7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Відкритий урок на тему: "Комп'ютерне моделювання в житті людини"

Про матеріал
Відкритий урок на тему: "Комп'ютерне моделювання в житті людини". Мета: - розвиток стійкого інтересу до інформатики; - повторити й закріпити набуті знання з інформатики в нестандартній формі; - формування творчої особистості; - формування комунікаційної компетенції; - формування навичок роботи в команді.
Перегляд файлу

Тема: «Компютерне моделювання в житті людини»

Мета:

  • розвиток  стійкого інтересу до інформатики;
  • повторити й закріпити набуті знання з інформатики в нестандартній формі;
  • формування творчої особистості;
  • формування комунікаційної компетенції;
  • формування навичок роботи в команді.

Тип уроку :  перевірка набутих знань та навичок;

Обладнання та наочність: дошка, компютери з підключенням до мережі Інтернеті, проектор, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: офісні програми.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

· привітання

· перевірка присутніх

· перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Повідомлення теми

(Слайд 1)Тема нашого уроку це «Компютерне моделювання в житті людини».

ІІІ. Актуалізація опорних знань

(Слайд 2)Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь що таке комп’ютерна модель та які її особливості;  чим відрізняються між собою комп’ютерні моделі та навчимося комбінувати комп’ютерні моделі з програмними засобами для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Перегляд презентації

    (Слайд 3 )  Людина у будь-якій діяльності постійно використовує моделі. Діти граються іграшками — зменшеними копіями реальних об'єктів. Для гри використовують не лише готові моделі, а й створені власними руками з пластиліну, деталей конструктора. У школі дітей ознайомлюють з іншими моделями: аплікацією, рисунком, кресленням, глобусом, моделями технічних пристроїв тощо.

(Слайд 4) Слово «модель» походить від латинського «modulus», що означає «міра», «взірець», «норма».

  • Для кожної моделі існує її прототип або оригінал — той об’єкт, для заміщення якого вона призначається.
  • Процес створення моделі називається моделюванням

 

(Слайд 5)

(Слайд 6) Комп’ютерна модель — це інформаційна модель, реалізована з допомогою комп’ютера.

 

 

 

 

 

 

 

(Слайд 7)

 

 

 

 

 

 

 

(Слайд 8)

      

(Слайд 9)

( Слайд 10)

(Слайд 11)

 

(Слайд 12)

Відеоперегляд «Моделювання »

(Слайд 13) Корисне моделювання

(Слайд 14) Корисне моделювання

ІV. Перевірка набутих знань та навичок

По горизонталі

  1. Комп'ютерні моделі, як правило, є інформаційними і ...

3. Як по іншому називається метод імітаційного моделювання?

4. Яка модель допомагає зрозуміти, чому відбуваються ті чи інші явища?

6. Один із способів побудови моделей?

По вертикалі

  1. Яке моделювання реалізується за допомогою комп'ютерної техніки.

5. Якщо стан системи змінюється з часом, то моделі називають ....

7. Один з основних етапів комп'ютерного моделювання

¹

 

 

²

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

³

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кросворд

 

¹з

н

а

²к

о

в

и

м

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

³м

о

н

т

е

-

к

а

р

л

о

 

 

 

 

 

 

п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ю

 

 

5д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4с

т

а

т

и

ч

н

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

е

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

м

 

 

 

 

 

 

 

7 а

 

 

 

 

 

е

 

 

6і

н

д

у

к

т

и

в

н

и

й

 

 

 

 

 

 

ч

 

 

 

 

 

 

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

л

 

 

 

 

 

 

 

 

и

 

 

 

 

 

 

 

і

 

 

 

 

 

 

 

 

м

 

 

 

 

 

 

 

з

 

 

 

 

 

 

 

 

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Практична робота

(Слайд 15) З яких етапів складається комп’ютерне моделювання?

(Слайд 16) Працюємо  самостійно!

VI. Домашнє завдання

(Слайд 17)Проаналізувати

§ 2.5, ст. 64-68

VII. Підсумки уроку

(Слайд 18)Моделювання є потужним методом пізнання дійсності. Модель дає спрощене відтворення об’єкта, проте її можна досліджувати й у такий спосіб вивчати об’єкт-прототип. Комп’ютері моделі дають змогу досліджувати різні явища, не витрачаючи матеріальних ресурсів, без загрози для здоров’я людини, встановлювати причини минулих подій, прогнозувати майбутні. Комп’ютерне моделювання відбувається в декілька етапів, на кожному з них вирішуються певні завдання. Останнім етапом є проведення комп’ютерного експерименту, за результатами якого одержують нову інформація про об’єкт дослідження.

VIII. Рефлексія

(Слайд 19)

  • Що таке модель? Подайте приклади моделей.
  • Який є поділ модедей за призначенням?
  • Який є поділ модедей за фактором часу?
  • Який є поділ модедей за способом реалізації?
  • Який є поділ інформаційних модедей за способом подання інформації?
  • Що таке комп'ютерна модель?
  • Які переваги комп'ютерного моделювання?
  • Які є основні етапи створення комп'ютерної моделі?
  • Що таке комп'ютерні експерименти?

 

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку