Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. Графічні об’єкти та їх властивості.

Про матеріал
Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям графічного об’єкта та його властивостями та роботою з растровим графічним редактором. Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 16

 

Тема: Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. Графічні об’єкти та їх властивості.

 

Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям графічного об’єкта та його властивостями та роботою з растровим графічним редактором.

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. Графічні об’єкти та їх властивості.».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з графічним редактором Paint.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі.
  3. Графічні об’єкти та їх властивості.
  4. Робота за ПК
  5. Гра
  6. Домашнє завдання
  1. Етап навчальної діяльності

Повторення

Відкривання збережених зображень у графічному редакторі.

Щоб почати роботу з графічним редактором Paint потрібно натиснути меню Пуск – Всі програми – Стандартні - Paint. Після чого відкриється нове вікно і можна буде малювати та працювати з графічними об’єктами.

Щоб відкрити новий документ(створити новий малюнок) потрібно натиснути меню Файл – Новый

Щоб відкрити збережене зображення потрібно натиснути меню Файл –Открыть –Обрати місце знаходження малюну - ОК.

Щоб зберегти зображення потрібно натиснути меню Файл –Сохранить

Для видалення фрагментів тексту використовуються клавіші Deletе і Васksрасе та меню Рисунок – Очистить.

Клавіша Deletе і Васksрасе видаляє виділений фрагмент малюнку.

Графічні об’єкти та їх властивості

Об’єкт – це те, що привертає нашу увагу.

В графічному редакторі об’єктами є текст, малюнок, лінія, коло, прямокутник та ін..

Кожен об’єкт має свої властивості. Так, наприклад, властивості тексту – колір, розмір, шрифт, накреслення(жирність, курсив, підкреслення) та ін..

Геометрична фігура(коло, прямокутник) також має свої властивості – розмір, колір контурів, колір внутрішньої частини та ін..

Щоб встановити властивості об’єкта геометрична фігура потрібно натиснути правою кнопкою миші по об’єкту та в контекстому меню обрати відповідний пункт.

Щоб встановити властивості об’єкта малюнок олівцем чи пензликом потрібно натиснути обрати колір лінії і тільки потім малювати.

 

Фізкультхвилинка

А зараз проведемо гру на уважність. Називається вона "Світлофор".

Спочатку розділимося на дві команди.

Правила гри; Коли вчитель говорить жовтий колір, діти тупають ногами. На червоний колір - тиша, а на зелений - плескати в долоні. В кожній команді учень, що допустив помилку, сідає. Та команда, що допустить найменше помилок — виграє.

 

  1. Робота за ПК

Учні створюють малюнок пензликом

Намалюй улюблену іграшку.

 

  1. Гра

Завдання № 1.  Відгадай загадку

Тоненький хлопчик

Та й заліз у стовпчик.

І де носом поведе ,

Там заміточку кладе. (Олівець).

 

Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля,

Зелену, затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею –

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її зовуть, звичайно,... (Фарба).

Завдання № 2. Відгадай…

  1. Одного чоловіка спитали, скільки у нього дітей. Він відповів: "У мене 4 сини, і у кожного з них є рідна сестра". Скільки ж у нього дітей?
  2. Двоє пішли - п'ять цвяхів знайшли. Четверо підуть - чи багато знайдуть?
  3. Запиши такі двозначні числа, де сума десятків та одиниць дорівнює 5.

 

  1. Контрольно-оцінювальний етап

Сьогодні ми з вами познайомилися з графічним об’єктом та його властивостями, а також навчилися роботі в графічному редакторі пензлем.

 

  1. Домашнє завдання

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку