Діалогові вікна, їх об’єкти. Інформаційні вікна. Збереження зображень

Про матеріал
Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям діалогові вікна та їх об’єктами, інформаційними вікнами Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 18

 

Тема: Діалогові вікна, їх об’єкти. Інформаційні вікна. Збереження зображень

 

Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям діалогові вікна та їх об’єктами, інформаційними вікнами

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Діалогові вікна, їх об’єкти. Інформаційні вікна. Збереження зображень».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з графічним редактором Paint.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Діалогові вікна, їх об’єкти.
  3. Інформаційні вікна. Збереження зображень
  4. Робота за ПК
  5. Гра
  6. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності

Повторення

Діалогові вікна, їх об’єкти.

Описание: 13

 

Описание: 12

 

Описание: 11

Діалогове вікно може мімісти різні засоби діалогу з користувачем (кропки, списки, перемикачі тощо). Є вікна з простим діалогом і вікна складної структури з багатьма елементами, такими як:

  • вкладки, після активізації яких відкриваються нові підвікна.
  • Перемикачі для вмикання (вимикання) вибраної операції.
  • Поля з кнопками зменшення та збільшення встановлених значень.
  • Поля – списки, які містять перелік значень для вибору;
  • Текстові поля.
  • Командні кропки (погодження з установленими параметрами – ОК або закриття вікна без збереження цих параметрів – Отмена).
  • Діалогове вікно також може містити: поля – зразки – приклад установлених параметрів; групи полів вибору, де тільки один перемикач групи може бути активним.

 

Фізкультхвилинка

Раз-два.Всі присіли.Потім вгору підлетіли.

Три-чотири.Нахилились, зі струмочка гарно вмились.

П’ять-шість.Всі веселі, крутимось на каруселі.

Сім-вісім.В потяг сіли, ніжками затупотіли.

Дев’ять-десять! Відпочили і за парти дружно сіли.

 

  1. Робота за ПК

Учні створюють малюнок

Намалюй свою родину

 

  1. Гра

Завдання № 1.  Потрібно правильно закінчити речення.

Наприклад, «Якщо підвіконня вище за стіл, то … » (стіл нижчий за підвіконня)

Якщо Саша однакового росту з Петром, то Петро …

Якщо Костя стоїть зліва від Тані, то Таня …

Якщо Марійка живе далі від школи, ніж Ніна, то Ніна …

Якщо сестра старша, ніж брат, то брат …

Якщо Коля вийшов з дому одночасно з Сергієм, то Сергій …

Якщо олівець коротший за лінійку, то лінійка …

 

Завдання № 2. Придумайте речення, яке по значенню заперечує  заданому реченні, наприклад:

Сеня уміє грати на роялі. (Сеня не уміє грати на роялі.)

Всі гноми прийшли до Наді на обід. ( Всі гноми не прийшли до Наді на обід).

Заєць Рокка уміє літати. (Заєць Рокка не уміє літати.)

Діти люблять снідати в компанії Дракона і Баби-Яги.

Цегла уміть стрибати.

Коти люблять грати з собаками.

Ластівки роблять запруди на струмках.

Всі жирафи люблять спати на даху.

Лікарі радять їсти морозиво, щоб вилікувати грип.

Канарейки співають басом.

Учні люблять приносити додому погані оцінки.

 

Завдання № 3. Відгадай…

  1. Два хлопчики грали в хованки 3 години. Скільки годин грав кожний з хлопчиків? (3)
  2. Марина і Оля -  сестри. Марина сказала, що у неї 3 брати, Оля сказала, що у неї теж 3 брати. Скільки дітей в сім'ї? (5)
  3. Таня сліпила з пластиліну стільки ж іграшок, скільки і Наташа. Таня почала ліпити
  4. раніше Наташі, закінчили дівчатка одночасно. Хто ліпив швидше? ( Наташа )
  5. Пара коней пробігла 40 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?
  6. У двох ящиках для уроків праці зберігалися ножиці, по 20 штук в кожному. Перед уроком праці вчителька узяла декілька ножниць з одного ящика, а потім з другого узяла стільки, скільки залишилося в першому ящику. Скільки ножниць залишилося в обох ящиках?(20)

 

  1. Контрольно-оцінювальний етап

Сьогодні ми з вами познайомилися з діалоговими вікнами, їх об’єктами та інформаційними вікнами.

 

  1. Домашнє завдання

 

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку