашку ,хай летить на небо,

Їй бажаю щастя і добра.

Подарую посмішку я тобі,

Ти мені у відповідь посміхнись.

І засяє сонечко навкруги

якщо будемо посміхатися я і ти.

Показуєм долоньки по черзі.

 

Підіймаємо руки вгору.

 

Приклали долоньки до грудей та відкрили до людей.

Ритмічні рухи ногами вправо та вліво.

 

(тр.09)

4. Гра на музичних інструментах

 

Відеопісня  «Проліски».(Супровід на діатонічних двіночках).

 

(тр.10)

5.Танцювальна діяльність.

Вправа на розвиток чуття ритму та темпу «таночок з квітами».

 Пісня  «Квіточка маленька я »

1-ша частина музики—боковой галоп по колу. Пружинка з поворотом,покружляти. 2-га частина музики—зробити «човник» парами. Нахили праворуч,покружляти «човником»

(тр. 04)

6.Рухлива гра.

«Кульбабки»

 

Завдання: розвиток відчуття ритму,  метру та простору, уваги.

 

 

Жовті квіточки дозріли 

Й насінинки полетіли.

Спершу хлопчик-білий пух                

Полетів в зелений луг,

 

- тримаючи парашут двома руками,плавно  підняти уверх   

  - хлопчики перебігають на інший бік під  парашутом

            

За ним  дівчинка-пушинка                

Біла-біла пелеринка.

 

- дівчатка перебігають на інший бік під парашутом

 

Дружно сіли у траві     

 Й знов кульбабки зацвіли.

                    

- разом плавно опускають руки з парашутом до низу

 

 

 

 

                      

 

 

 

 

 

(тр.11)

 

ІІІ Заключна частина.

Релаксація

П .І. Чайковський «Вальс квітів».

-         Лягли на килимок та уявили кожний свою квіточку. Давайте кожен з вас намалює у повітрі ту весняну квіточку яка подобається найбільше

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-олісок-олісок-олісок

під снігом виріс ……. (пролісок)

 

 

 

-цис-цис-цис

в саду розцвів………(нарцис)

 

 

 

-алка-алка-алка

світить вічками……. (фіалка)

 

 

 

-абка-абка-абка

немов сонечко…...( кульбабка)

 

 

 

-пан-пан-пан

мов пан стоїть…….(тюльпан)

 

 

 

-рава-рава-рава

квітне в лісі ………..(сон -трава)

 

-ритка-ритка-ритка

Ясніє………………..( маргаритка)

 

 

Весна – А ось і я. Весна – красна.

 Куди ступаю я – сонце сяє,

 Усе навколо оживає.

 А ще пробуджую від сну,

 Я нашу землю чарівну.

Учитель – Ой Весна, Весна, днем красна,

            Що ти нам, Весно, принесла?

Весна  Принесла я вам літечко,

      Щоб раділо житечко,

      Ще й чарівніі квіточки,

      Щоб світились діточки.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
30 січня
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку