Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Відкритий урок у 6 класі "Про війну на уроках математики"

Про матеріал

Повторити та узагальнити навички виконання вправ на всі дії з натуральними числами та десятковими дробами, розв'язування рівняннь. Повторити, закріпити та узагальнити знання учнів про війну 1941-1945 років. Збудити в учнів бажання більше знати про війну 1941-1945 років, виховувати почуття поваги до ветеранів війни, почуття шани до тих, хто не повернувся з пекла війни, почуття гордості за наш славний український народ.

Перегляд файлу

1

 

Про війну на уроках математики

 

 

Інтегрований урок з математики та історії

 

6 клас

 

 

Вчителі: Лобай Г.А.

          Демчук А.М.

 

 

 

МЕТА.  Повторити  та  узагальнити  навички  виконання  вправ  на  всі  дії  з  натуральними  числами  та  десятковими  дробами,  розв’язування  рівняннь.

Повторити,  закріпити  та  узагальнити  знання  учнів  про  війну  1941-1945  років.   Збудити  в  учнів  бажання  більше  знати  про  війну  1941-1945  років,  виховувати    почуття   поваги  до  ветеранів  війни,  почуття    шани   до  тих,  хто  не  повернувся  з  пекла  війни,  почуття  гордості  за  наш  славний  український  народ.

ОБЛАДНАННЯ.  Карта  України,  картки,  таблиці  з  українським  алфавітом.

ХІД  УРОКУ

  1. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

Учитель  математики.  Урок  сьогодні  буде  незвичайним.  На  уроці  ви  будете  повторювати  та  удосконалювати   вміння  та  навички  виконання  вправ  на  всі  дії  з  натуральними  числами   та  десятковими  дробами,  розв’язувати  рівняння.  Одночасно  ви  будете  повторювати  та  поглиблювати  свої  знання  про  війну.

Учитель  історії.  Протягом  року  на  уроках   історії  ви  мандрували   з  давнини  до  сьогоднішніх  днів,  знайомилися  з  історією  землі,  на  якій  живемо.  Перед  вами  відкривалися  сторінки  історичного  минулого, сповнені  трагізмом,     героїкою,  славою  і  гордістю  за  наш  народ.  Сьогодні  ми  з  вами  поведемо  мову    про  війну  1941- 1945 років.

2. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ   ЗАДАЧ  І  ВПРАВ.

Учитель  математики.  Завдання  виконуються  усно,а  результати  слід  записати  в  картку  так:  результат  першого  прикладу    у   клітинки  першого   рядка  картки,  восьмого  прикладу-  у  клітинки  третього  рядка  картки,  а  в  клітинки  другого  рядка  запишемо   по  черзі  букви,  що  в  українському  алфавіті  мають  номери,  які  ми  одержимо,  виконавши  приклади  2-7.

ЗАВДАННЯ.

1.   1,8 х 10 + 4.

2.   5,6 х 10 : 2        (28 - Ч)

3.   28 - 63 : 3          (7 - Е)

4.  0,21 х 100          (21 - Р)

5.  900 : 300            (3 - В)

6.  2,6 х 10 - 8        (18 - Н)

7.  48 - 5 х 3            (33 - Я)

8.  19  х 100 + 41

Картка

2 2

Ч Е Р В Н Я

1 9 4 1

Учитель  історії.  Діти  ви   одержали  сумнозвісну  дату.  Пригадайте,  що  це  за  дата.     (Відповіді  учнів)

Правильно.  22 червня  1941  року  українська  земля  прийняла  перші  бомбові  удари  з  німецьких  літаків.  Німці  окупували  Дрогобич,  Львів,  Луцьк,  Рівне,  Ковель.

(Учні  показують  ці  міста  на  карті.)

Учитель  математики.  А  тепер розв’яжіть,будь  ласка,  рівняння,  а  корені  запишіть  по  черзі  замість  крапок  у  таблиці.

Завдання

1.  2х + 13,18 =   157,18                               ( х = 72 )

2.  97,06 – х = 24,06                                     ( х =  73 )

3.  (2х + 40)   4 = 2160                                 (х = 250 )

Таблиця

Оборона  Києва  тривала ... дні.

Оборона  Одеси  тривала ... дні.

Оборона  Севастополя  тривала ... днів.

Учитель  історії.  З  цієї  таблиці  видно,  скільки  днів  мужні  воїни  обороняли  рідні  міста  від  фашистів.(Учні  показують  міста  на  карті.)

Учитель  математики. Я  знаю,   що  ви   любите  розгадувати  кросворди.  Ми  склали  кросворд.  Розгадайте  його,  і  у  виділеному  стовпчику  ви  прочитаєте  два  слова,  які  є  назвою  сумного  місця  з  часів  війни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

  1. Назва  пам’ятника  в  місті.   (Обеліск.)
  2. Результат  дії  додавання.   (Сума.)
  3. З  приходом  ворога  точилися  запеклі  ... .  (Бої.)
  4. Число  на  яке  ділять.   (Дільник.)
  5. Місяць,  у  якому  закінчилася  війна.  (Травень.)
  6. Рівність,  що  містить  невідоме.   (Рівняння.)
  7. Виведення  з  ладу  заводів,  залізниць,  мостів  тощо   (Диверсія.)

Учитель  історії.  Діти,  що  ви  знаєте  про  Бабин  Яр?  (Відповіді  дітей.)  Так,  протягом  усього  періоду  окупації  кожного  вівторка  і  п’ятниці  у  Бабиному  Яру  в  Києві  розстрілювали   людей  різних  національностей,  переважно  євреїв.  Такий   Бабин  Яр  був  майже  у  кожному  місті  України.

Учитель  математики.  До  дошки  запрошую  два  учні.  Вони  отримують  на  карточках  завдання:  спростити  вираз  1.  + 50 - 34а + 150 + 32а =

  1. 2 (8х + 125) -4(4x +25) =

Відповідь :  1)  200.  2)  150.

Учитель  історії. А  як  пов’язано  число  200  з  війною?   (Відповіді  учнів). Так,  за  час  війни  фашисти  знищили  понад  200   українських  сіл.

А  що  ви  знаєте    про   число   150?   (Відповіді  учнів.)   150  концентраційних  таборів   збудували  нацисти  в   Україні   і   щоденно   там  знущалися  з  людей,  знищували   їх.

Учитель  математики   роздає  картки  із завданнями:

  1. 59  + 29 =
  2. 99,2  - 11,2   =
  3. -5,5  х (-10) + (-3,3) х (-10) =
  4. -15,3 х(-10) -65 =
  5. -25,4  х (-5) - 39 =
  6. -43,5  х (-6) -173 =
  7. -8,8 х (-10) =

Учитель  історії.  Кожний   одержав  у  відповіді

 число  88.  Як  це   число  пов’язане  з  нашим  селом?

(Відповіді  учнів.)  Так,  88  наших  односельців  не  повернулися  з  війни.

Учитель  математики.  Обчисліть: (-18)2  +  49 =

Відповідь: 373.

Учитель  історії. Діти,  запам’ятайте,  що  373  воїни-визволителі  загинули   в  боях  за   наші  села.

Учитель  математики.  Знайдіть   значення   виразу 

9,35 х 3,2 – 23,7256 =

Відповідь:  6,1944.

Учитель  історії.  Ви  одержали  десятковий  дріб. Якщо   у  ньому   замість   коми   написати   слово  березня,  то  матимемо   дату:  6  березня  1944  року.  Що  ви  про  неї  знаєте?  (Відповіді  дітей.)

Так,  6  березня   1944  року   визволення   прийшло  на  нашу  Каленицьку  землю.

Учитель   математики.  Зараз  ми  пограємо  у  гру  Сонечко.

 

 

 

 

 

 

У   табличку   будемо   записувати  букви,   що   в  алфавіті  відповідають  числам,  які  ми  одержимо  внаслідок  усного  виконання  обчислень.

Завдання

1)  13,8 + 6,2 =  20     П

2)  13,2 – 6,2 = 7         Е

3)  14,8 + 6,2 =21        Р

                                          4)  0,8 + 6,2 = 7           Е

 5)  10,8 + 6,2 = 17       М

 6)  25,2 -  6,2  = 19       О

 7)10,2 х 6,2 = 4             Г

8)  7,2  - 6,2  = 1           А

Відповідь:    П  Е  Р  Е  М  О  Г  А

Учитель  історії.  Ви  здогадались,  що  йдеться  про  день  Перемоги.  Пригадайте,  коли  прийшла  перемога  на  нашу  понівечену  землю.  (Відповіді  учнів.)  Молодці! 9 травня  1945  року.

Скільки  років  минуло  відтоді?  (Відповіді учнів.) Вірно,  70  років  від  дня  закінчення  війни. 9  травня  -  це  день  нашого  болю,  скорботи  і  радості. 

Мільйони  людей  віддали  життя  за  Перемогу.  Пам’ятайте  про  це!

Учитель  математики.  Діти,  сьогодні  на  нетрадиційному  уроці  ви  вдосконалювали  свої  обчислювальні  навички ,   продемонстрували  навички  самостійного  та  творчого  мислення,  показали  вміння  аналізувати,  культуру  математичного  мовлення  і  переконалися,  що  математика  допомагає  вивчати  інший  предмет.

Учитель  історії.  Ми  повторили  і  систематизували  ваші  знання  про  війну  1941-1945  років.  За  допомогою  математичних  обчислень  ми  пригадали  основні  дати  і  числа  страшної  війни.  Велика  Перемога  дісталася  українському  народу  життям  мільйонів  людей.   Пам’ятайте  про  них!  Ви  ніколи  не   народилися  б  на  цій  землі, і  батьки   б  ваші  не  з’явилися  на  світ,  коли  б  інші  люди  не  віддали  за  ваше  народження  своє  життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
20 січня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку