Мета:
Формувати прийоми комбінування під час роботи з природним матеріалом. Розширювати знання про водний транспорт. Закріплювати знання про трикутник. Розвивати уяву. Виховувати любов до праці.
Майстер-клас констрування з природного матеріалу(для молодшої групи)«Весняний кораблик»
Номер слайду 2
Кораблик по морю пливе в далечінь,Він бачив морів й океанів глибінь. Проплив і в холодній, і в теплій воді,І чайкам у небі з труби він гудів -Він сотні красивих побачив земель. Та нам розповів мандрівний корабель:« Ріднішого берега нам не знайти,Де вчився уперше по хвилях пливти!»Кораблик-мандрівник
Номер слайду 3
Кораблі-кораблики. Зроблені з картону. Кораблі-кораблики. Плавають, не тонуть. В них вітрила-крилечка. Білі з парусини. В них вітрила-крилечка. Линуть в далі сині. Вітрик-хитрик бавиться,Напина вітрила. Вітрик-хитрик бавиться,Підганя щосили. Кораблі-кораблики. Тільки-тільки мріють. Кораблі – кораблики,Як лелечий вирій. Кораблі-кораблики
Номер слайду 4
Розминка для рук. ХвиліПереплести пальці обох рук і робити хвилеподібні рухи: «штиль» – злегка похитати долоньками», «шторм» – долоньки піднімаються й опускаються високо. Фізкультхвилинка. Вітрильник. Білий парус надимає, (Глибокий вдих і повільний видих)Набира вітрильний хід. (Рухи руками)І за ним вже не встигає (Біг на місці)Величезний теплохід. (Присідання)
Номер слайду 5
Мета: Формувати прийоми комбінування під час роботи з природним матеріалом. Розширювати знання про водний транспорт. Закріплювати знання про трикутник. Розвивати уяву. Виховувати любов до праці. Обладнання: Шкаралупа волоського горіха, сірники або зубочистки, креповий папір, пластилін.