Відкритий урок "Узагальнення і систематизація отриманих знань."

Про матеріал
Урок використовувала для дітей 1 класу.Провести такий урок можна у другому семестрі , як узагальнення та закріплення знань та умінь.
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики

Тема : Узагальнення і систематизація отриманих знань.

Мета: формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел у межах 10; закріпити знання складу чисел, і вміти розкладати суму числа у вигляді розрядних доданків; закріпити навички розв’язування нерівностей. Розвивати в учнів логічне мислення .Виховувати почуття взаємодопомоги.

Обладнання: індивідуальні картки, робочий зошит, ілюстрація квітки, картки самооцінювання, цеглинки лего.

 

Хід уроку

1.Організація класу.

1.1.Привітання.

Уже дзвінок нам дав сигнал

  Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

Роботу швидше починаймо.

Нумо діти підведіться

Всі приємно посміхніться

Наших гостей привітаймо

І урок розпочинаймо.

Вчитель: -Сьогодні у нас особливий урок до нас завітали гості. А гостям  ми завжди раді. Це ще не всі гості, до нас завітає ,ще один гість – тільки казковий. Хто саме, ви дізнаєтеся в кінці уроку  коли виконаєте всі завдання.

2.Закріплення вивченого матеріалу.

2.1. «Квітка –запитань».

Вчитель:- Отже , вам потрібно вибрати пелюстку  під відповідним номером, на якій є завдання, і  відповісти на нього усно. Малюнки «Квітка семицвітка» олівцем (17 фото) | #ТЕГ

1.Число 5 збільшити на 2?

2.Назвати сусідів числа 7.

3.Як називаються компоненти дії додавання? 

4.Число 9 зменшити на 3.

5.Число 1 збільшити на 5.

6. Назвати число більше за 2  менше за 4?

7. Перший доданок 10 , другий доданок 6 , сума?

8.Порахуйте десятками до 100.

9.Сусіди числа 4.

10.Компоненти дії віднімання.

11.число 8 зменшити на 2.

12.Назвати число більше за 7 менше за 9.

-Молодці, швидко справились із завданням. Отримуєте перший елемент нашого героя (жовтий круг).

2.2.Робота на картках.

Вчитель: -Зараз ви попрацюєте самостійно робота на картках. Вам потрібно розв’язати нерівності¸ та прочитати їх.

   20    40

50      50

100     80

   15    15

7         10

42        42

   21    30

30       30

4          8

    9       7

23       28

15        30

   12      5

3        13

11         6

-Молодці, все виконали правильно , отримуєте наступний елемент (зелені овали).

2.3.Хвилинка каліграфії.

Вчитель:- А тепер працювати час настав у зошитах. Каліграфічна хвилинка. Запишемо весь рядок цифри 5.Пишимо гарно, акуратно, каліграфічно правильно.

-         Подивіться на дошку перед вами є ряд чисел, хто хоче їх прочитати.?

2,3, 6, 7, 1, 9, 8, 10,4, 5.

-Яке з цих чисел зайве? Чому? (10 -тому, що воно двоцифрове та кругле.)

-Запишемо їх в зошиті у порядку зростання.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

2.4. «Морквинки в корзинку».

Вчитель:- Наступне завдання вам потрібно буде виконати біля дошки. Треба розв’язати приклад на морквинці та з’єднати з корзинкою, із правильною відповіддю. Розв’язуємо по 3 морквинки.

-Справились? Молодці , ось ваш наступний елемент(оранжеві круги).

2.5.Фізкультхвилинка.

- Вже стомилися трішки, час відпочити та фізкультхвилинку зробити.

Йшли ведмедики малі

Нахилились до землі

Потім стали, руки в боки

І зробили три підскоки

Потім розминали плечі

Руки вгору, опустили

І за парти тихо сіли.

3.Розвиток математичних знань та умінь.

3.1.Робота біля дошки.

Вчитель: - Слухайте наступне завдання, вам потрібно розкласти число на розрядні доданки, дібрати хмаринки до веселки. Кожен виходить до дошки по черзі та виконує по 3 завдання.

-         Ось і наступний елемент (сині круги).

3.2. «Лего –вежа». Робота в парах.

Вчитель :- Вам потрібно розв’язати вирази в парах , викласти вежу з цеглинок, та переписати їх в зошит. Хто виконає завдання піднімає руку, та перевіримо вашу вежу.

-Все вірно, ви великі молодці і вмієте працювати в парах , дружньо. Отримаєте наступний елемент (оранжевий колір).

3.3.Задача.

Вчитель:- А зараз ми розв’яжемо задачу. Уважно послухайте.

Зайчик назбирав у полі 10 морквин, та 8 капустин. Скільки всього овочів назбирав зайчик?

-         Про ,що йде мова в задачі?

-         Скільки він назбирав морквин?

-         А капусти?

-         Що нас запитують в задачі?

-         Яку дію ми можемо записати?

10+8=18(о.)

Відповідь:18 овочів знайшов зайчик.

-Запишимо задачу в зошиті.

4.Підсумок уроку.

Вчитель :- Давайте із наших елементів складемо казкового героя. Я думаю ви вже здогадалися , хто це.(Колобок)

-З яких геометричних фігур він складається?(круг та овал)

-З якої казки цей казковий герой?

5. Рефлексія.

-Чи сподобався ва урок?

-Яке завдання сподобалося найбільше?

-Оцініть на урок своїми картками світлофора.

Кінець….

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку