Види оцінювання в умовах дистанційного навчання природничих дисціплін.

Про матеріал
Матеріал для вчителів природничих наук. Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями. Тому в організації щоденного освітнього процесу варто надавати пріоритет не поточному, а формувальному оцінюванню, яке передбачає надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання у випадку виявлення їх неефективності. Результати виконаних учнями самостійних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ «Борівський ліцей ім. С. Закори» вчитель хімії : Уланова Н. М. Види оцінювання в умовах дистанційного навчання природничих дисціплін.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

фор. Формувальне оцінювання здійснюється під час навчального процесу. Підсумкове - по його завершенні.

Номер слайду 4

Формувальне оцінювання: Перевіряє як триває навчання;Диагностувальне (ідентифікує сфери, де необхідне покращення);Ідентифікує недоліки і покращує навчання;Здійснюється під час навчального процесу;Допомогає учням вчитися один в одного.

Номер слайду 5

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯПеревіряє, що було вивчено. Оціночне: вимірює досягнення певного рівня. Судить про якість. Відбувається в кінці навчального процесу. Змушує учнів конкурувати між собою

Номер слайду 6

Поточне та формувальне оцінювання. Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями. Тому в організації щоденного освітнього процесу варто надавати пріоритет не поточному, а формувальному оцінюванню, яке передбачає надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання у випадку виявлення їх неефективності. Результати виконаних учнями самостійних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах дистанційного навчання.

Номер слайду 7

Поточне оцінювання можно здійснювати в усній і письмовій формах, застосовуючи такі його види: тестування, практичні, контрольні, діагностичні роботи, дослідницькі та творчі проєкти, усні співбесіди та опитування тощо. Кількість робіт, які підлягають поточному оцінюванню та передбачають фіксацію оцінки у класному журналі, під час дистанційного навчання варто оптимізувати з метою уникнення перевантаження учнів.

Номер слайду 8

Якщо вчитель застосовує одну з платформ для дистанційного навчання (Googleclassroom, Naurok, Moodle тощо), він може налаштувати опцію переходу учня до наступної теми за умови виконання перевірочного завдання за вивчену тему. Це дозволить зменшити навантаження на вчителя, пов’язане з «ручною» перевіркою завдань, а учню – здійснювати самооцінювання успішності оволодіння навчальним матеріалом.

Номер слайду 9

Техніки перевірки оцінювання. Техніка перевірки помилковості розуміння. Формувальне оцінювання. Техніка «Трихвилинна пауза»Методика «Тижневі звіти»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Оцінювання є невід’ємною частиною процесу навчання, дистанційне навчання не є винятком. Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі. Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об’єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів.

Номер слайду 13

Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдання, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачити можливість повторного виконання тесту (контрольної, самостійної роботи тощо).

Номер слайду 14

У синхронному режимі учні можуть:виконувати тести на платформах Googleclassroom, Naurok, Moodle тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня;виконувати письмові роботи, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо;брати участь в усних формах контролю (усний переказ, презентація та захист проєктів тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom індивідуально або в групах;брати участь в онлайн-семінарах та онлайн-форумах із використанням відеоінструментів Skype, Zoom або в чатах на платформах дистанційного навчання (наприклад, Moodle) у закритих групах Facebook та ін.;виконувати інші завдання, які пропонує вчитель.

Номер слайду 15

В асинхронному режимі учні можуть: Ввиконувати завдання на одній з платформ (Googleclassroom, Naurok, Moodle та ін. за вибором вчителя);виконувати письмові роботи у текстових редакторах (Word та ін.) або у зошитах та надсилати вчителю файли з виконаними завданнями електронною поштою, в один із месенджерів (Viber, Whats. App, Facebook тощо) або іншими засобами поштового зв’язку (за відсутністю технічних засобів навчання або доступу до мережі Інтернет);знімати на відео або записувати аудіо усних відповідей та надсилати файли вчителю засобами електронного зв’язку;

Номер слайду 16

В асинхронному режимі учні можуть:виконувати інші завдання, запропоновані учителем. Результати оцінювання навчальних досягнень рекомендовано повідомляти учням у такі способи: фіксувати в електронному щоденнику (за наявності), надсилати в індивідуальному порядку шляхом використання одного із засобів зв’язку (електронної пошти, смс-повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо). Оприлюднення списку оцінок для всього класу є неприпустимим. Про способи оцінювання та канал зв’язку, який буде використовуватись учителем і учнями одного класу, необхідно повідомити учнів та їх батьків заздалегідь або оприлюднити цю інформацію на сайті закладу освіти. Важливо оптимізувати та мінімізувати кількість каналів зв’язку та платформ дистанційного навчання, які застосовуються вчителями для зв’язку з учнями.

Номер слайду 17

Більш традиційний підхід передбачає передачу виконаних письмових робіт (зроблених на комп’ютері або сфотографованих) через електронну пошту або платформу Googleclassroom, Moodle та інші, один із месенжерів (Viber, Facebook, Whats. App тощо).

Номер слайду 18

Усні завдання можуть бути оцінені учителем безпосередньо через Skype, Zoom або будь-який месенджер, що забезпечує відеозв’язок у синхронному режимі або перевірені опосередкованим способом через відео або аудіо файли, надіслані учнями на пошту вчителя.

Номер слайду 19

За відсутності засобів Інтернет-зв’язку, зворотній зв’язок з учнями вчитель може підтримувати в телефонному режимі, а виконані завдання отримувати поштою. Учитель може організувати самооцінювання учнями успішності своєї роботи, надіславши їм ключі для самоперевірки (після виконання роботи), критерії оцінювання та самооцінювання творчих робіт тощо.

Номер слайду 20

pptx
Додано
7 січня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку