Відкритий урок на тему: "Види спорту"

Про матеріал
Відкритий урок на тему: "Спорт. Види спорту" для учнів 6 класу по підручнику Карп"юк
Перегляд файлу

Миколаївська  гімназія

 

 

 

 

 

 

Урок  у 2(6) класі

з використанням 

інтерактивної дошки

Спорт. Види спорту

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала  та  провела

вчитель  англійської  мови

Якубів О.Р

2021

 

 

Тема  уроку. Спорт та види спорту

Мета.   Ознайомити  учнів  про  спорт,  про  види  спорту  та  значення  спорту  в  житті  людей;  розвивати  мовленнєву  реакцію  учнів,  готовність  до  участі  в  спілкуванні;  розвивати  готовність  і  здатність  до  творчої  іншомовної  діяльності;  розвивати  в  контексті  організації  англомовної  комунікативної  діяльності  позитивні  емоції  учнів;  виховувати  розуміння  важливості  занять  фізкультурою  та  спортом;  заохочувати  прагнення  до  занять  спортом;

Тип уроку.  Урок  формування   навичок  та  вмінь

Форма уроку. Урок- змагання

Наочність. Підручник,  робочий  зошит,  вірш,  малюнки,  спортивний  інвентар,  роздатковий  матеріалпрезентаціяінтерактивна  дошка

Очікувані  результати.

Після  цього  уроку  учні  зможуть:

  1.  Уміти  вживати  нову  лексику  в  усному  та  письмовому  мовленні.
  2. Уміти  перекладати  текст,  висловлюючи  власну  думку  про  спорт  та  види  спорту.
  3. Учні  зможуть  порівнювати  інформацію  в  англійській  та  українській  мовах  щодо  теми  уроку.

Хід уроку

І. Організаційний момент

T: Good morning, everyone! I am  glad  to  see  you! How  are  you  getting  on?  Tell  me,  please,  who  is  absent  today? Who  is  on  duty  today? What  day  іs  іt  today?  What  month? What  date?  How  are  you?  We  begin  our  lesson. 

ІІ.  Актуалізація опорних знань

T: Let’s  do  ex.3, p.36(WB)

ІІІ.  Мотивація  навчальної діяльності та повідомлення теми, мети і  завдань уроку

Today  our  lesson  is  unusual.  Look  at  the  blackboard.  You  can  see  the  poem  and  some  pictures.  Read  the  poem  and  try  to  guess  the  topic  of  our  lesson.  What  are  we  going  to  speak  about?

- I think, the topic of our lesson is "Sport, kind of sports."

-Yes, you  are  right.  We  are  going  to  speak  about  sports  and  different  kinds  of  sports.

4. Вивчення  учнями  нового матеріалу

1. New  Vocabulary

T: Let’s  read,  translate and  write  new  words  in  your  vocabulary, page 68.

2. Listening

T: Let’s  do  ex. 1 b, p.69(аудіювання№15).  Listen  and  check  your  answer.

T: Let’s  do  ex. 1 c, p.69. Complete  the  sentences.

T: All  over  the  world  people  of  different  ages  are  fond  of  sports  and  games.  And what  about  you?  Do  you  like  sport?  What  things  do  you  associate  with  word  Sport?  Let’s  draw  Mind  Map.  Go  to  the  blackboard  one  by  one  and  write  one  word.  (Sport:  voleyball,  football,  tennis,  golf…) Thank  you.  Now  let’s  make  up  sentences  using  Mind  Map  and  write  them  down  into  your  copybook!

- My  favourite  sport  is…

- I  am  fond  of ...

- My  sister/brother  likes  ...

5. Первинне застосування набутих знань

1. Reading

T: Let’s  do  ex 1, p.67. Read  and  say  what  you  know  about  the  games’ rules.

Let’s  ask  and  answer  the  questions  in  pair. (ex.1 b, p.68)

2. Writing

T: Let’s  make  up  words (ex. 1, p.36WB)

6. Застосування знань, навичок, вмінь у новій стандартній ситуації

T: Let’s  make  crossword. The  main  word  is  COMPETITION.

7. Творче перенесення знань, навичок, вмінь у зміненій формі, ситуації

T:  Let’s  make  sentences  with  DO, PlAY, GO.

Let’s  match  the  proverbs!

8. Підсумок уроку

Thanks  for  the  lesson.  I  am  happy.  You  work  very  well.  I  hope  this  lesson  was  interesting  for  you.  You  marks  are.... the  lesson  is  over.

9. Повідомлення домашнього завдання

To write a mini - composition “Sport is fun for girls and boys”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 грудня 2022
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку