Види формувального оцінювання на уроках інформатики у 5-х класах НУШ
Самооцінювання:
Учні по завершенню уроку на онлайн дошці Jamboard кожен учень замальовує коло кольором. Колір кола залежить від розуміння вивченого матеріалу.
- розуміння вивченого матеріалу ✔
- неповне розуміння матеріалу
- нерозуміння матеріалу
Оцініть за допомогою 5 зірок, наскільки добре ви зрозуміли тему уроку.
Рухайте сонечко на шкалі від одного до 10, залежно від того наскільки ви зрозуміли тему уроку.
1 5 10
2)Чек-лист самооцінювання наприкінці кожної теми.
Оціни свої можливості за поданою шкалою.
«Комп’ютерні мережі. Інтернет» |
||||||||||||
Критерії Рівні |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Характеристики |
Я майже не розумію |
Я можу краще |
Я добре засвоїв |
Я це знаю дуже добре |
||||||||
Я знаю як використовувати цифрові пристрої для вирішення проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію обрати цифровий пристрій та застосовувати його для збирання чи отримання даних |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію перевіряти правдивість знайденої інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я розрізняю інформаційне «сміття» цифрового та нецифрового формату |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я розумію як інформаційні джерела впливають на мої власні погляди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вмію і використовую онлайн-ресурси для особистої та колективної діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я знаю приклади поширення цифрових інновацій у громаді та суспільстві |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я знаю та дотримуюсь правил кібербезпеки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я можу визначити свою роль у віртуальному світі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я дотримуюсь авторських прав, зважаю на різні рівні доступу до інформаційних ресурсів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Комп’ютерні презентації» |
||||||||||||
Критерій Рівень |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Характеристики |
Я майже не розумію |
Я можу краще |
Я добре засвоїв |
Я це знаю дуже добре |
||||||||
Я знаю властивості об’єктів презентації та їх значення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я знаю види слайдів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію редагувати текстові дані в презентаціях |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію форматувати об’єкти презентації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію знаходити зображення та додавати його до презентації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію додавати посилання на використані джерела інформації в презентаціях |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію створювати інформаційний продукт та оцінювати його за критеріями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я вмію стати доповідачем для власної презентації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Взаємооцінювання:
Застосовується для оцінювання практичних робіт та навчальних проєктів учнів.
Учитель пропонує перевірити роботу один одного та прокоментувати її. Перевіряючи роботу або проєкт учні не оцінюють її, а вказують на два позитивних моменти - “ дві зірки” - і на один момент, який потребує доопрацювання - “ побажання”.