Назва роботи "Відкрита самопідготовка група-комплект 3,4 класів на тему " З Україною в серці"".
Мета: закріпити практичні знання та вміння ділення та множення багатоцифрових чисел на одноцифрове (4кл), множення на 100 (3кл); удосконалювати вміння розв'язувати задачі;
продовжувати формувати вміння вихованців працювати з підручником (природознавство, літературне читання);
розширити уявлення про Україну, використовуючи технологію «Сторітелінг»;
сприяти розвитку ініціативи,пізнавального інтересу, розумової діяльності;
виховувати любов та повагу до своєї держави, працелюбність, стимулювати інтерес учнів до самостійної роботи.
Обладнання: відеоролик «Україна – це ти», пам'ятка «Правила роботи під час самопідготовки », комп'ютер , індивідуальні картки, «Лісовичок», картинки про Україну.
Робота містить опис чотирьох етапів проведення самопідговки( I етап - підготовчий, IІ етап - самостійне виконання завдань,ІІІ етап - виконання усних завдань,IV етап - самоперевірка та взаємоперевірка) куди входять вправи різних типів та складності. Відповідно поділені завдання для двох класів: третього та четвертого. Також представлені різні завдання для рефлексії. Всі завдання містять елементи, які пов'язані з темою самопідготовки, тобто безпосередньо стосуються формування та розширення уявлень учнів про Україна через виконання відповідних завдань. Продуктивної праці,колеги!
Відкрита самопідготовка група-комплект 3,4 класів
Тема «З Україною у серці»
Мета: закріпити практичні знання та вміння ділення та множення багатоцифрових чисел на одноцифрове (4кл), множення на 100 (3кл); удосконалювати вміння розв’язувати задачі; продовжувати формувати вміння вихованців працювати з підручником (природознавство, літературне читання); розширити уявлення про Україну, використовуючи технологію «Сторітелінг»; сприяти розвитку ініціативи,пізнавального інтересу, розумової діяльності; виховувати любов та повагу до своєї держави, працелюбність, стимулювати інтерес учнів до самостійної роботи.
Обладнання: відеоролик «Україна – це ти», пам’ятка «Правила роботи під час самопідготовки », комп’ютер , індивідуальні картки, «Лісовичок», картинки про Україну.
Хід самопідготовки
І етап – підготовчий
Перегляд відеоролика «Україна – це ти».
Ігровий момент: ой, а хто це завітав до нас? Це ж Лісовичок. Він почув милозвучну пісню і прийшов дізнатися, що це за краса. Лісовичок все життя прожив у лісі і ніколи не чув про Україну. Ну що розповімо про нашу державу? Гаразд. Але що нам робити, адже нам потрібно виконати домашнє завдання? Тоді давайте розповідати про красу нашої держави в процесі виконання завдань.
ІІ етап Самостійне виконання завдань (письмових)
Математика 3 клас: індивідуальні картки з прикладами, в яких закодовані слова про Україну (прапор, герб, гімн, верба, калина, пісня, мова).
- скласти задачу за коротким записом;
6 кг. – 60грн
Х кг. – 100грн
Математика 4 клас: № 677
№ 679
Індивідуальна допомога учням, що не встигають.
Робота учнів – консультантів.
Додаткове завдання для встигаючих учнів.
У ході перевірки виконаних прикладів кожна дитина (3кл) називала слово, яке було закодоване у правильній відповіді. Картинки даних слів вивішувались на фліпчарт супроводжуючи обговоренням. Педагог, перевіряючи правильність виконання задач в обох класах акцентує увагу на тому, про що говориться в задачах. (3 кл – грошова одиниця держави – гривня; 4 клас – національна страва - вареники).
Гімнастика для очей та пальчиків.
Релаксація «Пір’їнка» під класичну музику.
ІІІ етап - виконання усних завдань.
3 клас: «Хвойні рослини» (природознавство)
Робота в групах:
Презентація виконаних робіт.
Колаж «Краса Карпат»
Додаткове завдання «Для допитливих» ( Смерека – карпатська ялина)
4 клас: «Творчість Т.Г.Шевченка»
Індивідуальна робота:
Додаткове завдання «Наш Кобзар» (відеоролик)
Вірш напам’ять декламує учень 4 класу Шпак Д.
ІVетап – самоперевірка, взаємоперевірка
Вправа «Закодоване слово»
Вправа «Звірка»
Фронтальна перевірка вихователем. Аналіз виконаних робіт.
Рефлексія «Знаннєвий продукт»
Закінчення «Казки про дівчинку україночку».
Діти отримують нагороди від « Лісовичка» , проговорюючи за що, здійснюючи самооцінку. Педагог здійснює оцінку якості роботи на самопідготовці дітей, мотивуючи на зростання пізнавальних інтересів та позитивну динаміку навчальних досягнень
Вправа «Відстрочена відповідь» (діти відповідають на запитання – За що ми любимо свою Україну?)