Відкритий захист практичної частини диплому ПРОФІ-FEST

Про матеріал
Пропоную варіант сценарію відкритого захисту практичної частини диплому з професії «Перукар (прукар-модельєр). Візажист. Візажист-стиліст.», який вже апробований на практиці. Матеріал стане у пригоді під час підготовки до відкритого захисту диплома. Після закінчення заходу і школярі і здобувачі освіти отримають не лише позитивні емоції, а й сформують для себе шанобливе ставлення до професії.
Перегляд файлу

 

Відкритий захист практичної частини диплому ПРОФІ-FEST

 

 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Temp\ksohtml1728\wps1.png

 

 

Анотація

 

Пропоную варіант сценарію відкритого захисту практичної частини диплому з професії «Перукар (прукар-модельєр). Візажист. Візажист-стиліст.», який вже апробований на практиці. Матеріал стане у пригоді під час підготовки до відкритого захисту диплома. Після закінчення заходу і школярі і здобувачі освіти отримають не лише позитивні емоції, а й сформують для себе шанобливе ставлення до професії.

Мета заходу: - підвищення розвитку творчої активності здобувачів освіти;      - удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників;

 - популярізація робітничої професії “Перукао (перукар-модельєр). Візажист. Візажист-стиліст”.

Методична ціль: використання ІКТ, інтерактивних  технологій в позакласній роботі зі здобувачами освіти.

Перед початком заходу здобувачам освіти дається завдання, в якому потрібно створити образ у заданому стилі за відведений час.

Перша частина заходу складається з урочистого привітання , презентації навчального закладу та переліку професій. Друга частина, вона ж і основна, це демонстрація здобувачами освіти своїх моделей на сцені, під час якої вони коментують як та за допомогою чого був створений даний образ. Третя й заключна - з підведення підсумків.

В методичній розробці дана загальна характеристика теми, розкрита тема заходу, описано послідовність та порядок проведення.

Сценарій орієнтовно  розрахований  на 30 -40 хвилин, заняття проводиться з використанням технічних засобів навчання: ноутбук, проектор, мультимедійний екран, презентація, відеоролик.

На урочисту частину запрошуються учні шкіл з метою проферієнтаційної роботи.

Розробка створена з дотриманням індивідуальних особливостей здобувачів освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Відкритий захист практичної частини диплому ПРОФІ-FEST

Мета: - підвищення розвитку творчої активності здобувачів освіти;

            - удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників;

            - популярізація робітничої професії “Перукао (перукар-модельєр). Візажист. Візажист-стиліст”

Методична ціль: використання ІКТ технологій в позакласній роботі з учнями.

Обладнання: проектор, ноутбук, мультимедійний екран.

Оформлення: повітряні кульки, картонні зірки, напис «ПРОФІ-ФЕСТ», плакат з емблемою та перечнем професій.

Учасники: учні шкіл та здобувачі освіти ліцею.

Місце проведення: актова зала.

Хід проведення:

Гучно лунають фанфари, ведучі виходять на сцену.

Ведуча 1: Доброго дня, пані та панове .

Ведуча 2: Вітаємо вас, леді та джентльмени !

Ведуча 1: Вітаємо всіх вас на нашім святі,

                   Воно і смутком й радістю дзвенить.

                   Це свято зрілості і свято розставання,

                   І майбуття прекрасна світла мить.

Ведуча2:Ласкаво просимо на щорічну церемонію вручення найвищої премії

" ПРОФІ -ФЕСТ" !

Ведуча 1: Ось уже вкотре навчальний заклад випускає в доросле життя нову порцію ліциїстів.

Ведуча 2: Ця подія дуже хвилююча для всіх нас, адже щороку , прекрасного зимового дня, в ліцей приходить свято краси, молодості і щастя.  Саме в цей день випускники групи 7-7 а з професії «Перукар. Візажист. Стиліст» захищають свою дипломну роботу  і презентують нам її практичну частину.

Ведуча 1: Сьогодні на цій сцені для вас виступатимуть справжні зірки ! 20 Зірок… Це справді щось… Найкраще…

Ведуча 2: Переступивши поріг нашого навчального закладу, перед вами стає нелегкий вибір яку професію обрати.

Ведуча 1: Пропонуємо на вибір декілька картинок, оберіть ту, яка імпонує вам найбільш.

Якщо ви обрали картинку під № 1, то вам підходить професія «Апаратник синтезу».

Ведуча 2: Якщо ви обрали № 2, то вам підходить професія «Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)».

Ведуча 1: Якщо ви обрали № 3, то вам підходить професія «Кравець».

Ведуча 2: Якщо ви обрали № 4, то вам підходить професія «Манікюрник, педикюр ник».

Ведуча 1: Якщо ви обрали № 5, то вам підходить професія «Живописець».

Ведуча 2: Якщо ви обрали № 6, то вам підходить професія «Оформлювач вітрин, приміщень та будівель».

Ведуча 1: А це професія, яку обрали наші сьгодняшні зірки «Перукар (перукар-модельєр). Візажист. Візажист. Стиліст. ».

Ведуча 2: Ліцей! Скільки пов'язано з ним хвилюючого, бурхливого, несподіваного, цікавого, незабутнього. Уроки, конкурси, змагання, відпочинок, екзамени, концерти.

Виступ художньої самодіяльності (танець учнів)

Ведуча 1: Нещодавно, в минулому  році, повернулися ви після літніх канікул відпочилі, засмаглі, повні сил в наш рідний дім. Все було як і раніше.

Ведуча 2: Але ви вважалися вже найдорослішими. Почалися навчальні будні: як зазвичай ви здавали і перездавали, писали та переписували, вирішували, відповідали, навчалися . І, здавалося, що так буде завжди.

Ведуча 1:Всі ми з особливою пристрастю протягом тривалого часу спостерігали за запеклою боротьбою учасників та їх волею до перемоги. На тернистому шляху до слави було все: боротьба з голодом і сном, зі страхами і комплексами, з пекучим бажанням свободи.

Ведуча 2: Усе було за ці 3,5 роки:

                   Веселі жарти, спогади сумні,

                   Усе спливло…І нині в дружнім колі

                   Згадаймо ті щасливі дивні дні… (показ відіо)

Ведуча 1: Але час пролетів швидко, і прийшла пора захищати дипломи.

Ведуча 2:  В цій святковій залі знаходяться ті, хто протягом 3,5 років реалізовував цей проект, вів винуватців урочистостей нелегкими стежками науки, виробничого навчання, ділив з дітьми радість і перемоги їх досягнень, вів сходинками знань та дорослішання - це ваші вчителі і майстри виробничого навчання. Тож нехай на їх честь пролунають дружні оплески.

Ведуча 1: Подужати граніт науки непросто. Але наші зірки впоралися з цим завданням. Попереду завершальний етап, вінець всьому-захист диплома.

Ведуча 2: Хай все складеться вдало. А усі члени комісії будуть до вас доброзичливі і все пройде на відмінно.

Ведуча 1: Тож дозвольте вам представити членів державної екзаменаційної комісії: (представлення членів комісії).

Ведуча 2: Хто був зачинателем цікавих справ?

                   Хто вам завжди допомогав?

                   Хто лаяв вас і веселив?

                   Хто підбадьорювати вмів?

Ведуча 1: Хто захищав вас від усіх?

                   Хто любить гумор, жарти, сміх?

Звичайно ж це майстер виробничого навчання групи ……………………………, яка зараз представе нам своїх дипломантів.

Звучать фанфари, майстер в/н виходить на сцену і презентує  учнів, а вони демонструють свої роботи, звучить музика

Ведуча 2: Вони дійсно круті спеціалісти. Тож давайте ще раз запросимо учнів групи  піднятися на сцену. (звучить музика, учні виходять на сцену)

Всі наші творчі майстри на сцені, вони добре попрацювали, тож давайте під бурхливі оплиски вручимо їм почесні грамоти. (ведучі оголошують текс грамоти та вручають їх, учні уходять зі сцени).

Ведуча 1: Хай доля ніколи не зраджує вас,

                   І буде безхмарним життя та красивим,

                   Щоб юним себе почували весь час,

                   Здоровим, натхненим і завжди щасливим.

Ведуча 2:  Хай ангел охоронець вбереже вас від зла,

                   Хай добрими будуть всі починання,

                   Хай в серці квітне спогадом весна,

                   Хай стане радісним нове світання.

Ведуча 1: А поки наша комісія підбиває підсумки ми з вами послухаємо виступ………………………………………………………… (пісня)

Ведуча 2: Думаємо, що наша комісія готова і ми надаємо слово Ніколенко Ярославі Володимирівні.

Ведуча 1: Настала хвилина коли ми урочисто запрошуємо на цю сцену наших випускників, для того щоб вони могли виразити свою подяку людям, які їх впевнено вели 3,5 роки допомагаючи отримати дипломи «кваліфікованого робітника» , та дали путівку в нове доросле життя.

Виступ групи

Ведуча 2: Ось і підходить до закінчення цей день. День святковий, радісний, веселий і сумний водночас.

Ведуча 1: Щаслива і хвилююча хвилина –

                  В життя доросле ваш найперший старт

                  Нехай воно у кожного складається

                  З досягнень, з перемог, з хороших дат

Ведуча 2: Нехай щастить вам у житті!

Разом: На все вам добре!

 

docx
Додано
31 березня 2021
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку