Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Програми МОН України для 1-4 класів для спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей із затримкою психічного розвитку – Київ, 2014
Календарно-тематичне планування
з корекції розвитку
Укладено відповідно до Програми МОН України для 1-4 класів для спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей із затримкою психічного розвитку – Київ, 2014
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
ІІ семестр |
||||
|
Вступне заняття |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уяви. Вправи «Я придумав», «Уяви, що вийде», «Реклама». |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уяви. Вправи «Чудові перетворення», «Чарівні плями» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уяви. Складання кінцівки казки. |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уяви. Методика «Незакінчені фігури» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уваги. Вправи «Що чути?», «Змінений тест Бурдона», гра «Хор» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уваги. Вправи «Хто уважніший», «Вгадай та плесни у долоні», «Прочитай слова правильно» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уваги. Вправи «Кошик», «Спільне та відмінне», «Охарактеризуй предмет» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку уваги. Методика «Проба Мюнстенберга» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку пам’яті. Вправи «Хто відгадає?», «Повтори рухи», «Запам’ятай слова», гра «Ґудзики» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку пам’яті. Вправи «Повтори навпаки», «Відтвори за кодом», «Запам’ятай картинку», гра «Ґудзики» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку пам’яті. Вправи «Сірники», «Пригадай, що було», гра «Тахітоскоп» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку пам’яті. Методика «Запам’ятай фігури» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку мислення. Вправи «Складання речень», «Склади з літер слово», «Геометричні фігури», «Хто найшвидший» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку мислення. Вправи «Придумай, перелічи», «Півень», «Пошук аналогів», «Назви предмет» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку мислення. Вправи «Знайди пропущені літери», «Давай подумаємо», «Пошук протилежних предметів» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку мислення. «Як звати гномів?», «Добери до прізвищ імена», «Що легше?» |
|
|
|
|
Заняття з розвитку мислення. Методика «Схоже і відмінне» |
|
|
|
|
Підсумкове заняття |
|
|
|