Миколаївська гімназія
Урок-проект у 1(5) класі
з використанням
інтерактивної дошки
Погода
Учасники проекту
учні 1 (5) класу
Керівник проекту
вчитель англійської мови
Якубів О. Р.
2021
Учасники проекту: гімназисти 1(5) класу
Тип проекту:
Актуальність. Учні 1(5) класу під час вивчення теми “Погода” отримують інформацію про різні види погоди. Ми знаємо, що погода відіграє важливу роль в житті людини. Настільки важлива, що одне з перших питань, яке задасть Вам англієць при знайомстві, буде "Що ви можете сказати про погоду надворі?". За допомогою погоди ми дізнаємося як нам одягатися, чи варто вирушати в подорож, чи потрібно брати з собою парасольку і т.д..
Мета і завдання. Навчити учнів розуміти на слух та вживати в мовленні різні фрази лексичного матеріалу про різні види погоди; тренувати учнів в усному та писемному мовленні в межах теми, що вивчається; навчити співпраці, привчити працювати однією командою, ділитись успіхами, радістю.
Розвивати мовну здогадку та довготривалу пам'ять, творчі здібності учнів, розвивати культуру спілкування в ситуаціях, вміння робити висновки та узагальнення, вміння планувати свою діяльність.
Виховувати любов до англійської мови, повагу один до одного, пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, культуру спілкування.
Визначення етапів реалізації проекту.
Обов’язки та відповідальність учасників проекту.
Очікувані результати.
Тема уроку. Погода
Мета. Ознайомити учнів із новою лексикою теми та закріпити її в усному мовленні; формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати учнів у читанні. Тренувати учнів у письмі, розвивати творчі здібності учнів; виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.
Тип уроку. урок комплексного застосування знань, навичок і вмінь
Форма уроку. Урок-проект
Наочність. Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, інтерактивна дошка, презентація, роздатковий матеріал
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
Хід уроку
І. Організаційний момент
T: Good morning, everyone! I am glad to see you! How are you getting on? Tell me, please, who is absent today? Who is on duty today? What day іs іt today? What month? What date? How are you? We begin our lesson. (Доброго дня, сідайте! Продзвенів дзвінок і ми починаємо урок. Скажіть мені, будь ласка, хто сьогодні відсутній? Хто сьогодні черговий?...)
ІІ. Актуалізація опорних знань
T: Let’s do ex.2, p.40. Match the words and definitions. (Учні виконують вправу: вказати відповідність)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети і завдань уроку
T: So, you know that there are a lot of people in the world who love different weather. Some people like hot weather, others – rainy and so on. So, who can guess the theme of our lesson? Oh, yes! So, today the theme of our lesson is Weather. So, we’ll get to know much information on this question. . (Всі ми знаємо, що у світі живе багато людей і кожен має свої уподобання. Скажіть мені, вам подобається, коли надворі холодно, чи жарко, вітряно чи спекотно?.....Отже, тепер ви можете догадатися, що тема нашого уроку є Погода. ).
ІV. Усвідомлення учнями змісту та послідовності застосування практичних дій
1. Presenting New Vocabulary (робота з лексичним матеріалом)
T: Let’s read, translate and write new words in your vocabulary. (Учні читають, перекладають та записують нові слова).
2. Listening (Аудіювання)
Т: Listen the audio about the weather and be prepared for doing some exercises. (Audio p.140) Let`s do exercise 2, p.140. Answer the questions. (Учні слухають текст і відповідають на питання)
2. Reading (Читання)
T: Let’s read exercise 2b, page 142. (Учні читають та перекладають текст )
T: Let’s do true or false task. (Учні виконують вправу: правильно/ неправильно).
3. Writing (Письмо)
T: Today we revise the numbers. Let’s look at the board and remember! And then we must write them in your copybooks. (Учні записують правильно порядкові числівники)
4.Speaking ( Говоріння)
T: So, answer the questions:
(The pupils tell about their favourite weather) (Учні дають відповіді на запитання та розповідають про свою улюблену погоду…)
V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і допомогою вчителя
T: Let’s make affіrmatіve, negatіve and іnterrogatіve sentences in Present Simple and Present Continuous (Magіc Box). (Магічна коробка: учні витягують картки з словом, складають стверджувальні, заперечні і питальні речення)
VI. Узагальнення та систематизація знань
T: You have to do the task: match the weather to the seasons. (Логічні вправи)
VII. Підсумок уроку
T: Did you like the lesson today? What activities did you like most of all? What tasks were difficult for you? Thanks for the lesson.. ( Скажіть, будь ласка, що ми сьогодні вивчали? Що було найважчим? ).
VIII. Повідомлення домашнього завдання
T: Your homework for next lesson will be to complete the text about the weather. (Доповнити текст про погоду)
1