Відкритий урок з англійської мови Тема.Частини тіла

Про матеріал
Мета: повторити й закріпити назви частин тіла, вдосконалювати вміння та навички практичного оволодіння англійською мовою з теми «Parts of the body» з усіх видів мовленнєвоі діяльності, вчити описувати зовнішність; практикувати учнів в аудіюванні; розвивати мовну здогадку, вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати інтерес до вивчення ангійської мови, вміння співпрацювати. Обладнання: аудіозаписи , презентації, мультимедійний проектор картки з буквами алфавіту,таблиці I have got...;He /she/ it has got... ,віршики-загадки, іграшки для опису, олівці ,картки з цифрами, кольори, малюнки монстра Бублика, лялька, мавпочка, лото, аплікація ведмедика, зошити.
Перегляд файлу

Відкритий урок з англійської  мови

Тема.Частини тіла

Мета: повторити й закріпити назви частин тіла, вдосконалювати вміння та навички практичного оволодіння англійською мовою з теми «Parts of the body» з усіх видів мовленнєвоі діяльності, вчити описувати зовнішність; практикувати учнів в аудіюванні; розвивати мовну здогадку, вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати інтерес до вивчення ангійської мови, вміння співпрацювати.

Обладнання: аудіозаписи , презентації, мультимедійний проектор картки з буквами алфавіту,таблиці I have got...;He /she/ it has got... ,віршики-загадки, іграшки для опису, олівці ,картки з цифрами, кольори, малюнки монстра Бублика, лялька, мавпочка, лото, аплікація ведмедика, зошити.

 

Хід уроку:

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання (пісня «Hello»).

2.Повідомлення теми і мети уроку.

Т:Сьогодні на уроці ми з вами повторимо все, що вивчили у розділі. Ви будете тренуватись описувати зовнішність, виконувати цікаві завдання, грати в ігри. Let’s start our lesson!

Вірш про Людмилу

Як важливо пам’ятати назви частин тіла

Нещодавно зрозуміла дівчинка Людмила.

Із конструктора зібрати робота хотіла,

Розклала деталі, інструкцію відкрила...

Викрутка невтомна в руках у Людмили -

Руки ,ноги, голову прикручує до тіла,

Проте дуже дивний вийшов в неї робот:

Замість п’ят – голова,

Там де руки - ноги

Довго друзі реготали з витвору Людмили

Подивились в інструкцію, тоді зрозуміли:

Бідна іграшка за те  лише  постраждала ,

Що маленька дівчинка англійської не знала!

3.Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Гра «Продовж».

Клас поділяється на дві команди. Учитель називає рядок будь-якого вірша чи пісні з вивчених раніше для кожної команди. Учні мають розповісти цей вірш чи проспівати пісню. За кожне виконане завдання надається один бал.

2) Гра з м’ячем.

Учні стають навколо вчителя. Учитель по черзі кидає м’яч кожному з них і ставить запитання, використовуючи модальне дієслово саn. Учні повертають м’яч та відповідають на запитання.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Фонетична зарядка (презентація).

2. Повторення букв алфавіту.

(складання алфавіту з загубленими буквами)

3. Пісня про алфавіт .  

4. Мовленнєва зарядка.

Учні разом із вчителем відпрацювують питання

What have you got? I have got ...

 5. Повторення лексики з теми.

Вчитель за допомогою  презентації повторює з учнями вивчені лексичні одиниці.

6. Гра «Touch your…».

7. Розгадування віршиків –загадок

1) От плеча до кисти сам

Руку называю ... (arm ).

2) Мы вкусненько поели

живот – иначе....(belly).

3) Папа брился вжик –вжик

и поранил щёку(сheek).

4) Уши у слона большие

ухо по-английски...(ear).

5) Соринка в глаз попала…ай !

Глаз по-английски будет...(eye).

6) Красивое лицо у Джейс

Лицо мы называем....(face).

7) Футбол. Все за мячом бегут

Ступню мы называем ...(foot).

8) Руку протянул мне friend

Кисть руки назвали ...(hand).

9) Много боли, много бед!

и страдает моя ....(head).

10) В колене ногу ты согни,

Запомни, что колено...(knee).

11) Я люблю отличный бег

ногу всю назвали ....(leg).

12) Сел на шею Чуку Гек

Шея по-английски .....(neck).

8. Гра «Лото».

Вчитель роздає картки із зображенням частин тіла кожному учню. Потім бере з мішечка по одній картці з малюнком у будь-якому порядку і називає зображені предмети, не показуючи. Якщо такий малюнок є на картці учня, він повинен викреслити його. Той, хто першим викреслить усі малюнки, має голосно сказати: «Bingo!»

9. Фізкультхвилинка (Head, shoulders, knees and toes...).

10. Повторення кольорів та цифр.

11. Аудіювання.

(За читанням вчителя розфарбувати монстра Бублика)

12. Повторення правила вживання дієслова to have got

      It has got....

      She has got ...

      He has got...

13. Робота в зошитах.

(Agree or disagree)

Вчитель називає речення, що є описом ляльки і якщо учні згодні, вони ставлять + , якщо ні, то -

1) Is has got four eyes -

2) It has got fair hair +

3) It has got a pretty face +

4) It has got small ears +

5) It has got a big nose -

6) It has got a green costume -

14. Тренування  в описі своїх іграшок .

15. Гра «Збери ведмедика».

(На дошці частини аплікації ведмедика. За командою вчителя діти мають приклеїти їх так, щоб вийшов ведмідь)

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

Скласти усний опис своєї улюбленої іграшки.

2. Підбиття підсумків уроку.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?

Виставлення оцінок. Мотивація.

          

docx
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
1095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку