23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Відкритий урок "Міста Німеччини"

Про матеріал

Ознайомлення учнів з містами Німеччини та їх визначними місцями, робота над вдосконаленням вмінь та навичок монологічного та діалогічного мовлення, повторення лексичного матеріалу по темі «Місто».

Перегляд файлу

9 клас

Тема уроку: Міста Німеччини

Мета уроку:

  1.   практична: 1) познайомити учнів з містами Німеччини та їх визначними

                           місцями;          

                     2) працювати над вдосконаленням вмінь та навичок    

                         монологічного та діалогічного мовлення;

                     3) повторити лексичний матеріал по темі «Місто».

  1. розвиваюча: сприяти розвитку мовленнєвої реакції на здогадку, зорової      

                        пам’яті, уваги, мислення та спостережливості.

  1. виховна:        сприяти розвитку інтересу до вивчення культури та побуту

                         німецького народу, толерантного ставлення до культури інших   

                       країн та художньо-естетичного смаку.

 

Обладнання              карта Німеччини, герб, прапор, символи міст, фото визначних   

уроку                          пам`яток міст Німеччини, ксерокопії завдань, відео, кросворд,

                        бейджики, картки із завданнями, листочки різних кольорів            

                        для оцінювання роботи учня на уроці, предметні малюнки.

 

Хід уроку

 

І Етап орієнтації          З якими словами асоціюється у вас слово «місто»?

                                       На дошці схема, на якій учні виставляють картки та

                                          перекладають слова з німецької мови на українську мову.

 

ІІ Етап покладання     Спільно з учнями вчитель визначає мету діяльності на   

           мети                    уроці. Вивчення цього матеріалу необхідне для майбутнього

                                     життя. А також визначають показники, які будуть свідчити

                                     про рівень досягнення мети.

 

ІІІ Етап проектування   На попередньому уроці вчитель запропонував учням

                                          вибрати міста Німеччини, з якими вони будуть працювати.

                                       Разом з вчителем вони спланували роботу. Для

                                       Підготовки до уроку шукали матеріал по темі в інтернеті

                                       та в довідниках.

 

ІV Етап виконання       

         плану

 

1.Фонетична зарядка   Вчитель читає фрази, учні продовжують їх.

 

2. Повторення                Учні повторюють слова по темі «Місто».

                                         1. Вчитель показує малюнки, учні повинні назвати слова на

                                          німецькій мові.

                                      2. Відгадай! На картках позначені декілька букв із слів,

                                          учні повинні відгадати слова та перекласти їх.

3. Навчання                1. Зустріч гостей з Німеччини.

діалогічному               2. Діалог «Знайомство».

та монологічному      3. Розповідь гостей про міста Німеччини.

мовленню                   4. Запитання учнів до гостей.

                                     5. Подарунки гостей.

                                     6. Виконання завдань:

                                         (учні працюють в  2 групах)

  1. Назвати назву міст за символами;
  2. Відгадати по фото визначне місце та назву міста.
  3. Розгадати розповіді-загадки про міста. (кожна група отримує по дві розповіді-загадки). Вчитель дає учням декілька хвилин. Вони читають про себе, а потім читають ланцюжком вголос та відгадують.
  4. Гра «Чи знаєш ти міста?» (вчитель показує букви, а учні повинні назвати міста, які починаються на цю букву).
  5. Робота з текстами. (кожна група отримує свій текст і текст іншої групи. Учні І групи читають свій текст та готують запитання ІІ групі. А учні ІІ групи повинні швидко знайти відповіді в тексті І групи. А потім навпаки.
  6. Гра «Відгадай!» Знайти в кросворді назви міст та назвати їх.

 

V Контрольно-            Учні за допомогою листочків різного кольору оцінюють

оцінювальний              роботу своїх товаришів. Вчитель висловлює свою думку.

        етап                       А потім разом виставляє оцінки.

 

 

VI Етап                      

підведення

підсумків

  уроку

 

1. Пояснення                 Завдання (на вибір). Учні можуть обрати собі завдання за

  домашнього              бажанням.

    завдання                  1. Підготувати цікаву розповідь про місто Німеччини (15-20

                                        речень).

                                    2. Скласти кросворд чи ребус.

                                    3. Підготувати цікавий реферат.

 

2.Підведення             Як називається тема нашого уроку? Що ми сьогодні робили

    підсумків              на уроці? Який вид роботи вам сподобався найбільше?

                                   Чому?

 

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку