Відкритий інтегрований урок "Десяткові дроби"

Про матеріал
"Додавання та віднімання десяткових дробів" - урок узагальнення знань учнів.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики у 5 класі

 

 

Тема. Узагальнення та систематизація знань учнів про додавання та віднімання десяткових дробів.

 

Мета. Повторити та вдосконалити навички виконання вправ на додавання та віднімання десяткових дробів, розв’язування рівнянь та задач. Повторити, закріпити та узагальнити знання учнів про  Радянсько-німецьку війну 1941-1945 років. Виховувати почуття патріотизму, поваги до ветеранів війни, почуття шани до тих, хто не повернувся з пекла війни, почуття гордості за наш славний український народ, почуття вдячності за безхмарне небо над головою. Розвиток логічного мислення та памяті.

 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

 

 

 

Хід уроку

 

Організаційний етап

 

http://3.bp.blogspot.com/-gTGJAz4giKk/UQUZzbisN8I/AAAAAAAAAAM/V-yDPHz13pk/s1600/Smiley.svg.pngНумо, діти, підведіться!

Всім приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

 

  •         Бажаю вам всім  гарного настрою! (прикріпляю на дошці  "Веселий смайлик")

 

Діти, ви любите  урок історії. (відповідь учнів)

Як на вашу думку чи може бути, щось спільне між математикою і історією.

А на це питання ви зможете дати відповідь в кінці уроку.

 

Мотивація навчальної діяльності

 

Розпочнемо урок математики на якому ми перегорнемо сторінки нашого героїчного минулого. На уроках історії ви знайомилися з минулим рідного краю з давніх часів до сьогоднішніх днів. Перед вами відкривалися сторінки історичного минулого, сповненого трагізмом, героїкою, славою і гордістю за наш народ. Однією з найтрагічніших сторінок нашої історії є Радянсько-Німецька війна.

Так як урок у нас буде незвичайний ви сьогодні працюватимете в командах. Визначте собі капітана.

 

 

 

Перевірка домашнього завдання

Вам до дому було задано рівняння, давайте звіримо ваші відповіді.

( учень записує відповіді до рівнянь на дошці)

 

 

Рівняння

Розв’язати рівняння:

 87,5-х=65,8   (х = 22 )

х+13,81=19,81  (х = 6 )

 х+142,65-98,23=1985,42   (х = 1941)

 

Діти, ви отримали сумнозвісну дату. Пригадайте, що це за дата. Правильно, 22 червня 1941 року Німеччина напала на Радянський Союз. Почалася Радянсько-німецька війна. Україна зазнала ударів ворога вже в перші години війни. Наша земля стала безпосереднім полем бою. Німці окупували міста: Луцьк, Дрогобич,Остріг.

Скільки часу тривала оборона Києва, Одеси, Севастополя ви дізнаєтесь виконавши наступне завдання яке знаходиться у конвертах під №1. Прошу вийти до дошки по одному учневі з команди. (учні працюють біля дошки).

Давайте звіримо ваші результати.

 

Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів.

 

1

 

Обчисли зручним способом:

  1. 18,58 + 20,39 + 10,42 + 22,61
  2. 18,73+59-4,73
    1. 117,81+37,6+118,4-23,81

 

Оборона Києва тривала 72 дні

Одеси 73 дні

Севастополя 250 днів

 

 

     (Дають повні відповіді. )

 

 

Давайте перегорнемо наступну сторінку нашого уроку.

Вам пропонується схема до задачі, яку ви повинні скласти та розвязати.

Час пішов.

 

1

 

 

   ------

 

 

194,6 т вугілля

 

 

 

 

 

 

 

 

     т.

2

 

 

   -------

 

 

 

на 60,14т менше

3

 

 

   -------

 

 

на 136,48 т  більше

 

 

Як пов’язано число 600 з війною?

 

Під час війни фашисти знищили понад 600 українських сіл.

 

 Наше село Радошівка не було спалене, але події цієї війни назавжди залишили відбиток майже в кожній сімї, кожній родині.

А з наступним завдання ми дізнаємось скільки наших односельців не повернулося з війни. Відкрийте конверт під №2.

Всі ви маєте індивідуальну картку на якій є завдання, з яким повинні впоратись. (учні працюють самостійно)

 

№2

 

65,8+118,2=

95,25+88,75=

78,21+105.79=

93,1+90,9=

36,23+58,4+89,37=

63,32+75,6+45,08=

69,35-132+127,85=

98,3-58,65+144,35=

87,54-23,1+119,56=

123,1-92,48+153,38=

214,3-30,3=

196,58-12,58=

68,23-25,2+90,57=

97,46-74,3+160,84=

 

 

Капітани команд звірте результати розв’язку завдання у своїй команді і оголосіть результати.

 

184 чоловіків, синів, батьків не дочекалися в їхніх домівках. Жінки стали вдовами, діти сиротами. Горе прийшло в кожну оселю. А життя триває. Після чорної смуги обов’язково настане світла.

 

Для того щоб досягти перемоги потрібно бути згуртованими, дружелюбними та здоровими, що ж виконаймо фізкультхвилинку.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Скільки часу тривала проклята війна? Як довго тривали поневіряння народу? Скільки днів і ночей рахували діти чекаючи батька з війни. Наступне завдання для капітанів команд. (конверт №3)

 

Зараз конкурс капітанів, а щоб члени команд не байдикували та не заважали своїм капітанам ви також отримуєте завдання.( дешифратор)(конверт №4)

 

Задача

Для будування оборонних споруд було витрачено 453,8 т піску, щебеню на 49,06 т менше ніж піску, а цементу на 153,72 т більше ніж щебеню. Знайдіть кількість матеріалів використаних для побудови оборонних споруджень.

 

І ось всі ви почули однозначну відповідь 1418. Скільки днів тривала війна.

(ДЕШИФРАТОР)

 

А тепер перевірим завдання всіх решти учнів. Якщо завдання виконанно вірно то ви прочитали два слова, які є назвою сумного місця з часів війни БАБИН ЯР. Місця в які привозили і розстрілювали людей різних національностей, переважно євреїв. Такий «Бабин Яр» був майже у кожному місті, був він і на Славутччині та Ізяславщині про це свідчать памятники загиблим. (фото в презентації).

 

 

 

2,38

1,5

3,9

2,74

4,01

2,03

1,573

И

Б

Я

Н

Р

Б

А

 

Переходимо до останньої історичної події на яку чекали мільйони людей. А щоб дізнатися про що йде ми повинні ще попрацювати.

 

Тестова робота для учнів (плікерс).

 5 тестових завдань для учнів

 

  1. Який звичайний дріб дорівнює десятковому дробу 0,023
  1. \large \frac{23}{100}

 

  1. \large \frac{23}{1000}

 

  1. \large \frac{23}{10}

 

 

  1. \large 2\tfrac{3}{10}

 

  1. 5-4,354=
  1. 1,354
  2. 4,349
  3. 0,646

 

  1. 4,46+4,54=
  1. 8
  2. 8,9
  3. 9

 

  1. Округліть до десятих 157,345
  1. 160
  2. 157,3
  3. 157,4
  4. 150

 

  1. 14,13+4,2=
  1. 18,33
  2. 19,13
  3. 18,85
  4. 19,13

 

Ви здогадались про яку дату іде мова (відповіді 9 травня).

 Молодці йдеться про День Перемоги. Пригадайте, коли прийшла перемога на нашу понівечену землю.

 

9 травня 1945 року

9 травня – це день нашого болю, скорботи і радості. Мільйони людей

віддали життя за Перемогу! Пам’ятайте про це.

 

 

 

Підсумок уроку.

 

Домашнє задання.

 

 

Діти, що ми сьогодні робили?

Що ми дізнались нового?

Що нам в цьому допомогло?

( Сьогодні ми з вами відпрацювали навички розв’язування задач і вправ на додавання та віднімання десяткових дробів і допомогла нам у цьому історія. )

Для того щоб залишити приємні спогади про наш урок  давайте створемо квітку побажань. Але це буде незвичайна квітка. Вона буде з кольорових пелюсток. Кожен колір, який ви оберете буде означати результат досягнень на уроці. Яким кольором ви себе можете оцінити уважно подивіться на екран і виберіть пелюстку відповідного кольору. На ній напишіть побажання учасникам уроку.

 

Рожева – все зрозуміло,

Блакитна – майже все,

Жовта – наполовину,

Червона – нічого не зрозуміло.

 

(беру білу серединку)

 

Я бажаю вам мирного неба та найкращих оцінок.

1

 

doc
Додано
19 березня 2019
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку