Види формувального оцінювання в 1-4 класах НУШ на уроках інформатики

Про матеріал
Види формувального оцінювання в початкових класах НУШ на уроках інформатики, та приклади оцінювань
Перегляд файлу

Види формувального оцінювання на уроках інформатики у 5-х класах НУШ

Самооцінювання:

  1.    “Світлофор”

Учні по завершенню уроку на онлайн дошці Jamboard  кожен учень замальовує коло кольором. Колір кола залежить від розуміння вивченого матеріалу.

 

-       розуміння вивченого матеріалу ✔

 

-        неповне розуміння матеріалу

 

-        нерозуміння матеріалу

 

 

  1.    “5 зірок”

Оцініть за допомогою 5 зірок, наскільки добре ви зрозуміли тему уроку.

 

 

 

 

 

 

 

  1.    “Шкала розуміння”

Рухайте сонечко на шкалі від одного до 10, залежно від того наскільки ви зрозуміли тему уроку.

 

 

   1                                          5                                           10

 

 

 

2)Чек-лист самооцінювання наприкінці кожної теми.

Оціни свої можливості за поданою шкалою.

«Інформаційні процеси та системи»

Критерії

Рівень 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Характеристики

 Я майже не розумію

Я можу краще

Я добре засвоїв

Я це знаю дуже добре

Я знаю призначення цифрових пристроїв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я використовую цифрові пристрої у навчальній діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я використовую цифрові пристрої у повсякденному житті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вмію обирати цифрові пристрої та програми для розв’язання задачі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вмію висловлювати міркування щодо сучасних технологій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначаю потребу в отриманні даних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснюю пошук даних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вмію зберігати дані на комп’ютері застосовуючи різні програми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаю призначення апаратної частини комп’ютера

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаю призначення програмної складової комп’ютера

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняю  апаратні та програмні проблеми на комп’ютері та пропоную способи їх розв’язання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Комп’ютерні мережі. Інтернет»

Критерії

Рівні

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Характеристики

Я майже не розумію

Я можу краще

Я добре засвоїв

Я це знаю дуже добре

Я знаю як використовувати цифрові пристрої для вирішення проблем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію обрати цифровий пристрій та застосовувати його для збирання чи отримання даних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію перевіряти правдивість знайденої інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я розрізняю інформаційне «сміття» цифрового та нецифрового формату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я розумію як інформаційні джерела впливають на мої власні погляди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вмію і використовую онлайн-ресурси для особистої та колективної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я знаю приклади поширення цифрових інновацій у громаді та суспільстві

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я знаю та дотримуюсь правил кібербезпеки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я можу визначити свою роль у віртуальному світі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я дотримуюсь авторських прав, зважаю на різні рівні доступу до інформаційних ресурсів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Комп’ютерні презентації»

Критерій

         Рівень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Характеристики

Я майже не розумію

Я можу краще

Я добре засвоїв

Я це знаю дуже добре

Я знаю властивості об’єктів презентації та їх значення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я знаю види слайдів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію редагувати текстові дані в презентаціях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію форматувати об’єкти презентації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію знаходити зображення та додавати його до презентації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію додавати посилання на використані джерела інформації в презентаціях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію створювати інформаційний продукт та оцінювати його за критеріями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію стати доповідачем для власної презентації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Взаємооцінювання:

 

  1.      “Дві зірки й побажання”.

Застосовується для оцінювання практичних робіт та навчальних проєктів учнів.

 Учитель пропонує перевірити роботу один одного та прокоментувати її.  Перевіряючи роботу або проєкт учні не оцінюють її, а вказують на  два позитивних моменти - “ дві зірки” - і на один момент, який потребує доопрацювання - “ побажання”.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
26 травня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку