Відкрита самопідготовка група-комплект 3,4 класів на тему " З Україною в серці"

Про матеріал

Назва роботи "Відкрита самопідготовка група-комплект 3,4 класів на тему " З Україною в серці"".

Мета: закріпити практичні знання та вміння ділення та множення багатоцифрових чисел на одноцифрове (4кл), множення на 100 (3кл); удосконалювати вміння розв'язувати задачі;

продовжувати формувати вміння вихованців працювати з підручником (природознавство, літературне читання);

розширити уявлення про Україну, використовуючи технологію «Сторітелінг»;

сприяти розвитку ініціативи,пізнавального інтересу, розумової діяльності;

виховувати любов та повагу до своєї держави, працелюбність, стимулювати інтерес учнів до самостійної роботи.

Обладнання: відеоролик «Україна – це ти», пам'ятка «Правила роботи під час самопідготовки », комп'ютер , індивідуальні картки, «Лісовичок», картинки про Україну.

Робота містить опис чотирьох етапів проведення самопідговки( I етап - підготовчий, IІ етап - самостійне виконання завдань,ІІІ етап - виконання усних завдань,IV етап - самоперевірка та взаємоперевірка) куди входять вправи різних типів та складності. Відповідно поділені завдання для двох класів: третього та четвертого. Також представлені різні завдання для рефлексії. Всі завдання містять елементи, які пов'язані з темою самопідготовки, тобто безпосередньо стосуються формування та розширення уявлень учнів про Україна через виконання відповідних завдань. Продуктивної праці,колеги!

Перегляд файлу

Відкрита самопідготовка група-комплект 3,4 класів

Тема «З Україною у серці»

Мета: закріпити практичні знання та вміння ділення та множення багатоцифрових чисел на одноцифрове (4кл), множення на 100 (3кл); удосконалювати вміння розв’язувати задачі; продовжувати формувати вміння вихованців працювати з підручником (природознавство, літературне читання); розширити уявлення про Україну, використовуючи технологію «Сторітелінг»; сприяти розвитку ініціативи,пізнавального інтересу, розумової діяльності; виховувати любов та повагу до своєї держави, працелюбність, стимулювати інтерес  учнів до самостійної роботи.

Обладнання: відеоролик «Україна – це ти», пам’ятка «Правила роботи під час самопідготовки », комп’ютер , індивідуальні картки,  «Лісовичок», картинки про Україну.

Хід самопідготовки

І етап – підготовчий

  1. Наявність дітей у класі.
  2. Фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів до виконання д\з (підручники, зошити,ручка, олівець, чернетка)
  3. Організація  санітарно-гігієнічних вимог (чистий, провітрений клас)
  4. Встановлення зв’язку уроку та домашнього завдання. Інструктаж.

Перегляд  відеоролика «Україна – це ти».

  • Що таке Україна? ( я, мама,тато,колискова,вишиванка…)

Ігровий  момент: ой, а хто це завітав до нас? Це ж Лісовичок. Він почув милозвучну пісню і прийшов дізнатися, що це за краса. Лісовичок все життя прожив у лісі і ніколи не чув про Україну. Ну що розповімо про нашу державу?  Гаразд. Але що нам робити, адже  нам потрібно  виконати домашнє завдання?  Тоді давайте розповідати про красу нашої держави в процесі виконання завдань.

  1. Налаштування на гарний настрій. Вправа «Посмішка по колу». Створення ситуації  успіху.
  2. Мотивація навчальної діяльності. Вправа «Відстрочена відповідь»
  • Чи можемо ми вже зараз сказати, за що ми любимо свою державу? (Відповідь на це запитання ми дамо по закінченню нашої роботи).
  • Протягом заняття складаємо«Казку  про дівчинку україночку»  використовуючи технологію «Сторітелінгу».
  1. Актуалізація знань:
  • Гра «Сплети мереживо» (3+3+3…);
  • Вправа «Світлофор» (таблиця множення);
  •  Гра – змагання «Математична розминка»між учнями 3 та 4 класів.

ІІ етап  Самостійне виконання завдань (письмових)

Математика 3 клас:  індивідуальні картки з прикладами, в яких закодовані слова про Україну (прапор, герб, гімн, верба, калина, пісня, мова).

                            - скласти задачу за коротким записом;

                           6 кг. – 60грн

                           Х кг. – 100грн

Математика 4 клас:  № 677

                                       № 679

Індивідуальна допомога учням, що не встигають.

Робота учнів – консультантів.

Додаткове завдання для встигаючих учнів.

У ході перевірки виконаних прикладів кожна дитина (3кл) називала  слово, яке було закодоване у правильній відповіді. Картинки даних слів вивішувались на фліпчарт  супроводжуючи   обговоренням.  Педагог,  перевіряючи правильність виконання задач  в обох класах  акцентує увагу на тому, про  що говориться в задачах. (3 кл – грошова одиниця держави – гривня; 4 клас – національна страва - вареники).

Гімнастика для очей та пальчиків.

Релаксація «Пір’їнка» під класичну музику.

ІІІ етап - виконання усних завдань.

3 клас: «Хвойні рослини» (природознавство)

Робота в групах:

  1. Група  «Сосни»
  2. Група «Ялини»
  3. Група «Значення хвойних рослин»

Презентація виконаних робіт.

Колаж «Краса Карпат»

Додаткове завдання «Для допитливих» ( Смерека – карпатська ялина)

4 клас: «Творчість Т.Г.Шевченка»

Індивідуальна робота:

  • Біографічні данні;
  • Роки навчання;
  • Творчість;

Додаткове завдання «Наш Кобзар» (відеоролик)

Вірш напам’ять декламує учень 4 класу Шпак Д.

ІVетап – самоперевірка, взаємоперевірка

Вправа «Закодоване слово»

Вправа «Звірка»

Фронтальна перевірка вихователем. Аналіз виконаних робіт.

Рефлексія  «Знаннєвий продукт»

Закінчення  «Казки про дівчинку україночку».

Діти отримують нагороди від « Лісовичка» , проговорюючи за що, здійснюючи самооцінку. Педагог здійснює оцінку якості роботи на самопідготовці дітей, мотивуючи на зростання пізнавальних інтересів  та позитивну динаміку навчальних досягнень

Вправа «Відстрочена відповідь» (діти відповідають на запитання – За що ми любимо свою Україну?)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Марина Петрівна
    Дякую за цікаву ідею!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
2667
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку