Відкритий захід, інтегроване заняття «Осінь золота пора»

Про матеріал
Блок «Осінь золота пора» Тема дня: «Що нам осінь принесла» Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток, ХПД (малювання). Мета: - поглибити та систематизувати знання дітей про явища природи восени; - закріпити знання та узагальнюючі поняття про фрукти та овочі, хто їх вирощує, що потрібно для роботи садівника, городника; - вправляти в умінні впізнавати предмети на дотик; - формувати вміння працювати правою рукою розставляючи предмети зліва направо; розуміти поняття: «в», «під», «більше на один», «менше на один», «порівну»; - розвивати логічне мислення, увагу, бажання допомагати; - розвивати мовлення дітей, уміння чітко відповідати н запитання; - закріплювати вміння зафарбовувати площину (овоча, фрукта) не виходячи за контур; - виховувати інтерес до природного довкілля, бажання вживати овочі та фрукти для зміцнення здоров’я.
Перегляд файлу

КЗ Солоницівська  гімназія «Перлина»»

 

 

 

 

 

 

Відкритий захід

Інтегроване заняття

«Осінь золота пора»

різновікова група № 6 «Світлячок»

 

 

 

 

 

 

вихователь:

Загорулько Валентина Михайлівна

 

 

 

 

 

2019

 

Блок «Осінь золота пора»

Тема дня: «Що нам осінь принесла»

Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток, ХПД (малювання).

Мета:

  • поглибити та систематизувати знання дітей про явища природи восени;
  • закріпити знання та узагальнюючі поняття про фрукти та овочі, хто їх вирощує, що потрібно для роботи садівника, городника;
  • вправляти в умінні впізнавати предмети на дотик;
  • формувати вміння працювати правою рукою розставляючи предмети зліва направо; розуміти поняття: «в», «під», «більше на один», «менше на один», «порівну»;
  • розвивати логічне мислення, увагу, бажання допомагати;
  • розвивати мовлення дітей, уміння чітко відповідати н запитання;
  • закріплювати вміння зафарбовувати площину (овоча, фрукта) не виходячи за контур;
  • виховувати інтерес до природного довкілля, бажання вживати овочі та фрукти для зміцнення здоров’я.

Матеріали:  коробка з овочами та фруктами; макети городу, саду; овочі та фрукти – роздатковий матеріал; загадки, вірш, привітання; дуга, доріжка з тканини.

Хід заняття.

Привітання: Добрий день, ми Вам сказали

  Добрий день, сказали Ви.

  І від цього засіяло

  Сонечко тепла і доброти.

  1. В групу залетів листочок, а на нім загадка: «Що буває восени?»

Дрібненько дощик накрапає,

І листячко жовтогаряче

З дерев поволі опадає.

Наділяє всіх дарами:

Сипле зерна і плоди

Добрим людям за труди.

Ходить … по землі.

Запитання: Яка зараз пора року? Як називається місяць? Чому? Що буває восени?

УСКЛАДНЕННЯ: Яка сьогодні погода – прикметники у мові. Складання речень про осінні явища. Що змінилося з приходом осені?

  1. – Діти, а ви помітили щось незвичайне в групі?
  • Давайте роздивимося довкола.
  • Якась незвична коробка з’явилася, як ви думаєте, хто її залишив?

Розглядаємо коробку, називаючи кольори листочків.

УСКЛАДНЕННЯ: з якого дерева, величина, колір, кількість.

  1. Розкриваємо коробку, знаходимо сині листочки:
    • Чи бувають листочки синіми на деревах?
    • Що буває синім восени?

На листочках загадки про предмети, що знаходяться в коробці.

Круглий, червоненький, немов світлофор,Дуже смачненький вродив … (помідор)

Сидить дівчина в коморі,а коса її надворі (морква)

Плакала ридала Юля, коли чистила …(цибулю)

Соковите, червоненьке, круглобоке, солоденьке (яблуко)

Червоний , хвостатий, солодкий на смак – всі знають, що зветься цей овоч … (буряк)

  1. Д/гра «Вгадай на дотик» - діставання овочів та фруктів з коробки, із закрити очами, розкладаючи їх по кошиках.

УСКЛАДНЕННЯ: детальніше про об’єкт (форма, колір, що можна приготувати).

Фізхвилинка + пальчикова гра:

  В сад осінні ми прийшли (ходьба, підлізання під дугу-кущ малини)

 Праву руку підняли,

 Ліву руку догори

 Вишеньки зірвали («щипаємо» повітря)

 Ми помили (ворушимо пальцями, ніби у воді)

 Перебрали ((«вибираємо» гладимо кожний пальчик на руках)

 Варення з них зварили (стиснутим кулачком тримаємо «ложку», імітуємо помішування варення).

Друзів пригостили («пригощаємо» один одного)

Прокласти «доріжку» з тканини

До городу ми прийшли (ходимо приставним кроком один за одним)

 Овочів багато знайшли

 Кошики наповнили

 І до групи пішли.

  1. Запрошую за столи. Осінь приготувала завдання. Сіли зручно, спинки рівненькі.

У кожної дитини прямокутник (сад/город), дві полоски зеленого та коричневого кольору, тарілочки з овочами та фруктами: овочів – 2, фруктів – 1.

УСКЛАДНЕННЯ: на тарілочці по два фрукта та овоча.

Д/гра «Що де росте?» - викладаємо правою рукою, зліва направо предмети, пояснюємо чого скільки.

Робота біля дошки – фланелеграф; кількість овочів та фруктів, що росте «в» землі; «над» землею; « в саду», «на городі». «Більше на один»; «менше на один»; «порівну»

  1. Д/гра «Хто де працює?»
  • Що потрібно для роботи в саду, городі? Як називають цих працівників?
  • Навіщо люди вирощують овочі та фрукти?
  • Значення вітамінів для здоров’я людини.
  1. Пропоную вибрати «мішечок» із зображеним овочем чи фруктом, розфарбувати, не виходячи за контури, та подарувати гостям.

УСКЛАДНЕННЯ: декілька кольорів та відтінків в роботі та більша кількість мішечків.

 

Підсумок:

Назвіть одним словом, що росте в саду, на городі.

Щоб бути здоровим, що треба вживати?

Кому будемо допомагати, щоб було більше овочів та фруктів?

Що кому найбільше сподобалось робити?

Чи задоволена Осінь вашими стараннями? Як ви думаєте?

 

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку