Відкритий урок на тему: "Погода"

Про матеріал
Тема уроку. Погода Мета. Ознайомити учнів із новою лексикою теми та закріпити її в усному мовленні; формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати учнів у читанні. Тренувати учнів у письмі, розвивати творчі здібності учнів; виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови. Тип уроку. урок комплексного застосування знань, навичок і вмінь Форма уроку. Урок-проект
Перегляд файлу

 

Миколаївська  гімназія

 

 

 

 

 

Урок-проект  у  1(5)  класі

з використанням

інтерактивної  дошки

 Погода

 

 

 

Учасники  проекту

учні  1 (5)  класу

Керівник  проекту

вчитель  англійської  мови

Якубів  О. Р.

 

2021

Учасники  проекту:  гімназисти  1(5)  класу

Тип  проекту:

  • за  характером  домінантної   діяльності: творчий,  практично  орієнтований
  • за  предметно-змістовою  галуззю:  моно проект
  • за  характером  контактів:  серед  учнів  класу
  • за  кількістю  учасників:  колективний,  груповий

Актуальність.  Учні  1(5)  класу  під  час  вивчення  теми  “Погода”  отримують  інформацію   про  різні  види  погоди.  Ми  знаємо,  що  погода  відіграє    важливу  роль  в  житті    людини.  Настільки  важлива,  що  одне  з  перших  питань,  яке  задасть  Вам  англієць  при  знайомстві,  буде  "Що  ви  можете  сказати  про    погоду  надворі?".  За  допомогою  погоди  ми  дізнаємося  як  нам  одягатися,  чи  варто  вирушати  в  подорож, чи  потрібно  брати  з  собою  парасольку  і  т.д..

Мета  і  завдання.  Навчити  учнів  розуміти  на  слух  та  вживати  в  мовленні  різні  фрази  лексичного  матеріалу  про  різні  види  погоди;   тренувати  учнів  в  усному  та  писемному  мовленні  в  межах  теми,  що  вивчається;  навчити  співпраці,  привчити  працювати  однією  командою,  ділитись  успіхами,  радістю.

Розвивати  мовну  здогадку  та  довготривалу  пам'ять,  творчі  здібності  учнів,  розвивати  культуру  спілкування  в  ситуаціях,  вміння  робити  висновки  та  узагальнення,  вміння  планувати  свою  діяльність.

Виховувати  любов  до  англійської  мови,  повагу  один  до  одного,  пізнавальний  інтерес  до  вивчення  англійської  мови,  культуру  спілкування.

Визначення  етапів  реалізації  проекту.

  1. Визначення  теми  і  мети  проекту.
  2. Ознайомлення  учнів  із  суттю  проекту  та  основними  етапами  його  реалізації.
  3. Робота  з  лексикою.
  4. Подання  тексту  про  розуміння  на  слух.
  5. Подання  текстів  для  читання.
  6. Осмислення  одержаних  знань  (дошка Padlet).
  7. Узагальнення  та  систематизація  знань.

Обов’язки   та  відповідальність  учасників  проекту.

  •  Учні  об’єдналися  у  дослідницькі  групи  та  визначили  свої  завдання  (показ  асоціаграми  на  дошці  Padlet)
  • Удосконалення  вмінь  готувати  асоціаграму  на  дошці  Padlet.

Очікувані  результати.

  • Оволодіння  ЛО  та  вживання  їх  у  мовленні;
  • Створення  презентації – асоціаграми  на  дошці  Padlet;
  • Вироблення  в  учнів  умінь  систематизувати  матеріал  та  робити  висновки;
  • Удосконалення  вмінь  готувати  доповіді  і  виступати  з  ними;
  • Розвиток  умінь  працювати  в  команді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема  уроку. Погода

Мета.  Ознайомити  учнів  із  новою  лексикою  теми  та  закріпити  її  в  усному  мовленні; формувати  навички  діалогічного   та  монологічного  мовлення;  тренувати  учнів  у  читанні.   Тренувати  учнів  у  письмі,  розвивати  творчі  здібності  учнів;  виховувати  спостережливість  та  формувати  естетичні  смаки;  виховувати  позитивне  ставлення  до  вивчення  англійської  мови.

Тип  уроку.  урок  комплексного  застосування  знань,  навичок  і  вмінь

Форма  уроку. Урок-проект

Наочність. Підручник,  робочий зошит,  картки  для  роботи  в  парах, інтерактивна  дошка,  презентація,    роздатковий  матеріал

Очікувані  результати.

Після  цього  уроку  учні  зможуть:

  1. Уміти  вживати  нову  лексику  в  усному  та  письмовому  мовленні.
  2. Уміти  перекладати  текст,  висловлюючи  власну  думку  про  погоду.
  3. Учні  зможуть  порівнювати  інформацію  в  англійській  та  українській  мовах  щодо  теми  уроку.

Хід уроку

І. Організаційний  момент

T: Good morning, everyone! I am  glad  to  see  you! How  are  you  getting  on?  Tell  me,  please,  who  is  absent  today? Who  is  on  duty  today? What  day  іs  іt  today?  What  month? What  date?  How  are  you?  We  begin  our  lesson.  (Доброго  дня, сідайте!  Продзвенів  дзвінок  і  ми  починаємо  урок.  Скажіть  мені, будь  ласка, хто  сьогодні  відсутній?  Хто  сьогодні  черговий?...)

ІІ. Актуалізація  опорних знань

T: Let’s  do  ex.2, p.40. Match   the   words   and   definitions. (Учні виконують  вправу: вказати  відповідність)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності,  повідомлення  теми,  мети  і  завдань  уроку

T: So,  you  know  that  there  are  a  lot  of  people  in  the  world  who  love  different  weather. Some  people  like hot weather, others – rainy  and  so  on.   So,  who  can  guess  the  theme  of  our  lesson? Oh,  yes! So, today  the  theme  of  our  lesson  is   Weather. So, we’ll  get  to  know  much  information  on  this  question. .   (Всі  ми  знаємо,  що  у  світі  живе  багато  людей  і  кожен  має  свої  уподобання.  Скажіть  мені,  вам  подобається,  коли  надворі  холодно,  чи  жарко,  вітряно  чи  спекотно?.....Отже,  тепер  ви  можете  догадатися,  що  тема  нашого  уроку  є  Погода. ). 

ІV. Усвідомлення  учнями  змісту  та  послідовності  застосування  практичних  дій

1. Presenting  New  Vocabulary (робота  з  лексичним  матеріалом)

T: Let’s  read,  translate  and  write  new  words  in  your  vocabulary. (Учні  читають,  перекладають  та  записують  нові  слова).

2. Listening (Аудіювання)

Т: Listen  the  audio  about  the  weather  and   be  prepared  for  doing  some  exercises. (Audio p.140) Let`s  do  exercise  2, p.140. Answer  the  questions. (Учні  слухають  текст  і  відповідають  на  питання)

2. Reading (Читання)

T: Let’s  read  exercise  2b,  page 142. (Учні  читають  та  перекладають текст )

T: Let’s  do  true  or  false  task. (Учні  виконують  вправу:  правильно/ неправильно).

3. Writing (Письмо)

T: Today  we  revise  the  numbers. Let’s  look  at  the  board  and  remember! And  then  we  must  write  them  in  your  copybooks. (Учні  записують  правильно  порядкові  числівники)

4.Speaking ( Говоріння)

T: So, answer  the  questions:

  1. What  weather  do  you  like  best  of  all?
  2. What  is  your  favourite  weather?

(The  pupils  tell  about  their  favourite  weather) (Учні  дають  відповіді  на  запитання  та  розповідають  про  свою  улюблену  погоду…)

 V.  Самостійне  виконання  учнями  завдань  під  контролем  і  допомогою  вчителя

T: Let’s  make  affіrmatіve,  negatіve  and  іnterrogatіve  sentences  in  Present  Simple  and  Present  Continuous (Magіc  Box). (Магічна  коробка: учні витягують  картки з словом, складають  стверджувальні,  заперечні  і  питальні  речення)

VI.  Узагальнення  та  систематизація  знань

T: You  have  to  do  the  task: match  the  weather  to  the  seasons. (Логічні  вправи)

VII. Підсумок  уроку

T: Did  you like  the  lesson  today? What  activities  did  you  like  most  of  all? What  tasks  were  difficult  for  you? Thanks  for  the  lesson.. ( Скажіть, будь ласка, що  ми  сьогодні  вивчали? Що  було  найважчим? ).

VIII. Повідомлення  домашнього  завдання

T: Your  homework  for  next  lesson  will  be  to  complete  the  text   about  the  weather. (Доповнити  текст  про  погоду)       

                                                    

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку