Про матеріал
Очікувані результати:
Взаємодіємо усно
- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених [4 МОВ 1-1.1- 3];
- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць [4 МОВ 1-1.2-4]
- систематизує та узагальнює необхідну інформацію [4 МОВ1-1.3-3]
Читаємо
- прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо) [4 МОВ 2-2.1-1];
- читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою [4 МОВ 2-2.1-2];
- розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті [4 МОВ2-2.1-3];
- установлює послідовність дій персонажів художніх творів [4 МОВ 2-2.1-8];
- досліджує елементи тексту (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) [4 МОВ 2-2.2-4];
- описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції[4 МОВ2-2.3-1];
- оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід [4 МОВ 2- 2.4-1];
- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) [4МОВ 2-2.4-2];
Взаємодіємо письмово
- створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2];
- створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис,С.84-89міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в
школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2];
- удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує
зміст тексту [4 МОВ3-3.3-2];
- обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, малій групі, відзначає позитивні характеристики [4 МОВ3-3.3-3];
Досліджуємо медіа
- описує враження від змісту і форми медіатексту [4 МОВ 4-2.4-1];
- висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в
простому медіатексті [4 МОВ 4-1.5-2];
Досліджуємо мовлення
- вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання [4 МОВ 5-4.1-5];
- поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії [4МОВ5-4.1-6];
Тип уроку: комбінований
Обладнання: мультимедійна презентація, зошит, підручник, свічка з підсвічником, книга Льюїса Керрола «Аліса в дивокраї»