Розробка плану побудови зображення. Створення зображень за розробленим планом

Про матеріал
Навчальна мета: Познайомити учнів з плануванням побудови зображення та створенням малюнків на основі даного плану Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 19

 

Тема: Розробка плану побудови зображення. Створення зображень за розробленим планом

 

Навчальна мета: Познайомити учнів з плануванням побудови зображення та створенням малюнків на основі даного плану

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Розробка плану побудови зображення. Створення зображень за розробленим планом».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з графічним редактором Paint, створенням плану зображення та малюванням за планом.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Розробка плану побудови зображення.
  3. Створення зображень за розробленим планом
  4. Робота за ПК
  5. Гра
  6. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності

Повторення

Розробка плану побудови зображення.

Для того, щоб розробити план побудови зображення потрiбно уважно поглянути на саме зображення i визначити з яких частин воно складається. Наприклад, якщо у нас потрібно намалювати виноградну грону, то кожна з ягідок виноградин — це еліпс, гілочка — це крива лінія, а листочок — це також крива лінія, яка замкнена і має внутрішню область.

Далі потрібно вибрати для кожного елементу свій інструмент малювання.

Після цього потрібно подивитися скільки елементів має однакову форму та розмір. Наприклад, в виноградній грані однакові  виноградинки, однакові листочки.

Після всього цього ми повинні починати малювання. Причому однакові елементи ми малюємо один раз і потім копіюємо стільки разів, скільки потрібно.

Далі ми розміщуємо наші елементи в потрібному порядку. Все малюнок готовий.

 

Для копіювання ми виділяємо мишкою фрагмент обєкт, а потім натискаємо праву кнопку миші(ПКМ) та обираємо Скопировать. Після цього натискаємо на вільному місці робочої області ПКМ і обираємо Вставить.

Для того, щоб намалювати рівне коло ми обираємо інструмент еліпс , затискаємо клавішу Shift та малюємо коло. Таким же чином можна намалювати рівну лінію та інші правильні фігури, наприклад квадрат.

Для переміщення елементів виділяемо їх та перетягуємо на потрібне місце мишкою.

 

Створення зображень за розробленим планом

 

Складіть алгоритми побудови композицій «Снігопад» та «Кораблик», з використанням методу копіювання та вставки однотипних елементів. Відтворіть їх у графічному редакторі Paint.

 

Фізкультхвилинка

 

Любить вчитися наш клас.Та відпочивати час.

Нумо, разом всі присіли і нагору полетіли.

Піднімаємось все вище, висота стає все ближче!

 

  1. Робота за ПК

 

Намалюй змію. Для цього намалюй зафарбоване коло, виділи його, виставивши прозорий фон, та перетягуй при натиснутій клавіші Shift

 

Використовуючи метод копіювання та вставки створіть графічний примітив виноградної грони, горобини та качана кукурудзи.(за варіантами)

 

  1.              Гра

Завдання № 1. Намалюйте фігури в порожніх квадратах так, щоб збереглася послідовність чергування фігур.

 

 

 

Завдання № 2. Знайдіть закономірності і заповніть порожні клітки.

 

1

4

7

 

12

 

1

 

3

4

 

6

0

 

4

6

8

 

 

16

12

8

 

 

28

25

 

19

 

 

7

12

 

 

27

32

 

Завдання № 3. Поставте потрібне число замість знаку питання

 

 

  1.   Контрольно-оцінювальний етап

Сьогодні ми з вами познайомилися з розробкою плану побудови зображення та створенням зображень за розробленим планом.

 

Зробив – це звершення,
Не буду – це відступ,
Не можу – це поразка,
Повинен – це твій борг,
Спроба – це слово кожної людини,
Зроблю – це слово радості,
Можу – це твоя сила,
Так будьте ж сильними!

 

  1. Домашнє завдання

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку