Види речень за метою висловлювання. Казка. «Аліса у Дивокраї» (За Льюїсом Керролом)

Про матеріал
Очікувані результати: Взаємодіємо усно - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених [4 МОВ 1-1.1- 3]; - передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць [4 МОВ 1-1.2-4] - систематизує та узагальнює необхідну інформацію [4 МОВ1-1.3-3] Читаємо - прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо) [4 МОВ 2-2.1-1]; - читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою [4 МОВ 2-2.1-2]; - розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті [4 МОВ2-2.1-3]; - установлює послідовність дій персонажів художніх творів [4 МОВ 2-2.1-8]; - досліджує елементи тексту (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) [4 МОВ 2-2.2-4]; - описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції[4 МОВ2-2.3-1]; - оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід [4 МОВ 2- 2.4-1]; - висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) [4МОВ 2-2.4-2]; Взаємодіємо письмово - створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2]; - створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис,С.84-89міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2]; - удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту [4 МОВ3-3.3-2]; - обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, малій групі, відзначає позитивні характеристики [4 МОВ3-3.3-3]; Досліджуємо медіа - описує враження від змісту і форми медіатексту [4 МОВ 4-2.4-1]; - висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексті [4 МОВ 4-1.5-2]; Досліджуємо мовлення - вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання [4 МОВ 5-4.1-5]; - поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії [4МОВ5-4.1-6]; Тип уроку: комбінований Обладнання: мультимедійна презентація, зошит, підручник, свічка з підсвічником, книга Льюїса Керрола «Аліса в дивокраї»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (за Л. Керролом)

Номер слайду 2

Рада вас зустріти знову На занятті української мови. Тож не будемо зволікати, Поспішаймо знання здобувати.

Номер слайду 3

У мене гарний настрій, дуже. Посміхнись і ти, мій друже!

Номер слайду 4

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і творчо працювати. Девіз уроку:

Номер слайду 5

Вправа «Мікрофон»

Номер слайду 6

Робота в зошиті

Номер слайду 7

Дистанційна робота. Кк иг тв ві др ез як ру 25 квітня. Книга – твій друг, без неї як без рук. 

Номер слайду 8

Гра «Веселі картинки»Словниковий диктант. Редис,мед,меч,перець,камін,ополонка,яблуко.

Номер слайду 9

Місто «Речення»

Номер слайду 10

Робота з підручником с. 84. Робота у зошиті

Номер слайду 11

Білий Кролик дістав із кишені годинник. Чи я спізнююся?Біжи до кролячої нори!У якому з них розповідається про щось? У якому запитується?Яке речення спонукає до дії?Які це речення за метою висловлювання?

Номер слайду 12

Перебудуй речення: перше — у спонукання до дії, друге — у розповідь, третє — у запитання. Запиши речення. Підручник. Вправа1 Підручник. Сторінка84 Білий кролику, дістань із кишені годинник! Я спізнююся. Бігти до кролячої нори?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Розкажи про речення за метою висловлювання за схемою. Розповідніречення. Питальні речення. Спонукальні речення. Висловлюютьповідомлення,розповідаютьпро щось. Висловлюють запитання. Висловлюютьспонуканнядо дії. У руці Алісатримала крихітнийзолотий ключик. Чи можу я увійти в ці двері?Випий мене!З’їж мене!

Номер слайду 15

За лісами й за морями,Де відчиняє сонце брами Там за брамами отими – Чарівними й золотими,Диво – казки проживають. Всіх гостинно зазивають…І нас часто кличе та. Диво – дивна сторона.

Номер слайду 16

Казки. ВіршіОповідання. Легенди. П'єса Скоромовки. Загадки. Байки. Літературні жанри

Номер слайду 17

Літературна скарбничка Казка - це вигадана історія із (як правило) щасливим кінцем і обов'язковою перемогою добра над злом. Найчастіше в казках присутня чарівництво й різні неймовірні у звичайнім житті пригоди. Недоступне стає доступним, нереальне реальним.

Номер слайду 18

Заклинання. Чарівніперетворення. Дивовижний скарб

Номер слайду 19

Артикуляційна зарядка

Номер слайду 20

Ес-ес-ес – у Країні ми Чудес. Ча-ча-ча – прочитаєм про дівча. Ру-ру-ру – упадемо ми в нору. Са-са-са – не оминуть нас чудеса.

Номер слайду 21

Казки, казки - це так цікаво. Читати їх це добра справа

Номер слайду 22

Бамбара-чуфара-лоріки-йоріки»

Номер слайду 23

Казки, казки - це так цікаво. Читати їх це добра справа

Номер слайду 24

Бамбара-чуфара-лоріки-йоріки»

Номер слайду 25

Казки, казки - це так цікаво. Читати їх це добра справа

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Льюїс Керрол

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Словникова робота. Дюйм Водограй Зопалуце міра довжини що має 2 см 54 ммструмінь води, що б'є вгору або витікає під тиском.необачно

Номер слайду 30

Вправа«Передбачення»Про що буде йти мова в казці? Чому ти так думаєш?

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Робота над казкою

Номер слайду 33

Робота з ілюстрацією

Номер слайду 34

Що нового дізнались з уроку?Яке речення називають розповідним? Питальним?Які бувають речення за метою висловлювання?Що виражає спонукальне речення?Які розділові знаки ставимо в кінці розповідного, питального, спонукального речень?Яку казку почали читати?Хто головна героїня?Куди вона потрапила?Чи справдилися ваші очікувані результати?Молодці. Ви всі сьогодні гарно попрацювали. Підсумок заняття

Номер слайду 35

Рефлексія «Діамант»«Справжній діамант уроку сьогодні – це…»

Номер слайду 36

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи»Обери лист, який ти хочеш відкрити(щоби відкрити лист, натисніть на нього)

Номер слайду 37

Сторінка 85-87 - Підготуватися до виразного читання уривку казки. Скласти план до першої частини. У тексті знайти і виписати по одному розповідному, питальному і спонукальному реченню.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Собора Тетяна Ігорівна
    Дякую за таку продуману презентацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
30 травня 2023
Переглядів
687
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку