Відкритий урок з математики на тему: «Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.»

Про матеріал

Відкритий урок з математики для 3 класу на тему: «Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.»

Підготувала:

КЗ «Добровеличківське НВО»

вчитель початкових класів

Чоботар Таміла Юріївна
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики для 3 класу на тему: «Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.»

 Підготувала:

КЗ «Добровеличківське НВО»

вчитель початкових класів

Чоботар Таміла Юріївна

http://3.bp.blogspot.com/-l-5jN4dQuFo/VQ8r8FGJMLI/AAAAAAAAAGA/h0p7vnJ03Qs/s1600/s47186511.jpg

 

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.

Мета: продовжити ознайомлення з задачами з буквеними даними; вправляти у записі таких задач; закріплювати знання таблиць множення і ділення чисел від 2 до 7;  домогтися засвоєння таблиці напам’ять;  вдосконалювати уміння розв’язувати рівняння, повторити геометричні фігури; розвивати логічне мислення, пам’ять,  увагу, навички усного рахунку; сприяти вихованню наполегливості, самостійності, взаємодопомоги;  виховувати інтерес до предмету, пізнання навколишнього світу.

Обладнання: таблиці для усних обчислень, таблиці множення, геометричні фігури, предметні малюнки (корова, горобець, павук, муха, миша), презентація.

Форми навчання: робота в групах, парах, фронтальна робота, диференційована робота, індивідуальна по карточках, самостійна робота, творча.

Використані технології: розвивальне навчання (засноване на теорії Л.Виготського), ігрові технології, методи наочного навчання, інтерактивні технології.

Тип уроку: комбінований урок.

Структура уроку

І Організація класу до уроку.

ІІ Актуализація опорних знань.

ІІІ Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІV Розвиток  математичних  умінь.

1.Розв’язування задач.

V Підсумок   уроку.

1.Виставлення та мотивація оцінок.

2. Домашнє завдання.

Хід уроку

 Девіз уроку:

 «Ні кроку без думки!

 Наші помічники - увага, пам'ять, мислення»

І. Організація класу до уроку

1.Привітання

Починать урок  пора.

 Всім бажаю я добра.

Знову дзвоник продзвенить,

хоче нас всього навчить.

2.Формування позитивного мікроклімату у класі

Очі дивляться…  Та все бачать,

Вуха слухають…  Та все чують,

Розум…  Працює!

Яким буде урок?  Найцікавішим!

Які у мене діти?  Найкращі!

3.Вправа «Очікування»

- Що ви очікуєте від уроку?( що буде цікаво, дізнаємося щось нове…)

ІІ Актуалізація опорних знань

1.Бесіда

-Яка зараз пора року?

-Який місяць?

-Подивіться у вікно, які зміни там  відбуваються?

2.Уявна подорож в осінній ліс (слайд2)

http://3.bp.blogspot.com/-MiO-LC_g9x8/VQ8r9u8-aNI/AAAAAAAAAGI/YiSH46z4kZE/s1600/45.jpg

Діти, зараз ми з вами уявно помандруємо до осінього лісу.  Зустрінемо мешканців лісу, які теж завітають до нас на урок.

Ось у нас в класі є частинка лісу --  дерево.  Ми теж прикрасимо його різнокольоровими листочками, але спочатку нам потрібно виконати завдання.

3.Математична розминка (повторення табличок множення і ділення)

http://4.bp.blogspot.com/-3n80Zw0Y7L0/VQ8r5IVGFfI/AAAAAAAAAF4/Cy-TPV3juuI/s1600/s27551158.jpg

4.Геометрична розминка

-Яка зараз погода?

-Чи відбулися зміни з сонечком?

-З яких геометричних фігур складається наше сонечко?

5.Гра-змагання «Хто швидше?»

(65-58)*4=28                    (84-42):7= 6                     58-7*8=2

       28+28=56                          6 *6=36                         2*6=12

      56 :7=8                             36 +24=60                      12+10=22

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

1.Бесіда

Сьогодні на уроці  ми будемо закріплювати знання вивчених таблиць множення і ділення при розв’язані виразів. Продовжимо  роботу над задачами з буквеними даними. Розв’язуватимемо  рівняння.

А працювати будемо під девізом:

 « Міркуємо – швидко!

 Відповідаємо –правильно!

Лічимо –точно!

 Пишемо –гарно!»(слайд3)

2.Хвилинка каліграфії. (слайд4)

-Яке сьогодні число?(17)

Тому на каліграфічній хвилині ми запишемо число (17).

Складіть два приклади з цим числом.

3.Рівняння.(слайд5)

х:8=24         7*х=63         40+х=67

х=2:8            х=63:7           х=67-40

х=3               х=9                 х=27

3*8=24       7*9=63        40+27=67

4.Фізкультхвилинка. (слайд6)

ІV Розвиток  математичних  умінь.

1.Робота над задачею з буквеними даними.(слайд7)

  • Про кого задача? (вчитель прочитав; малюнок)
  • Чи можемо зразу відповісти на питання задачі?
  • Що не знаємо?
  • Запис умови на дошці

Ік. – а л

ІІк. -?, на 3 л більше?

  1. а  + 3 – ІІ корова
  2. а + (а +3)разом

Відповідь:  а+(а+3) літрів молока разом.

2.Робота за підручником (вправа 227, 228)(слайд8)

  1. а*8 – залізного бруска;
  2. (а*8)-а – маса більша.

Відповідь: на (а*8)-а більше.

  1. 3+1=4(шт.) разом
  2. 12:4=3(р.)

Відповідь: у 3рази більше.

3.Робота в групах (слайд8)

Гра «Розвідник»

5*9+15=60        м

20+7*9=83        о

80-7*7=31         л

(18-12)*7=42     о

7*8+7=63          д

40-5*4=20         ц

7*5-30=5           і

 

V Підсумок   уроку. (слайд9)

-Отже, що ми робили на уроці?

-Що найбільше запам’яталося вам?

1.Виставлення та мотивація оцінок.

2. Домашнє завдання.(слайд10)

С.34 №231, №232.

-На цьому урок закінчено. До побачення.

       Джерела:

1.Інтернет-ресурси;

2.Підручник «Математика 3 клас» М.В. Богданович, Г.П. Лишенко;

3.«Розробки уроків математики в 3 класі» (ІІ семестр) М.О. Володарська;

4.«Розвивальне навчання (засноване на теорії Л.Виготського)».

Додаток до уроку:

img045.jpg

 

img047.jpg


 

img046.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/b9h6qJSZ76cMu8ZeN5xjhxpJSn4vQooWflDZs9q6x8Vdt9ETqse90sJXQUJo6BpfbsJfKhAVJO3jPcUdNeOB0f23WQX4kZcWDVT9nAa_QqGDcjQgypg5HIdyJ3XjI8Kgz1TdpbZ8akI-hlJ7FA




 

https://lh5.googleusercontent.com/CvnNtbGYkajY7xbRzJ_RWjArPHL6AUH2Vjt4b4X64GBCMPoWjGjCAAgDIn2R5RvOtZlP-MMoYogWGnNwL7uK024MKiuah1J5GBjv-mMJZ_aS8MkNzLWu2l114MgT9KFlHbr-Dwvrt0493s2Zpghttps://lh5.googleusercontent.com/J2wlnDq3_aB6CngU7a6dMgrP48VLYJ-Q1FEDQEjT4t26zaktMFerkrxhRPqk-L8PVO5y36Xu508bpux68Ixb2kEfVZrEV_3LGKRTL8oBt49oeOHlDfBh0NKGtsDu1V-c9MuZxKwZYKO2j8003Q














 

https://lh4.googleusercontent.com/bUENGQTqFQ9M8R43TvsLx6-geQfanxlbE-ltSNSK3HW-3fx-vqoU0HNdjKjD_QNLQJIGhSER6wonCHJPhovTZperqkl5ZNR3Q792zJVU8u7lMwjSgdWO-8fqyRyeSppu5XFYIlVp4MOWPGKuOg

 

https://lh5.googleusercontent.com/ksrtzRZ7SfXukf0T80jQ_xkT8xG2qOqXTq9VuQdy2hzVWXoK0NcCwS8ZpBQQN2jjvnGD44aG3xLqi8Vgf8Ze9zyrqmHjLM7oIMV5qCuh38lfNiJLQLzoTTOUr6CvDQrKem2WGaOqNM8i1ufJKw











 

https://lh4.googleusercontent.com/6iv-17HMdWxBM8ahkNLhsB67GixiddkSUkOuKf8kxOYLbbpqS77WoXEDOtFns6vJmQNy_TgxDsQxIQIUM2J8bbSMG351Y_d9UIftWnpXlFKn8XzzdYINpY2h23JtqZ09ce7o6Fh-amRUqZXzgQ

 

5.9+15=        

20+7.9=       

80-7.7=         

(18-12).7=

7.8+7=          

40-5.4=        

7.5-30=           

83

5

60

42

31

20

63

о

і

м

о

л

ц

д

 

5.9+15=        

20+7.9=       

80-7.7=         

(18-12).7=

7.8+7=          

40-5.4=        

7.5-30=           

83

5

60

42

31

20

63

о

і

м

о

л

ц

д

 

5.9+15=        

20+7.9=       

80-7.7=         

(18-12).7=

7.8+7=          

40-5.4=        

7.5-30=            

83

5

60

42

31

20

63

о

і

м

о

л

ц

д

 

docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
3085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку