Відкритий урок з природознавства.

Про матеріал
Тема: « Звірі» Мета: 1. Розширювати та поглиблювати знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування. 2. Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду. 3. Учити піклуватися про інших, розуміти їхні почуття, адекватно реагувати на них. 4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 6. Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальністъ.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад освіти

«Середня загальноосвітня школа №135»

Дніпровської міської ради

 

 

 

 

 

Природознавство

2 клас

Вчитель: Токар С.О.

 

Изображение выглядит как фотография, животное, млекопитающее, другой

Автоматически созданное описание 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 р

 

 

 

Тема: « Звірі»

Мета:

  1. Розширювати та поглиблювати знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування.
  2. Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду.
  3. Учити піклуватися про інших, розуміти їхні почуття, адекватно

реагувати на них.

  1. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  2. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати  в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

6.    Виховувати гуманне  ставлення  до  тварин, чуйність,  відповідальністъ.

Орієнтовні дослідницькі/проблемні запитання:

  • Хто такі тварини?
  • Як живуть свійські і дикі тварини?
  • Чому треба берегти тварин?

Обладнання: малюнки, ілюстрації тварин, комп’ютер.

 

Хід уроку

 

I Організаційний момент. Ранкові зустрічі.

  1. Вітання

Сонечко всміхається,

Киця прокидається

Лапками вмивається,

З усіма вітається: «Добрий день!»

 

Вправа «Покажи свій настрій»

  1. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

 Вітаю любий клаc!

Сьогодні - вівторок. 10 жовтня.

Погода сонячна

Нас чeкaє - загадкова подорож

Дитина дня Оленка

Всім дітям, в чиїх іменах зустрічається буква О підготувати до наступної ранкової зустрічі малюнок улюбленої тварини.

 

 

Гpyпoвe заняття.

 А) Гра «Знайди зайве»

Б) Вправа «Займи свою позицію»

  • Хто зображений на ваших картинках?
  • Чи можна ïx об'єднати в одну групу?

-    Яку саме?

  • Що в них спільного?
  • Чим вони відрізняються один від одного?

 

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Звірі, ïx види»

 

На цьому уроці ми будемо говорити про звірів, ïx види, поведінку та харчування.

Вправа «Мікрофон»

  • Що ви знаєте про звірів?
  • Які тварини проживають з вами?
  • Яна ваша улюблена тварина?
  • Яких тварин ви ніколи не бачили по справжньому?

 II Робота над новим матеріалом

  1. Повідомлення вчителя

Сьогодні ми з вами розпочнемо мандрівку в Царство звірів — велике царство на території живої природи. У цьому Царстві проживають різні мешканці. 3 окремими його видами ви знайомі, з іншими – ні. Та усі вони такі ж жителі Землі, як і ми, люди. Якщо ми хочемо з ними подружитися — маємо більше дlзнатись про них: хто вони, де живуть, що їдять. Адже про друзів хочеш знати більше?

  1. Гра «Хто це». Відгадування загадок

Сірий, ікластий,

Хоче вівцю вкрасти. (Вовк)

I вдень, i вночі

У кожусі на печі. (Kiт)

Не ходжу я, а скакаю,

Бо нерівні ноги маю.

Через поле навмання

Перегнав би я коня. (Заєць)

Хоч годинника немає,

Вранці він нас піднімає.

Кожен прокидається-

З сонечком вітається. (Півень)

Голодна – мукає, Сита – жує,

Малим маляткам молочка дає. (Корова)

Гладиш – лащиться,

Дражниш – кусається. (Собака)

 

 

  1. Вправа «Знайди відмінності». Класифікація звірів.

 

Обговорити та порівняти істот в кожній групі за такими запитаннями:

  • На які групи можна розділити звірів?
  • Який зовнішній вигляд має?
  • Де живе? – Чим харчується? – Як пересувається?
  • Народжується чи вилуплюється?

 

  1. Перегляд мультфільму «Кішка, яка гуляла сама по собі»

 

  1. Логічна вправа «Зроби висновок»

 

Природне середовище змушує диких тварин самостійно дбати про своє житло, будь то нора, гніздо, барліг або інший притулок. Домашні тварини позбавлені такої необхідності. Для деяких з них споруджуються спеціальні приміщення: стайні, собачі будки, вольєри. Інші живуть в одному будинку з господарями, поміщені в свої окремі «будиночки» - клітки, акваріуми та інші.

  1. Розповідь вчителя

 

Свійські тварини пристосовані приймати їжу зі столу, це не шкодить організму. За ними доглядає людина. Деякі тварини у своїй більшості орієнтовані на природній раціон. Вживання ними їжі, навіть максимально наближеної до природної, може призвести до небезпечних захворювань і загибелі. Тому при утриманні таких тварин будинку використовується живий корм. Отже дикими називають представників фауни, що живуть окремо від людей, на воді. Вони володіють своїми характеристиками. Домашніми є тварини, що існують по сусідству з людиною. Відбулися від диких представників, вони мають генетичний набір, який склався у процесі селекції, проведеної людьми протягом століть.

III Закріплення нового матеріалу.

  1. Робота з підручником
  1. Робота в групах:

Назвати зображення на с.72-73 звірів. Виділити їхні спільні й відмінні ознаки.

  1. Робота в парах:

Розглянути малюнок. Назвати частки тіла кота. Чим укрите тіло цієї тварини?

Голова, ноги, тулуб, шия, хвіст, шерсть.   Изображение выглядит как трава, кот, животное, млекопитающее

Автоматически созданное описание

 

  1. Гра «Як потрібно спілкуватися зі свійськими тваринами?»

Спілкування з тваринами – заняття приємне, цікаве, необхідне, але може нести певні загрози. Тому потрібно знати основні правила спілкування з деякими тваринами. Ті, в кого є своя тваринка, добре знають, що їй подобається, а що ні. Хочеш поспілкуватися з чужим собакою, котиком чи іншою тваринкою? Спитай дозволу в господаря, поцікався, як варто поводитися з його улюбленцем. Не можна чіпати тварину без господаря, бо невідомо, як вона відреагує.

Особливо слід бути обережним з незнайомими бездомними тваринами – вони можуть виявитися агресивними або хворими.

Найкраща допомога для них – харч, який можна покласти на віддалі. Найбільш непередбачувані тварини – мами. Вони хвилюються, коли хтось підходить близько до їх діток, бере їх на руки. Якщо ви не зважите на її тривожність, мама може навіть вкусити, захищаючи свою малечу.

 

  1. Гра «Знайди кожній тварині будиночок» Чим вони живляться?

Изображение выглядит как животное, водное млекопитающее, вода, млекопитающее

Автоматически созданное описание  Изображение выглядит как трава, животное, внешний, крот

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как дерево, внешний, животное, млекопитающее

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как животное, нести, внешний, млекопитающее

Автоматически созданное описание

Фізкультхвилинка

Лапки в боки, вгору вушка –

Скачуть білочки-подружки.

Один, два, три, чотири, п`ять,

По гілках вони летять.

Один, два, три, чотири, п`ять,

Люблять білочки стрибати.

 

  1. Робота в зошитах.
    • Обвести зображення «Зайвої» тварини. Пояснити свій вибір.

Изображение выглядит как дерево, внешний, лиса, животное

Автоматически созданное описание           Изображение выглядит как собака, животное, млекопитающее, внешний

Автоматически созданное описание          Изображение выглядит как трава, животное, внешний, крот

Автоматически созданное описание

 

Изображение выглядит как трава, представитель отряда зайцеобразных, внешний, млекопитающее

Автоматически созданное описание         Изображение выглядит как животное, нести, внешний, млекопитающее

Автоматически созданное описание         Изображение выглядит как трава, внешний, небо, поле

Автоматически созданное описание   

  • Розглянути малюнок. Позначити відповідними цифрами частини тіла зображеного звіра.

Изображение выглядит как белка, земля, млекопитающее, животное

Автоматически созданное описание

Голова, шия, тулуб, лапи, хвіст.

 

  • Чим живиться їжак? Позначити відповідні зображення. Що ще їсть їжак? Наклеїти відповідну наліпку.

Изображение выглядит как животное, млекопитающее, маленький, стена

Автоматически созданное описание  Изображение выглядит как фрукт, внутренний, яблоко, стол

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как фрукт, еда, внутренний, конский каштан

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как животное, беспозвоночное, червь, зеленый

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как трава, внешний, животное, насекомое

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как животное, насекомое

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как трава, растение, дерево

Автоматически созданное описание

  1. Вправа на увагу.

Розглянути малюнок равлика. Знайти шість тварин.

  1. Творча робота з пластиліном.

 

Відгадування загадки

Взимку білий, влітку сірий. Хто це? (Зайчик)

Чому це відбувається?

 

Зайчик

Виліпити з пластиліну зайчика за поданим зразком.

   

 

 

Рефлексія. Щоденник вражень.

 

  • Хто здивувався? Що нового дізналися?
  • Висловіть свої думки у письмовій формі про домашніх улюбленців («Щоденник вражень»). Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.
  • Домашнє завдання: запитати у батьків, інших дорослих, друзів або пошукати в інших джерелах відповідь на таке запитання: «Як ми можемо допомогти тваринам?»

 

docx
Додав(-ла)
Токар Світлана
Додано
26 березня 2020
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку