Урок 18
Тема: Діалогові вікна, їх об’єкти. Інформаційні вікна. Збереження зображень
Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям діалогові вікна та їх об’єктами, інформаційними вікнами
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.
Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок.
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти!
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Діалогові вікна, їх об’єкти. Інформаційні вікна. Збереження зображень».
ІІ. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з графічним редактором Paint.
ІІІ. Етап проектування
План уроку
Повторення
Діалогові вікна, їх об’єкти.
Діалогове вікно може мімісти різні засоби діалогу з користувачем (кропки, списки, перемикачі тощо). Є вікна з простим діалогом і вікна складної структури з багатьма елементами, такими як:
Фізкультхвилинка
Раз-два.Всі присіли.Потім вгору підлетіли.
Три-чотири.Нахилились, зі струмочка гарно вмились.
П’ять-шість.Всі веселі, крутимось на каруселі.
Сім-вісім.В потяг сіли, ніжками затупотіли.
Дев’ять-десять! Відпочили і за парти дружно сіли.
Учні створюють малюнок
Намалюй свою родину
Завдання № 1. Потрібно правильно закінчити речення.
Наприклад, «Якщо підвіконня вище за стіл, то … » (стіл нижчий за підвіконня)
Якщо Саша однакового росту з Петром, то Петро …
Якщо Костя стоїть зліва від Тані, то Таня …
Якщо Марійка живе далі від школи, ніж Ніна, то Ніна …
Якщо сестра старша, ніж брат, то брат …
Якщо Коля вийшов з дому одночасно з Сергієм, то Сергій …
Якщо олівець коротший за лінійку, то лінійка …
Завдання № 2. Придумайте речення, яке по значенню заперечує заданому реченні, наприклад:
Сеня уміє грати на роялі. (Сеня не уміє грати на роялі.)
Всі гноми прийшли до Наді на обід. ( Всі гноми не прийшли до Наді на обід).
Заєць Рокка уміє літати. (Заєць Рокка не уміє літати.)
Діти люблять снідати в компанії Дракона і Баби-Яги.
Цегла уміть стрибати.
Коти люблять грати з собаками.
Ластівки роблять запруди на струмках.
Всі жирафи люблять спати на даху.
Лікарі радять їсти морозиво, щоб вилікувати грип.
Канарейки співають басом.
Учні люблять приносити додому погані оцінки.
Завдання № 3. Відгадай…
Сьогодні ми з вами познайомилися з діалоговими вікнами, їх об’єктами та інформаційними вікнами.
1. Вивчити терміни
2. §
3. пит..
1