Відкритий урок з ЯПС Тема : «Океани та материки»

Про матеріал

Відкритий урок з ЯПС Тема : «Океани та материки» Мета: продовжити ознайомлення учнів з поняттями «океани» та «материки», з розміщенням їх на карті та глобусі, вчити дітей працювати з картою, формувати вміння практично визначати материки та океани на контурній карті; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас, розширювати кругозір учнів; виховувати інтерес до географічних знань, бажання охороняти природу. Обладнання: карти, глобус, таблиці, предметні малюнки. Тип уроку: урок засвоєння знань.

Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ

«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬОНООСВІТНЯ ШКОЛА  №80»

ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з ЯПС

 

 

Тема : «Океани та материки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

підготувала і провела

вчитель 1 – Б класу

Гуляйло Г.М.

 

 

2020-2021 н.р.

 

Мета: продовжити ознайомлення учнів з поняттями «океани» та «материки», з розміщенням їх на карті та глобусі, вчити дітей працювати з картою, формувати вміння практично визначати материки та океани на контурній карті; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас, розширювати кругозір учнів; виховувати інтерес до географічних знань, бажання охороняти природу.

Обладнання: карти, глобус, таблиці, предметні малюнки.

Тип уроку: урок засвоєння знань.

 

Хід уроку

 

1.Оргхвилина

 

Вчитель .  Пролунав уже дзвінок.

Діти . Він покликав на урок

           Кожен з нас приготувався,

           На перерві постарався.

           Зараз сядуть лиш дівчата,

           А за ними і хлоп’ята.

 

2.Актуалізація опорних знань учнів

 

Вчитель. Як називається планета, на якій ми живемо?

                Яку форму має Земля?

                Що таке глобус?

                Як називають велику масу солоної води, що заповнює западини в                       земній поверхні ? Чого більше на землі: води чи суші? Яким кольором позначають воду, суходоли?

 

3.Повідомлення теми, мети уроку

 

Вчитель . Читаємо  тему уроку : «Океани та материки»

До нас знову прилетів наш друг Центаврик.  Давайте прослухаємо та прочитаємо лист  Центаврика.

 

4.Вивчення нового матеріалу

 

Вчитель. Виконаємо завдання Центаврика.

  1. Діти відповідають на питання ,показують на карті Гренландію, виконують завдання 2 в підручнику.
  2. Робота з інформацією в рамочці.

 

Вчитель. Слухаємо диктора, слідкуємо і читаємо правило в рамочці.

Декілька учнів повторюють правило з пам’яті.

 

     3.Фізкультхвилинка під музику.

     4.Виконання завдання Питайлика.

-Допоможемо нашему другу Питайлику.

 Робота з предметними малюнками : вибір серед малюнків тварин, які живуть в океанах.

 Розфарбування тварин, які живуть в океанах, зображених в підручнику.

      5. Робота з інформацією в рамочці.

 Повторення правила 3-4 учнями.

      6.Робота з загадками.

Вчитель. Діти, ви любите відгадувати загадки? Спробуємо відгадати?

Читаємо загадки і пробуємо відгадати, міркуємо.

 

Словникова робота. Що таке діжка?

 Друкуємо відгадки: океани, материки.

 

       7. Робота з картою.

Вчитель. Хто любить працювати з картою? На карті будемо підкреслювати назви материків та обводити назви океанів.

Два учні працюють з картою біля дошки.

 

       8. Вправа «Фотоапарат»

 Вчитель. Налаштували свої оченята-фотоапаратики , щоб «сфотографувати» прочитане[U1] на екрані.

 Повторне читання правила в підручнику. 2-3 учні розповідають правило з пам’яті.

 

      9. Робота з картою.

Вчитель. Знову працюємо з картою : напишемо назви океанів, назву найбільшого за розмірами материка підкреслимо під лінійку, а назву найменшего – обведемо. Підпишемо найбільший острів Землі.

  • Як він називається? (Гренландія)

10. Хвилинка релаксації .

 

Вчитель. Під спокійну музику відпочиваємо і уявляємо собі море, великий океан, тварин, які мешкають в океанах.

 

11. Робота з тлумачним словничком

  Знайомство зі значенням слова «суходіл».

12. Вправа «Повітряні кульки»

Вчитель. Наші два друга, Мавпочка і Ведмедик, допомагають нам навчитися швидко читати. Приготувалися читати слова Мавпочки, Ведмедика.

Які слова вам, діти, вдалося запам’ятати?

13.Вправа «Сорока й черепаха»

Вчитель. А тепер приповзла до нас черепашка та прилетіла наша люба сорока. Черепашкою будуть читати хлопчики, сорокою – дівчатка.

14. Читання довідки від бортового комп’ютера Адаптера.

 Вчитель. Бортовий комп’ютер Адаптер приготував для нас дуже цікаву довідку. Познайомимося? Прочитаємо довідку, слідкуючи за диктором.

 Перевірка прочитаного:

-Скільки існує на Землі материків?

-Як називається найбільший материк?

-Які тварини мешкають на території Євразії?

-Як називається найменший материк?

-Яких тварин можна зустріти в Австралії?

15.Виконання вправ на покращення зору.

Вчитель. Діти, ми багато з вами сьогодні читали, настав час дати оченятам відпочити, виконавши вправи. Дивимось на таблицю і виконуємо. Молодці!

 

16. Виконання завдання Питайлика.

     -Діти, допоможемо Питайлику дати відповідь на ще одне запитання «Що таке материк?»

Діти знаходять правильний варіант відповіді.

    17. «Зоряні перегони»

-Прийшов час позмагатися. Готові? Дивимось на екран – почали!

Перевірка виконаних перегонів. Нагородження переможців.

 

5. Підведення підсумків уроку. Пісня «Мандрівка планетою»

 

-Діти, сподобався вам урок? Що нового ви дізналися, що вдома будете розповідати батькам? Що таке материк? Який найбільший, найменший? Назви яких тварин ви вперше почули і побачили?

-Ви всі сьогодні молодці, були активними, старанно працювали. І закінчуємо ми свій урок рухами під нашу відому пісню «Мандрівка планетою»

 


[U1]А

docx
Додав(-ла)
Гуляйло Галина
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 грудня 2022
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку