17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Відкритий урок з основ здоров'я " Ми за здоровий спосіб життя"

Про матеріал

Конспект уроку ознайомить учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»;Формуватиме вміння висувати, аргументувати та захищати свої ідеї;вчити учнів протидіяти шкідливим звичкам, контролювати свою поведінку; розвивати увагу, фантазію учнів, уміння спостерігати, порівнювати;виховувати значущі загальнолюдські цінності та первинні якості ведення здорового способу життя.

Перегляд файлу

ТЕМА:  Здоровий спосіб життя.

МЕТА:

  • Ознайомити учнів із визначенням понять «здоров’я», «здоровий спосіб життя»;
  • Формувати вміння висувати, аргументувати та захищати свої ідеї;
  • Вчити учнів протидіяти шкідливим звичкам, контролювати свою поведінку
  • Розвивати увагу, фантазію учнів, уміння спостерігати, порівнювати;
  • Виховувати значущі загальнолюдські цінності та первинні якості ведення здорового способу життя.

ТИП УРОКУ: урок – презентація проекту.

РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ:  паперові кружечки – «намистинки»,

                                           люстерка, мікрофон, картинки

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: комп’ютери, дискета, програми для демонстрування досліджень (Excel, Power Point, Publisher)  Intel навчання для майбутнього.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

1. Розминка «Вітання»

  • Взятися за руки – об’єднатися в групи, подивитися в очі, посміхнутися одне одному.
  • Привітатися по колу, сказати комплемент такий, щоб він підняв настрій
  • Оплески, як подяка.

2. Аналіз щоденника здоров’я

- Які корисні справи для свого здоров'я ви робили протягом тижня?

- Для чого людині потрібно рухатись?

- Чому фізичні вправи приносять користь людині?

- Чи робите ви ранкову зарядку?

3. Інтерактивна вправа «Інтрига».

- Сьогоднішній урок є продовженням теми «Здоров'я», а вправа «Інтрига» допоможе зробити уточнення, про що слід пам’ятати, щоб бути здоровими.

шкін – н + д + ливім – м

зви + чкин - н

4. Вправа «Надія».

- дізнатися нове;

- поспілкуватися;

- показати, що я також розумний і багато знаю;

- повеселитися;

- хочу, щоб було цікаво;

- мені є що розповісти;

- хочу, щоб мене послухали.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

В народі кажуть: «У здоровому тілі – здоровий дух». А ми доведемо, що ще й здоровий розум. Тому пропоную перевірити свої сили.

1. «Мозкова атака»

- Що таке звички?

- Як називаються звички, корисні для здоров'я?

- Як називаються звички, що завдають шкоди здоров’ю?

- Ви маєте корисні для здоров'я звички?

- Звички, що завдають вам шкоди?

2. Інсценізація української народної пісні «Ой під вишнею, під черешнею».


Ой під вишнею, під черешнею.

Петрик наш відпочиває,

Про зарядку забуває.

Він встає годин аж в дев’ять,

Ліжко мамі залишає.

На сніданок – «чіпси», «кола»,

Про здоров'я він не дбає.

Ой під вишнею, під черешнею

Хлопчик в школу вирушає,

Тільки настрою не має!

Любі діти, скажем вам,

Ви дружіть з зарядкою,

Їжте каші, суп, салат,

Будьте все у вас в порядку.


ІІІ. Визначення провідної проблеми.

  • Чи хотіли б ви мати такого друга?
  • - Що потрібно робити людині, що бути здоровою?

IV. Презентація проекту.

СЛАЙД 1. «Здоров'я – мудрих гонорар»

СЛАЙД 2. «Будьмо знайомі».

Ми, учні 3 класу Староостропільського НВО, є авторами презентації

СЛАЙД 3. Ми обираємо здоровий спосіб життя.

  • Перед нами питання: Що потрібно робити, щоб зберегти здоров'я з молоду?
  • Відмовитися від шкідливих звичок
  • Загартовуватися
  • Правильно харчуватися
  • Займатися спортом
  • Берегти природу
  • Розумно відпочивати.

СЛАЙД 4. Всі учні нашого класу працювали в центрах:

  • Науковий
  • Математичний
  • Літературний
  • Художньої реклами

СЛАЙД 5. Працюючи в науковому центрі ми знайшли інформацію.

  • Згідно із сучасними науковими дослідженнями, людина може жити, зберігаючи працездатність і здоров'я до 100-150 років. Найважливішою умовою цього є здоровий спосіб життя.
  • Приблизно 30% дітей страждають на спиртну залежність
  • Доза 7-8 г чистого спирту на 1 кг маси тіла є смертельною для людини
  • У підлітків, які курять, знижується успішність, погіршується пам'ять увага, апетит, частіше хворіють.
  • Правильне харчування сприяє високій розумовій та фізичній активності.

СЛАЙД 6. Продукти на один день.

СЛАЙД 7. «Математичний центр»

Ми юні математики отримали завдання: опираючись на факти, математичні обчислювання довести, як алкоголь впливає на здоров'я дітей та підлітків; показати різні негативні наслідки паління сигарет.

Задача: Тато за день випалює 1 пачку сигарет, яка коштує 5 грн. скільки

    грошей витрачає тато на сигарети за місяць (30 днів), за тиждень?

Задачу розв’язали, отримали відповідь: 35 грн., 150 грн.

Наші твердження: Паління наносить велику шкоду не тільки здоров’ю курця, але й впливає на сімейний бюджет.

СЛАЙД8. Щоб алкоголь привів до сп’яніння, потрібно:

50мл                                    80 мл                           150 мл                      300мл

 

 

дитині                              підлітку                          жінці                        чоловікові

Дитячий організм реагує на алкоголь значно швидше, ніж на дорослу людину.

СЛАЙД 9. Ми довго працювали в бібліотеці і зрозуміли, що знання нашого народу про здоров'я відобразились в усній народній творчості: в прислів’ях і приказках.

  • Здоров'я не купиш – його розум дарує
  • Найбільше багатство – здоров'я
  • Здоров'я маємо – не дбаємо, а втративши плачемо
  • Бережіть здоров'я – його в крамниці не купиш
  • В здоровому тілі – здоровий дух.

СЛАЙД 10. Реклама.

Щоб здоров'я із дитинства

Було у порядку,

Не лінуйся ти щоранку

Робити зарядку.

 

Модним стало буть здоровим

І спортом займатись,

На братів Кличків у всьому

Нам треба рівнятись.

 

Спорт – краса, здоров'я – сила,

Фізкультура теж нам мила.

Геть від нас «хвороби віку» -

Жити хочемо без ліку!

СЛАЙД 11

  • Ми здорові
  • У нас нічого не болить
  • Ми бадьорі і веселі
  • Нам добре вдома
  • Нам подобається в школі
  • Нам хороше з друзями
  • Ми за здоровий спосіб життя

V.  Фізкультхвилинка

VІ. Узагальнення й систематизація знань.

  1. Гра «Мікрофон»
  • Корисні звички – це:
  • Шкідливі звички – це:
  1. Робота з комп’ютером (робота в групах)

Протестувати картинки (шкідливі та корисні звички)

VІІ. Підбиття підсумків

  1. Вправа «Намисто здоров'я»

Діти отримують паперові кружечки – «намистинки».

  • це перлинки здоров'я. на кожній намистинці напишіть, як ви будете берегти своє здоров'я, що для цього робитимете
  • одягніть «намисто здоров'я» на себе і покажіть  його одне одному.
  1. Гра «Люстерко»

Я в люстерко подивлюся,

Сам собі я похвалюся.

- Дивлячись у люстерко назвіть декілька своїх найкращих рис, що роблять вас здоровими.

 

3. Рефлексія

Висновок: здоров'я – запорука щастя й повноцінного життя. І хоча можна почуватися добре, слід пам’ятати, що про здоров'я треба дбати змалечку й постійно. Щоденна турбота про збереження і зміцнення здоров'я є здоровим способом життя.

doc
Додано
30 червня 2018
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку